Witam,
Mam problem z układem kierowniczym. Gdy dodaje gazu np na drugim biegu i trzymam luźno kierownicę przez chwilę kołysze się w lewo i prawo tak jakby była zawieszona na jakiejś gumie. Gdy redukuję biegi dzieje się to samo. Gdy jadąc na wprost, przychamuje, kierownica odbija lekko w prawo i tak już "zastyga" wówczas zaczyna lekko ściągac auto. Na łuku drogi naprzykład czuję brak płynnego ruchu kierownicy - są jakby takie niewielkie przeskoki. Auto nie ucieka, skręca tam gdzie chcę, ale jest to bardzo uciażliwe i nie da się tego zaakceptowac
Opony i felgi okej, wyważone, opony zimowe - stan dobry. Maglownica sucha, pompa działa cicho, kierownicę obracam lekko bez oporów.
Geometrii jeszcze nie robiłem, płyn w układzie prawie na 100% ma tyle lat co auto..., zawieszenie raczej bez luzów, jedynie lekki luz na lewym drążku kierowniczym.
Delikatnie poci mi sie zbiornik płynu hydraulicznego, ostatnio dolałem odrobinę, objawy tak jakby delikatnie się zmniejszyły. Zauważyłem też, że po dolaniu "wybiło" trochę oleju - mokra góra zbiornika.
Czekam na Wasze opinie, szanowni fachowcy.
Użytkownik wrat edytował ten post 22:47, 29.01.2014