XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Łożysko w sprężarce?
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:08, 29.10.2009
#2
Napisano 22:55, 29.10.2009
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:54, 30.10.2009
#4
Napisano 09:43, 30.10.2009
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#5
Napisano 16:52, 30.10.2009
Masz na myśli coś innego w sprężarce czy coś poza sprężarką?jeżeli dzwięk nieustąpi to oznacza, że coś innego halasuje
#6
Napisano 17:11, 30.10.2009
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:05, 30.10.2009
#8
Napisano 22:49, 30.10.2009
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:24, 30.10.2009
#10
Napisano 00:09, 31.10.2009
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:58, 06.11.2009
#12
Napisano 08:35, 06.11.2009
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#13
Napisano 22:05, 23.06.2019
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 20:57, 04.07.2019
#14
Napisano 08:28, 24.06.2019
Czołem,
Niedawno robiłem to u siebie. Nie zdejmowałem kompresora, pomijając zdjęcie koła i paska wielorowkowego odpinałem i odginałem też prawą stronę osłony pod silnikiem - daje to nieco lepszy widok i dostęp. Miałem przyrząd do przytrzymania tarczy sprzęgła kompresora - żeby odkręcić wspomnianą nakrętkę M12 (gwint prawy). Potem zdjęcie blaszek (u mnie była tylko jedna) i wydłubywanie segera - trochę mi to czasu zajęło, siedzi dosyć głęboko i przydają się szczypce "kątowe" z dosyć długim odsadzeniem (prostymi nie byłem w stanie podejść przy kompresorze siedzącym na aucie). Zdjęcie koła - u mnie bez ściągacza nie było szans. Wstępnie się ruszył, ale do przejścia przez rant za segerem (czyli ten zewnętrzny) musiałem zmontować coś w rodzaju ściągacza (tradycyjne, które posiadam nie mieściły się w przestrzeni do nadwozia). Tyle w kwestii demontażu sprzęgła (cewki nie ruszałem). Wyjęcie łożyska z koła pasowego - tu trzeba być ostrożnym, odradzam użycie młotka , jedynie mocna prasa. Ja niestety uszkodziłem koło pasowe (pękło jedno z ramion, zespawałem, ale bicie było za duże). Tylko, że ... jak się przyjrzałem tarczy i kołu, to stwierdziłem, że są tak zużyte, że w zasadzie nadają się do wymiany (przebieg ok. 160tys. km). Skończyło się zakupem nowego zestawu i jego montażem. Musiałem też dorobić sobie kilka cienkich podkładek, bo jak wspomniałem, przy demontażu okazało się, że jest tylko jedna. Przy nowym zestawie szczelina była za mała. Przy montażu chwilę zajęło mi nałożenie nowego koła (a właściwie łożyska) na obudowę kompresora (oczywiście przeczyściłem ją papierem i posmarowałem) - generalnie wcisnąłem je rękoma, ale miałem już moment zwątpienia. Przy zakładaniu segera warto zwrócić uwagę, czy dobrze się ułożył - na aucie widoczność jest nieco utrudniona. Dostęp jest na tyle dobry, że do przykręcenia można użyć klucza dynamometrycznego.
Podsumowując - jest to do zrobienia w warunkach amatorskich, wymaga jedynie dobrego przygotowania (narzędzia, ewentualnie nowy zestaw sprzęgła). Miałem też krótki pasek wielorowkowy do pominięcia kompresora - dzięki temu auto było na chodzie w czasie oczekiwania na nowe sprzęgło. Powodzenia!
Pozdrawiam
FullChess
Użytkownik FullChess edytował ten post 08:31, 24.06.2019
FullChess
#15
Napisano 22:56, 30.06.2019
Z czego robiłeś podkladki?
Użytkownik Adi23ck edytował ten post 23:10, 30.06.2019
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych