Panowie czy ktos wymienial plyn we wspomaganiu? mam go malo i sie zastanwailem czy dolac czy od razu wymienic? czy jesli bym tylko dolewal musze uzyc jakis hondowski czy moze byc obojetnie jaki do wspomagania? nie wiem jaki mam teraz, ale przypuszczam, ze on jeszcze wyjechal z fabryki. Co do wymiany plynu, moze sie ktos podzielic wiedza co i jak? dzieki z gory
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#2
Napisano 15:30, 23.02.2014
Najlepiej wymienic i lac tylko orginalny http://www.coxmotorp...litre-p-68.html
#3
Napisano 15:33, 23.02.2014
ok, rozumiem wiec ze 1 litr wystarczy, a jak z wymiana?ktos to ogarnial, jak sie do tego zabrac?
Tuned by Cinsoft
#4
Napisano 15:44, 23.02.2014
Brodziu nie wiem jak w nowszych ale w starszych "szedł" czerwony. Zapytaj w sklepie z olejami o przekładniowy spełniający normy Hondy. Na pewno coś doradzą. Co do wymiany chyba prostszy będzie jak zaopatrzysz się w strzykawkę i kawałek rurki, koło 25 cm, może być taka jak przy spryskiwaczach szyby i 2 litry oleju Wysysasz strzykawką stary płyn, lejesz nowy, odpalasz i kręcisz lewo prawo koło tych 2-3 minut i tak aż w strzykawce będzie ładny czysty olej
szarak ---> http://www.accordklu...-odsłona-druga/
#5
Napisano 15:45, 23.02.2014
no tak, zapomnialem, ze mam manuala , ale jest tam napisane, ze:
"Uruchomić silnik i na biegu jałowym kilkakrotnie obrócić kierownicą od oporu do oporu. Gdy płyn przestanie wypływać z przewodu, zgasić silnik. Wylać płyn.", czy tym sposobem usune caly plyn z ukladu? bo jest napisane, ze jesli plyn ma ciemna barwe lub jest zabrudzony to nalezy powtorzyc procedure, to ile razy to robic? i czy nic sie nei stanie z pompa przy kreceniu kierownica na sucho jak bede usuwal plyn z ukladu?
Tuned by Cinsoft
#6
Napisano 15:54, 23.02.2014
No ja robiłem jak napisałem a powiedział mi to mechanik któremu nie chciało się tego robić. Nawet nie myślałem o tym że pompa miałaby chodzić na sucho, więc jeden litr poszedł w całości na przepłukanie a drugi już na zalanie i starczyło akurat. Zawsze Ci pewnie coś zostanie i przy wymianie nie osiągniesz temperatury roboczej żeby mieć pewność że wszystko przepłukane. Tak mi się wydaje
szarak ---> http://www.accordklu...-odsłona-druga/
#7
Napisano 16:13, 23.02.2014
dzieki KamilM w manualu jest napisane tak:
1. Podnieść zbiornik płynu i rozłączyć przewód powrotny (A) od zbiornika. Uważać, aby nie rozlać płynu na nadwozie lub inne elementy. Rozlany płyn natychmiast wytrzeć.
3. Uruchomić silnik i na biegu jałowym kilkakrotnie obrócić kierownicą od oporu do oporu. Gdy płyn przestanie wypływać z przewodu, zgasić silnik. Wylać płyn.
4. Zamontować przewód powrotny do zbiornika płynu.
5. NapeÅ‚nić zbiornik pÅ‚ynem do górnego poziomu ©.
6. Uruchomić silnik i na biegu jałowym kilkakrotnie obrócić kierownicą od oporu do oporu, aby usunąć powietrze z układu.
7. Sprawdzić poziom płynu i uzupełnić w razie potrzeby. Nie napełniać zbiornika powyżej górnego poziomu.
8. W przypadku zanieczyszczenia płynu, gdy płyn jest ma ciemna barwę lub jest odbarwiony, należy powtórzyć procedurę.
wiec chyba krecac kolami wiecej wyciagne tego plynu niz sama strzykawka, tak mi sie zdaje
Tuned by Cinsoft
#8
Napisano 17:02, 23.02.2014
wiec chyba krecac kolami wiecej wyciagne tego plynu niz sama strzykawka, tak mi sie zdaje
Właśnie chyba o to chodzi, tylko z manuala wynika że na raz spuszczasz wszystko i zalewasz nowych a tak jak ja to robiłem, napisałem robisz to stopniowo. Nowy płyn przepłukuje układ przy kręceniu aż do momentu kiedy odsysasz czysty płyn. Jedno od drugiego różni się czasem wykonywania i jak zauważyłeś serwisówka jest robiona na sucho.
szarak ---> http://www.accordklu...-odsłona-druga/
#10
Napisano 01:53, 24.02.2014
dzieki wielkie KamilM i seiko
w tym linku od seiko, wlasnie mowa, zeby dolewac plynu, zeby nie chodzila pompa na sucho, wiec zrobie tak jak pisales KamilM co zreszta jest tez ladnie pokazane na filmiku , tylko, ze chyba bede potrzebowal wiecej niz 1 litr plynu
Tuned by Cinsoft
#11
Napisano 09:48, 25.02.2014
Kolego powiem tak, radze na razie dolać orygniał PSF Hondy. Ja też miałem ubytek wymieniłem całość i za jakiś czas magiel miał wyciek. Nie wiem czy od tego czy nie ale gdzieś czytałem że wymiana płynu może wypłukać nagromadzony przez lata syf z uszczelniaczy i pojamia się problem z wyciekami. Możliwe że Honda kiedyś lała coś innego i coś innego obecnie sprzedaje w serwisie i wchodzi w jakąś reakcję. Także tylko dolej i obserwuj co się dzieje.
Aha i zerknij na przekładnię szczególnie na osłony czy nie widać jakiś wycieków płynu i na pompę.
#12
Napisano 23:03, 03.11.2018
Wymiana płynu chyba i mnie czeka,
Pytanie który to jest przewód powrotny do zbiorniczka?
Czy układ sam się odpowietrzy podczas pracy , czy tak jak np z hamulcami trzeba pompować i wypuszczać bąbelki ?
#13
Napisano 08:49, 04.11.2018
Przewod powrotny to ten o mniejszej srednicy, przewaznie jest polozony wyzej. Ukladu nie trzeba odpowietrzac, wystarczy ze pokrecisz kieronica w obie strony i zrobi to sie samo. Uklady wspomagania nie maja zadnych wkladow filtrujacych, wiec warto przeplukac uklad, ale jest to troche kosztowne bo potrzeba okolo 4-5l plynu. Ostatnio robilem plukanie ukladu i dopiero przy 3 butelce zaczal leciec czysty plyn
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#14
Napisano 10:55, 04.11.2018
Wysłane z ALE-L21
#15
Napisano 21:40, 04.11.2018
Dzięki za odpowiedz. przed płukaniem układu mam obawy, bo acco ma już trochę nalatane i nie wiem na ile serio brać pod uwagę plotki ze układ się wypłuka i zacznie cieknąć ale na razie na pompie czy obudowie maglownicy jest sucho i chciałbym zeby tak zostało
Temat wymiany rozpoczął się gdyż zauważyłem że na przewodzie od pompy - na bloku gdzie jest wkręcony czujnik - chyba ciśnienia było trochę oleju a w zbiorniczku na min, wiec niestety cieknie. Przed wymianą chcę zlokalizować miejsce wycieku i biorę pod uwagę ze to cieknie właśnie z uszczelnienia pomiędzy czujnikiem a blokiem na przewodzie.
Pytanie moje jest jakie tam jest uszczelnienie, czy jakiś o-ring, może podkładka czy jeszcze coś innego ... ?
Ceny tego przewodu od pompy do maglownicy są koszmarne .... a z innej beczki po co jest w nim włożona ta metalowa ""sprężyna" ?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych