witam dzisial zabralem sie za wymiane gum drazka stabilizatora. jak zaczelem odkrecac uchwyty mialem nadzieje ze pojdzie szybko ale z 4 srub odkrecilem tylko 1 a reszta mi sie urwala tzn puscila nakretka ktora byla przyspawana w srodku i teraz nie moge przykrecic nowych srub bo nie ma tam gwintu. co moge z tym zrobic?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
![Zdjęcie](https://secure.gravatar.com/avatar/27b5456758411fccb6bd43d17fab8454?s=100&d=https%3A%2F%2Fwww.accordklubpolska.pl%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fdeviant3%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
urwane sruby przy gumach drazka stabilizatora
#1
Napisano 21:57, 11.02.2014
#2
Napisano 10:33, 12.02.2014
Jeśli chodzi o to, że urwane nakrętki były wspawane seryjnie w nadwozie to myślę, że może ponownie wspawać nowe o największej klasie twardości, bo chyba gwintowanie mija się z celem (za cienka blacha)? Może wstaw zdjęcie jak to wygląda, łatwiej będzie poradzić.
#3
Napisano 10:39, 12.02.2014
Z tyłu czy z przodu robiłeś
Jeśli z tyłu i ładnie równo te nakrętki puściły to możesz użyć takich z kołnierzem
Użytkownik H4RRy edytował ten post 10:45, 12.02.2014
#4
Napisano 12:17, 12.02.2014
#5
Napisano 14:16, 12.02.2014
jeszcze jedna bardzo istotna rzecz, w temacie jest VII gen , a w opisie masz VI gena ? o którego chodzi 98-02 czy od 03 w górę ?
puscila nakretka ktora byla przyspawana w srodku i teraz nie moge przykrecic nowych srub bo nie ma tam gwintu. co moge z tym zrobic?
po wpisie uważam że chodzi o przód i nakrętki które są wspawane w środku sanek przednich, a tam już nie jest malinowo, obawiam się że są tylko 5 opcje:
1 - dociśnięcie uchwytów z gumami i stabem do sanek i złapanie spawem
2 - wycięcie otworu by móc włożyć klucz z nakrętką i to skręcić, a wcześniej odkręcić
3 - wyjęcie sanek, wyciąć tzw. "rewizję" dospawać nowe nakrętki, zaspawać rewizję, zabezpieczyć i zamalować
4 - poszukać używanych sanek, wcześniej sprawdzając czy nie pochodzą z angola (inne mocowania, otwory itp) i czy nakrętki wewnątrz jeszcze są, no i podstawowe pytanie jak długo będą i czy przy dokręcaniu nie odpadną
5 - zabrać worek kasy i iść zapytać ile kosztują sanki, po ewentualnym wybudzeniu się z szoku jeżeli nas stać to kupić (płacąc za to w kasie popłakać się) i jak dojadą wymiana
w necie kosztują nowe w okolicy 3000 zł.
więcej opcji chyba nie ma
ZAPAMIĘTAJ SOBIE JEDNĄ BARDZO WAŻNĄ RZECZ
przed odkręceniem śrub w accordzie 98-02 używaj palnika i rozgrzewaj śruby, jak tego nie zrobisz zwłaszcza w podwoziu to większość z nich pęknie
Użytkownik Prywo edytował ten post 14:20, 12.02.2014
było CB7 2.2i 90r.->.CG2 3.0 V6 00r.->CH1 Type-R 2.2 99r.-> CL9 Type-S 2.4 03r.-> Legend KB1 3.5 V6 07r.
#6
Napisano 15:34, 12.02.2014
ZAPAMIĘTAJ SOBIE JEDNĄ BARDZO WAŻNĄ RZECZ
przed odkręceniem śrub w accordzie 98-02 używaj palnika i rozgrzewaj śruby, jak tego nie zrobisz zwłaszcza w podwoziu to większość z nich pęknie
święte słowa i prawdziwe... w VII na tyle też palnik w łape i ogień jak nie to można być na 90% pewnym że mamy wiercenie i gwintowanie
jak uwaliłeś w VI genie na przodzie to jest temat też ciekawy ale do zrobienia
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#7
Napisano 16:02, 12.02.2014
jest to 6gen i jest to z przodu. a co myslicie o tym zeby sanki przewiercic na wylot i wszystko zlapac dluga szpilka? bo wspawanie tam drugiej nakretki to nie ma szans.
#8
Napisano 16:23, 12.02.2014
jest to jakieś rozwiązanie, ale nie wiem czy profil wytrzyma i się nie ściśnie w związku z czym odkształci
było CB7 2.2i 90r.->.CG2 3.0 V6 00r.->CH1 Type-R 2.2 99r.-> CL9 Type-S 2.4 03r.-> Legend KB1 3.5 V6 07r.
#9
Napisano 19:42, 12.02.2014
ok przewiercilem sie na wylot jest ok. a na weekend potaram sie podjechac jeszcze do znajomego zeby mi to jeszcze delikatnie przyspawal dla pewnosci.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, gumy sruby
![]() |
VII
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z szybami/centralnymNapisany przez Kemiter , 12 cze 2024 ![]() |
|
![]()
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak składania lusterek i tylko częściowe sterowanieNapisany przez BarryPioter , 01 cze 2024 ![]() |
|
![]()
|
||
VII
Mechanik →
Układ napędowy →
Accord vii automat 2.4 wyciek atf.. Wszytko mokreNapisany przez ferby22 , 27 maj 2024 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() |
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 ![]() |
|
![]()
|
|
![]() |
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 ![]() |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych