Witam, prześledziłem już całe forum i nie znalazłem odpowiedzi. Właśnie kupiłem wkładkę k&n i będę wyrzucał rezonator, chciałbym również wyłączyć podgrzewanie przepustnicy. Wiem że wielu z was robiło już taki zabieg, ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi jak to zrobić, czy ktoś pomoże ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 16:20, 09.10.2014
#2
Napisano 21:09, 09.10.2014
Kradynal a co za problem na zimę znów podpiąć podgrzewanie przepustnicy?
Fajnie że masz stary wóz i cieszysz się serią, to tez jest w jakiś sposób fajne.
Ludzie kupują dopracowany wóz i myślą co w nim poprawić, a nie co zepsuć.
Ja też się do tego przymierzam i z tego co zorientowałem temat uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący i podgrzewanie przepustnicy spięte "na krótko" tzn. z pominięciem przepustnicy daje w K24A3 kilka koników.
Robi się to przez odpięcie wężyków i spięcie ich na krótko ewentualnie zastąpienie ich jednym dłuższym
#3
Napisano 04:28, 10.10.2014
o twoich konikach decyduje mieszanka ktora jest dozowana = regulowana przez computer. (do tego sondy i pare sensorow)
nie ma to nic wspolnego z podgrzewaniem przepustnicy.
auto w dzisiejszych czasach to nie jak motorower albo motocykl kiedys, ze mozna sobie zmieniac i podkrecac jak ktos chce.
pozdro
A widzisz może jednak pozostań przy roczniku 87
Otóż cudowny "computer" (na podstawie tych sond, sensorów czujniczkow itp) rozpozna że powietrze w ukłądzie dolotowym jest chłodniejsze.
Tak tak...myśl myśl....dobrze kombinujesz.....chłodniejsze tzn jest go "więcej" w tej samej objętości.
Wbrew pozorom te nasze auta z dzisiejszych czasów z computrem da się podkręcić tu i tam.
#4
Napisano 12:28, 10.10.2014
Kradynal a co za problem na zimę znów podpiąć podgrzewanie przepustnicy?
Fajnie że masz stary wóz i cieszysz się serią, to tez jest w jakiś sposób fajne.
Ludzie kupują dopracowany wóz i myślą co w nim poprawić, a nie co zepsuć.
Ja też się do tego przymierzam i z tego co zorientowałem temat uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący i podgrzewanie przepustnicy spięte "na krótko" tzn. z pominięciem przepustnicy daje w K24A3 kilka koników.
Robi się to przez odpięcie wężyków i spięcie ich na krótko ewentualnie zastąpienie ich jednym dłuższym
Dzięki o taką odpowiedź mi chodziło , a czy orientowałeś się gdzie można nabyć taką uszczelkę termoizolacyjną pod nasz kolektor ?
#5
Napisano 14:06, 10.10.2014
poszukaj na ebay albo jarusnet.pl
http://www.ebay.com/...74c224f&vxp=mtr lub
http://www.ebay.com/...455ccbd&vxp=mtr
ceny jak widzisz. Ja kupiłem Zerga bo była tańsza i niczym się nie różni od Hondaty czy Skunk lub P2R
#6
Napisano 14:31, 10.10.2014
A widzisz może jednak pozostań przy roczniku 87
Otóż cudowny "computer" (na podstawie tych sond, sensorów czujniczkow itp) rozpozna że powietrze w ukłądzie dolotowym jest chłodniejsze.
Tak tak...myśl myśl....dobrze kombinujesz.....chłodniejsze tzn jest go "więcej" w tej samej objętości.
Wbrew pozorom te nasze auta z dzisiejszych czasów z computrem da się podkręcić tu i tam.
Do pomiaru masy powietrza,sluzy przeplywomierz,a nie przepustnica i jej podgrzewanie....chyba,ze czegos nie wiem
#7
Napisano 14:53, 10.10.2014
gebek a gdzie napisałem że przepustnica służy do tego? Po prostu chodzi o to aby powietrza dodatkowo nie podgrzewać
#8
Napisano 17:41, 10.10.2014
To co przestaniecie pisać, że CAI zwiększa moc, a robicie to dla lepszego wyglądu?
Do zobaczenia na trasie.
#9
Napisano 18:10, 10.10.2014
Panowie najpierw trzeba zadać sobie pytanie po co w ogóle jest podgrzewanie przepustnicy. Jak już dojdziecie do tego to wtedy wiadomo że jego odłączenie i maksymalna izolacja dolotu dale korzystne przyrosty mocy, ale..... to już sami kombinujecie po co jest ta "grzałka"
Pamiętajcie że konstruktorzy Hondy mają za sobą księgowych, normę emisji spalin, ekologię, niskie zużycie paliwa itd
Jeśli mieli by oni pełną swobodę projektowania to było by tylko to na naszą korzyść, mam nadzieje że "my" fani motoryzji/marki lubiący zapach spalanej etylinki, delektowali byśmy się zupełnie innymi silnikami.
#10
Napisano 19:44, 10.10.2014
To jeszcze filtry stożkowe do kompletu
Do zobaczenia na trasie.
#11
Napisano 08:59, 11.10.2014
Myślę, że uzyskałem interesującą mnie odpowiedź, więc nie ma co dyskutować. Jednym słowem, dostarczenie zimnego powietrza to tylko niepotrzebne poprawianie fabryki - wnioskuje, że wymiana kolektora wydechowego też nie ma sensu - przecież inżynierowie Hondy by o to zadbali, oczywiście gdyby miało to sens. Jeszcze raz dzięki dla "Wydobywczy" za wskazówki.
#12
Napisano 11:54, 11.10.2014
Zrozumiałeś to zupełnie odwrotnie.
#13
Napisano 15:49, 21.10.2014
Druga zauważalna różnica to ze moznabylo się dotknąć do kolektora dolotowego i utrzymać spokojnie rękę po wycieczce w mieście. Wcześniej był dużo cieplejszych i ciężko było utrzymać rękę a przy okazji spadło spalanie...
<p>Honda CRV Executive '07<p>
#14
Napisano 17:43, 22.10.2014
Tylko nie wiadomo co z jakością
oraz tu
http://www.hondatuner.pl/?dir=17
Też ciekawe
Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:08, 22.10.2014
#15
Napisano 21:52, 06.11.2014
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, 2.4
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych