XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Odbijanie obrotów przy 3,5 tys.
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:09, 14.08.2009
Długo zastanawiałem się oraz przeglądałem wątki na forum, żeby nie zakładać kolejnego bezsensownego tematu, lecz nie mogę znaleźć nigdzie konkretnej odpowiedzi.
Mianowicie chodzi o to, że mój Akordeon gdy go odpalę na benzynie to obroty dochodzą tylko do około 3,5 tys. i odbija je w dół i tak na okrągło się odbija od tych 3,5 tys. Gdy przełączę go na gaz to wtedy ma pełną skale obrotów i nie ma żadnego problemu z tym (no dobra jest bo jeżeli nie będę trzymał gazu to mi zgaśnie, ale chodzi tu o te obrotu głównie).
Czy miał ktoś z Was może podobny problem? Dodam, że byłem wcześniej na diagnostyce komputerowej i wykazało mi 7 błędów, coś o ciśnieniu w kolektorze ssącym, zaworze biegu jałowego, podgrzewaniu sondy lambdy, reszty nie pamiętam musiałbym znaleźć ten wydruk.. Mój Accord to 1.8 136 KM rok produkcji 2000. Z góry dziękuje za wszelkie posty mam nadzieje, że uda mi się zwalczyć ten problem, bo zaczynam już świrować z tym, nie mam pojęcia co robić dalej, za co się zabrać.
Pozdrawiam
#2
Napisano 21:30, 14.08.2009
Znajdź dobrego mechanika od Hond i się tym zajmijcie.
Macie sporą scenę od Hond w 3mieście i nawet swoje forum. Są chłopaki i spoty, a co
ważniejsze ludzie którzy sie na tym znają i może nie będą chcielie dużych pieniędzy
za pomoc przy Hondzie.
Polecam to forum:
http://www.honda.gda.pl
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:35, 15.08.2009
#4
Napisano 15:41, 15.08.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#5
Napisano 11:44, 16.08.2009
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:41, 16.08.2009
masz tryb serwisowy kolego...tak jak napisano wyżej - szukaj konkretnego mechanika, bo będziesz wtapiał tak jak ja...2 miesiące jeździłem od warsztatu do warsztatu...dopiero teraz znalazłem 2 rozsądnych ludzi którzy zaczynają mi powoli auto ogarniać...zrób to jak najszybciej, bo potem lawinowo strzelają następne rzeczy i się nie wypłacisz. Jak już wszystko wymienisz, niech Ci zrobią reset kompa, wpinając się swoim komputerem i będzie dobrze
Jakieś konkretne rzeczy wymieniałeś? Bo dużo osób mówi mi, że problem tkwi w elektryce..
Ja bym zaczął od sprawdzenia sondy.
Zacząłem sprawdzać i puki co wygląda na to, że "odlutował" się kabelek od podgrzewania..
#7
Napisano 08:12, 17.08.2009
Jakieś konkretne rzeczy wymieniałeś? Bo dużo osób mówi mi, że problem tkwi w elektryce..
wymieniłem: sondy lambda, cały wydech od kolektora po końcowy, katalizator, czujnik włączania wentylatora chłodnicy. Przeczyszczony został zawór VTEC oraz ogarnięta została elektryka w komorze silnika, bo był niezły syf przez instalację gazową. Problem nadal występuje.....
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:49, 17.08.2009
Jakieś konkretne rzeczy wymieniałeś? Bo dużo osób mówi mi, że problem tkwi w elektryce..
wymieniłem: sondy lambda, cały wydech od kolektora po końcowy, katalizator, czujnik włączania wentylatora chłodnicy. Przeczyszczony został zawór VTEC oraz ogarnięta została elektryka w komorze silnika, bo był niezły syf przez instalację gazową. Problem nadal występuje.....
o kurde to widze, że może to być naprawdę poważna sprawa.. No nic, dzisiaj auto odstawilem do elektryka na diagnostyke. Jutro mam nadzieje, że pojade na spocik i może dostane jakieś namiary na dobrego mechaniora...