Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

urwane sruby przy gumach drazka stabilizatora

VII gumy sruby

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 andrzejztech

andrzejztech
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:gryfice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:heczbek
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:57, 11.02.2014

witam dzisial zabralem sie za wymiane gum drazka stabilizatora. jak zaczelem odkrecac uchwyty mialem nadzieje ze pojdzie szybko ale z 4 srub odkrecilem tylko 1 a reszta mi sie urwala tzn puscila nakretka ktora byla przyspawana w srodku i teraz nie moge przykrecic nowych srub bo nie ma tam gwintu. co moge z tym zrobic?


  • 0

#2 Zaldier

Zaldier
  • Forumowicz
  • 474 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GH
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 10:33, 12.02.2014

Jeśli chodzi o to, że urwane nakrętki były wspawane seryjnie w nadwozie to myślę, że może ponownie wspawać nowe o największej klasie twardości, bo chyba gwintowanie mija się z celem (za cienka blacha)? Może wstaw zdjęcie jak to wygląda, łatwiej będzie poradzić.


  • 0

#3 H4RRy

H4RRy
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance+
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CR-V RE5
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:39, 12.02.2014

Z tyłu czy z przodu robiłeś ??

 

Jeśli z tyłu i ładnie równo te nakrętki puściły to możesz użyć  takich z kołnierzem

 

d298.jpg


Użytkownik H4RRy edytował ten post 10:45, 12.02.2014

  • 0

CG8.png


#4 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2947 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 12:17, 12.02.2014

przegwintować. ja również urwałem z tyłu 2szt
  • 0

#5 Prywo

Prywo
  • Klubowicz
  • 921 postów
  • Skąd:Wawa / WK / WPR
  • Silnik:1.8
  • Wersja:F3
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Cruiser
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 14:16, 12.02.2014

jeszcze jedna bardzo istotna rzecz, w temacie jest VII gen , a w opisie masz VI gena ? o którego chodzi 98-02 czy od 03 w górę ?

 

 

 puscila nakretka ktora byla przyspawana w srodku i teraz nie moge przykrecic nowych srub bo nie ma tam gwintu. co moge z tym zrobic?

 

po wpisie uważam że chodzi o przód i nakrętki które są wspawane w środku sanek przednich, a tam już nie jest malinowo, obawiam się że są tylko 5 opcje:

1 - dociśnięcie uchwytów z gumami i stabem do sanek i złapanie spawem

2 - wycięcie otworu by móc włożyć klucz z nakrętką i to skręcić, a wcześniej odkręcić

3 - wyjęcie sanek, wyciąć tzw. "rewizję" dospawać nowe nakrętki, zaspawać rewizję, zabezpieczyć i zamalować

4 - poszukać używanych sanek, wcześniej sprawdzając czy nie pochodzą z angola (inne mocowania, otwory itp) i czy nakrętki wewnątrz jeszcze są, no i podstawowe pytanie jak długo będą i czy przy dokręcaniu nie odpadną

5 - zabrać worek kasy i iść zapytać ile kosztują sanki, po ewentualnym wybudzeniu się z szoku jeżeli nas stać to kupić (płacąc za to w kasie popłakać się) i jak dojadą wymiana

w necie kosztują nowe w okolicy 3000 zł.

 

 

więcej opcji chyba nie ma

 

 

ZAPAMIĘTAJ SOBIE JEDNĄ BARDZO WAŻNĄ RZECZ

 

przed odkręceniem śrub w accordzie 98-02 używaj palnika i rozgrzewaj śruby, jak tego nie zrobisz zwłaszcza w podwoziu to większość z nich pęknie


Użytkownik Prywo edytował ten post 14:20, 12.02.2014

  • 0

było CB7 2.2i 90r.->.CG2 3.0 V6 00r.->CH1 Type-R 2.2 99r.-> CL9 Type-S 2.4 03r.-> Legend KB1 3.5 V6 07r.

744e0f85839a8ce1.jpg

 

 


#6 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 15:34, 12.02.2014

ZAPAMIĘTAJ SOBIE JEDNĄ BARDZO WAŻNĄ RZECZ

 

przed odkręceniem śrub w accordzie 98-02 używaj palnika i rozgrzewaj śruby, jak tego nie zrobisz zwłaszcza w podwoziu to większość z nich pęknie

 

święte słowa i prawdziwe... w VII na tyle też palnik w łape i ogień jak nie to można być na 90% pewnym że mamy wiercenie i gwintowanie

jak uwaliłeś w VI genie na przodzie to jest temat też ciekawy ale do zrobienia


  • 0

#7 andrzejztech

andrzejztech
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:gryfice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:heczbek
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:02, 12.02.2014

jest to 6gen i jest to z przodu. a co myslicie o tym zeby sanki   przewiercic na wylot i wszystko zlapac dluga szpilka? bo wspawanie tam drugiej nakretki to nie ma szans.


  • 0

#8 Prywo

Prywo
  • Klubowicz
  • 921 postów
  • Skąd:Wawa / WK / WPR
  • Silnik:1.8
  • Wersja:F3
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Cruiser
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 16:23, 12.02.2014

jest to jakieś rozwiązanie, ale nie wiem czy profil wytrzyma i się nie ściśnie w związku z czym odkształci


  • 0

było CB7 2.2i 90r.->.CG2 3.0 V6 00r.->CH1 Type-R 2.2 99r.-> CL9 Type-S 2.4 03r.-> Legend KB1 3.5 V6 07r.

744e0f85839a8ce1.jpg

 

 


#9 andrzejztech

andrzejztech
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:gryfice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:heczbek
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 12.02.2014

ok przewiercilem sie na wylot jest ok. a na weekend potaram sie podjechac jeszcze do znajomego zeby mi to jeszcze delikatnie przyspawal dla pewnosci.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, gumy sruby

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq