Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Głośne wspomaganie

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 azure

azure
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:małe miasto na południowym wschodzie...
  • Silnik:1.8
  • Wersja:quattro
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:25, 05.02.2014

Oglądając dwie Hondy FR-V 2.0 spotkałem się w nich z bardzo głośnym działaniem wspomagania. Charakterystyczne wycie przy skręcaniu - nie zawsze występujące.

Oglądałem trzy Accordy z tym samym silnikiem i tego nie spotkałem.

 

Czy takie wycie występuje również w Acc? Jeżeli tak czym może być spowodowane?


  • 0

#2 adrianaudi

adrianaudi
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Adr
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:51, 06.02.2014

Kończy się pompa wspomagania. 


  • 0

#3 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:10, 06.02.2014

Pompa . A sprawdzałeś poziom płynu ? 


  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#4 krzepa_s

krzepa_s
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:prelude IV ,CRV
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:coupe. suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:58, 06.02.2014

tak jak koledzy piszą kończy się pompa albo za mało płynu i układ się zapowietrza

tak czy owak przy sprawnym wspomaganiu jest cicho


  • 0

#5 azure

azure
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:małe miasto na południowym wschodzie...
  • Silnik:1.8
  • Wersja:quattro
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:06, 06.02.2014

W jednej sprawdzałem, poziom na oko był prawidłowy. W drugiej nie sprawdziłem... Co ciekawe - wycie było losowe. Długo długo nic, aż przy którymś skręceniu zawyło.


  • 0

#6 krzepa_s

krzepa_s
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:prelude IV ,CRV
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:coupe. suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:27, 08.02.2014

W jednej sprawdzałem, poziom na oko był prawidłowy. W drugiej nie sprawdziłem... Co ciekawe - wycie było losowe. Długo długo nic, aż przy którymś skręceniu zawyło.

bez wiedzy na temat poziomu płynu gadanie o niczym

jak jest mało pociągnie powietrze do pompy i losowo zawyje (zależy jak się płyn ułoży w ziorniku jak jest na minimum) hamowanie zakręt i może powietrze złapać ,potem się odpowietrzy sam ale da znać że bez oleju śmiga:)


  • 0

#7 hanyss

hanyss
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:Dublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 10.02.2014

Mam podobny problem.Głośna  pompa, odgłos metaliczny.Płyny wszystkie w porządku. Zwiększam obroty  pompa głośniej pracuje. Silnik 2.2 2006 Czy to już znak że muszę pomyśleć o nowej ??


  • 0

#8 Valdi.

Valdi.
  • Forumowicz
  • 341 postów
  • Skąd:ale co skąd?
  • Silnik:0,7
  • Wersja:S-uuper
  • KM:136 chyba
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:wyjątkowe
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:52, 10.02.2014

Mam podobny problem.Głośna  pompa, odgłos metaliczny.Płyny wszystkie w porządku. Zwiększam obroty  pompa głośniej pracuje. Silnik 2.2 2006 Czy to już znak że muszę pomyśleć o nowej ??

 

nie koniecznie zaraz o nowej ,czasem wystarczy regeneracja ,dużo taniej wychodzi i można potem śmigać i śmigać


  • 0

Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232

Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.

 

 

 

 


#9 hanyss

hanyss
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:Dublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:15, 11.02.2014

Na pewno ale mieszkam w Dublinie i jak znajdę kogoś do regeneracji to koszt będzie nie opłacalny. Mogę sprowadzić z PL
Czyli to już jej końcówka i szukać nowej lub po regeneracji

Użytkownik hanyss edytował ten post 02:54, 11.02.2014

  • 0

#10 Valdi.

Valdi.
  • Forumowicz
  • 341 postów
  • Skąd:ale co skąd?
  • Silnik:0,7
  • Wersja:S-uuper
  • KM:136 chyba
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:wyjątkowe
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:44, 11.02.2014

Na pewno ale mieszkam w Dublinie i jak znajdę kogoś do regeneracji to koszt będzie nie opłacalny. Mogę sprowadzić z PL
Czyli to już jej końcówka i szukać nowej lub po regeneracji

 

być może łożysko tak słychać ,a jak łożysko padnie to wiadomo :j


  • 0

Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232

Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.

 

 

 

 


#11 PiotrekGSX

PiotrekGSX
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Manchester
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:49, 13.02.2014

Mozesz miec wyciek gdzies, co spowoduje obnizony poziom plynu wspomagania. Nawet, jesli w zbiorniczku jest OK, moze byc powietrze w ukladzie, co sprawi, jak juz ktos pisal wczesniej, ze od czasu do czasu powietrze trafi do pompy i bedzie glosniejsza od czasu do czasu. Sam ostatnio wymienialem chlodniczke, wspomagania przy dojezdzie do domu nie mialem wcale, tyle wylecialo przez zardzewiala chlodniczke. Zardzewiala czesc wymieniona miedziana rurka 8mm, plyn dolany, odpalam silnik - CZOLG!!! Tak glosno chodzila. Przod samochodu do gory, zeby kola wiisialy swobodnie nad ziemia, pokrecilem kierownica na max w lewo i prawo, system "pozarl" plyn pare razy, uzupelniajac zapewne braki "na dole", pochodzil silnik moze 10-15 minut na jalowym, podkrecilem obroty pare razy - cicho... ;)


  • 0

Byly: Nissan Almera 1.4, Seat Ibiza 1.4, Ford Mondeo 1.8, Fiat Punto 1.2, Suzuki GS500E, Nissan Almera 1.4, Suzuki GSX650F, Nissan Almera 1.6... Jest Honda Accord 1.8.
Niewazne co bylo, wazne co jest i bedzie ;)


#12 bombasek82

bombasek82
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:uk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:s
  • KM:148
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:s
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 01:42, 16.02.2014

Też się borykam z podobnym problemem ,chlodniczka wymieniona ,była zardzewiala i pocila się w jednym miejscu . Kierownica chodzi ciężej niż powinna, przylozylem klucz od kół do pompy i słychać jak charszczy . Jadę w poniedziałek do mechanika żeby słuchawkami posłuchał.
  • 0

#13 j dom7

j dom7
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:3.0
  • Wersja:usa
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:02, 17.02.2014

Też się borykam z podobnym problemem ,chlodniczka wymieniona ,była zardzewiala i pocila się w jednym miejscu . Kierownica chodzi ciężej niż powinna, przylozylem klucz od kół do pompy i słychać jak charszczy . Jadę w poniedziałek do mechanika żeby słuchawkami posłuchał.

Witam

 

prosze spróbować wymienić uszczelkę przy plastykowym króćcu który dochodzi do pompy z wężem od zbiornika, ten plastykowy element jest na jedną śrubkę i bardzo często tą drogą jest pobierane powietrze - występuje efekt taki jak by pompa chciała się rozlecieć.

Udało mi się w ten sposób zaoszczędzić parę złotych bo też chciałem wymieniać całą pompę ,pomogła nowa uszczelka i pasta uszczelniająca na koniec tego plastykowego elementu - pompa chodzi jak nowa.

Pozdrawiam

jurek


  • 0

J dom7


#14 bombasek82

bombasek82
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:uk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:s
  • KM:148
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:s
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 13:08, 17.02.2014

Witam
 
prosze spróbować wymienić uszczelkę przy plastykowym króćcu który dochodzi do pompy z wężem od zbiornika, ten plastykowy element jest na jedną śrubkę i bardzo często tą drogą jest pobierane powietrze - występuje efekt taki jak by pompa chciała się rozlecieć.
Udało mi się w ten sposób zaoszczędzić parę złotych bo też chciałem wymieniać całą pompę ,pomogła nowa uszczelka i pasta uszczelniająca na koniec tego plastykowego elementu - pompa chodzi jak nowa.
Pozdrawiam
jurek

http://japancars.ru/...&nplblk=B__3360

O ktorej uszczelce nowa??
  • 0

#15 j dom7

j dom7
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:3.0
  • Wersja:usa
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:10, 17.02.2014

http://japancars.ru/...&nplblk=B__3360

O ktorej uszczelce nowa??

zonk

mamy różne pompy

ja mam na doprowadzeniu płynu plastykowy element  z uszczelką , tego elementu nie ma u Ciebie

sorry

jurek


  • 0

J dom7






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq