Mozesz miec wyciek gdzies, co spowoduje obnizony poziom plynu wspomagania. Nawet, jesli w zbiorniczku jest OK, moze byc powietrze w ukladzie, co sprawi, jak juz ktos pisal wczesniej, ze od czasu do czasu powietrze trafi do pompy i bedzie glosniejsza od czasu do czasu. Sam ostatnio wymienialem chlodniczke, wspomagania przy dojezdzie do domu nie mialem wcale, tyle wylecialo przez zardzewiala chlodniczke. Zardzewiala czesc wymieniona miedziana rurka 8mm, plyn dolany, odpalam silnik - CZOLG! Tak glosno chodzila. Przod samochodu do gory, zeby kola wiisialy swobodnie nad ziemia, pokrecilem kierownica na max w lewo i prawo, system "pozarl" plyn pare razy, uzupelniajac zapewne braki "na dole", pochodzil silnik moze 10-15 minut na jalowym, podkrecilem obroty pare razy - cicho...
Byly: Nissan Almera 1.4, Seat Ibiza 1.4, Ford Mondeo 1.8, Fiat Punto 1.2, Suzuki GS500E, Nissan Almera 1.4, Suzuki GSX650F, Nissan Almera 1.6... Jest Honda Accord 1.8.
Niewazne co bylo, wazne co jest i bedzie