W ferworze pracy nie zwracałem uwagi na cm,windowałem wymieniałem opuszczałem i patrzyłem czy mi odpowiada. Wiem na pewno ze gwinty maja po ok 90 mm długosci przy czym przy max wysokosci nakretki i tak sa w 3/4 gwintu gdyz sprezyna zaczyna szpanowac uniemozliwiajac krecenie.
Z tego co pamietam na takim max podniesieniu przód lezał na ok 2 ;2,5 palca opona/nadkole .Natomiast tył wyzej od przodu znacznie ale nizej od serii.
Na zdjeciu gwint skrecony ok 20 mm ponizej max jak mi sie wydaje połozenia
![h6i7.jpg](http://imageshack.com/a/img850/5056/h6i7.jpg)
Na chwile obecna przód na gwincie jest skrecony na 80% w dół ,tył 100% i lezy tak:
![u4fw1.jpg](http://imageshack.com/a/img842/8396/u4fw1.jpg)
![1tl1w.jpg](http://imageshack.com/a/img843/612/1tl1w.jpg)
![8eq5.jpg](http://imageshack.com/a/img850/7015/8eq5.jpg)
Z tego co zauwazyłem glebe na TSA dyktuje nam tył bo o ile przód mozna zglebic max (dzieki 2 mocowania piasty) tak tył ich nie ma ,jest tylko jeden- simerblok. Jedynym rozwiazaniem było by ciecie sprezyny( załozenie krótszych) lub wyjecie podkładki alu redukujacej srednice sprezyny górnego mocowania amortyzatora o grubosci 10mm.Co da nam dodatkowy 1cm
Sa one 4 w kpl w pudełku i o ile sprezyny teina przód/tył sa tej samej śr. to seria accorda ma dwie pary innych. Para przód jak tein ,nie trzeba redukcji i para tył innej ( szerszej -trzeba redukcje )
![1ho2i.jpg](http://imageshack.com/a/img841/1932/1ho2i.jpg)
Jak macie w accordzie xenony to niestety trzeba dorobic mocowanie czujnika polozenia lamp (Lewy amortyzator przód ,z tyłu nie ma problemu bo czujnik jest na wahaczu ).Jezeli ktos ma zaciecie "dłubiarsko/szpejarskie" jak ja ,to da rady. Dwie obejmy inox ,profil+blaszka alu, flexa ,wiertarka ,kilka wierteł,metr, 30 min i da rady. Wazne tylko zeby mocowanie było tak samo polożone góra dól wg. piasty i lewo prawo wg. ramienia amora ,wiec metr w ruch.
Wiadomo na upartego mozna to olać ale ja wolałem nie.
Na foto stare mocowanie seryjniego amora, w Teinie brak
:(
:
![heby.jpg](http://imageshack.com/a/img837/5339/heby.jpg)
Klucze do regulacji sa bardzo sprytne i mieszcza sie w mega ciasnych miejscach wiec super!. Nie trzeba odkrecać kól żeby dobrac sie do gwintu ,wiec też super- wystarczy podwindować auto!.
Także tak .Jak pisałem wczesniej dla mnie TSA jest idealne . Auto ma byc funkcjonalne i zap******* , wiec mega gleba i naciąg mnie nie interesuje.
W niedalekiej przyszłoscie planowane są spoko kólka 17" ( moze 18") na spoko kapciach z lepszym et które zrówna sie z nadkolami i bedzie git jak talala
P.s jak liczycie na wlepki Teina w pudełu to wbrew opisowi produktu na www nie ma ich w kpl.
!
!
!
! ![:depresja:](https://www.accordklubpolska.pl/public/style_emoticons/default/depresja.gif)
Pozdrawiam
Użytkownik GadaT2014 edytował ten post 16:15, 24.06.2014