XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord V 2.0 - Mocno "zamulony" (słaby)
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:30, 03.08.2009
Mój Acord to Aerodeck 2.0 136KM 94r. - przebieg prawie 300tys. ale widac po liczniku, ze poprzedni wlasniciel musial go krecic, tak wiec podejrzewam ze 400tyś. ma jak nic...
Macie jakies propozycje tego co moze byc przyczna niskich osiagów mojego autka Z gory mowie, ze nie licze na to aby jezdzil jak rajdowka, jednak od silnika 2.0 chyba czekoś mozna oczekiwać... Znajomy gazownik powiedzial, ze jeśli auto ma taki przebieg to katalizator moze byc juz zapchany. Swoja droga, pali tez jak smok, w mieście 17-19litrow LPG (na trasie juz spoko bo 11litrow) - Sonda lambda jest ok.
Zauważyłem tez, ze auto jest znaczie zwawsze wieczorem kiedy gestosc powietrza o ile sie nie myle jest wieksza. Czyli krotko mowiac jest wrazliwy na zmiane pogody
Z góry dzieki za pomoc
Pozdro
#2
Napisano 06:26, 03.08.2009
Nieefektywne spalanie, gdy chlodniej jedzi lepiej. Na logike wychodzi uklad dolotowy.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:22, 03.08.2009
Powiedz mi, a czy KAT moze miec tutaj jakiś wplyw na odejscie auta Z tego co czytalem na internecie to sa podobno bajki, ze auto ma wiekszego kopa po wycieciu KATa i ze nie ma sensu tego robic. Jednak czy jest mozliwosc, ze auto przy tak duzym przebiegu jak moje, moze miec na tyle zapchany ten katalizator, ze utrudnia wydostawanie sie spalin, przez co auto jest slabsze
#4
Napisano 11:28, 03.08.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:42, 03.08.2009
Czyli rozumiem, ze przepustnice mam wyczyścic Sczerze, to pierwszy raz slysze aby przepustnica mogla sie zabrudzic, jeszcze rozumiem jakby pluł olejem... Pogadam o tym z moim mechanikiem, bo akurat bede u niego z autkiem za dwa dni...
#6
Napisano 11:53, 03.08.2009
Sprawdz jeszcze czy czasem hamulce nie trzymaja Ci auta. Czuc by bylo klocki i buchalo by goracym od kol.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:55, 03.08.2009
Dzieki
#8
Napisano 12:07, 03.08.2009
Koledzy, dobrze rozumuje?
[ Dodano: 2009-08-03, 13:07 ]
a jeszcze jedno pytanie, ktore wlasciwie powinno pasc na poczatku.
To sie dzieje zarowno na gazie i na benzynie? Bo jak tylko na gazie, no wina jest raczej instalacji.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#9
Napisano 12:19, 03.08.2009
Ale to że wieczorek lepiej idzie to raczej norma zawsze.
Zapchany katalizator?
A to tak nagle go zamuliło?
Świece, przewody?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#10
Napisano 12:24, 03.08.2009
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:25, 03.08.2009
[ Dodano: 2009-08-03, 13:43 ]
Jesli chodzi o zamulenie auta to kupilem juz je takie poł roku temu. NIe zajmowalem sie wczesniej tym tematem, bo musialem kilka innych rzeczy w aucie porobic, ale teraz zaczyna mnie to juz troche irytowac. Jak juz wczesniej pisalem od 2.0 mozna czegoś oczekiwac, a nie ze punto 1.2 mnie na swiatlach moze porobic Świece sprawdzalem - sa w idealnym stanie BOSCHa (NGK to moze nie jest , ale szrot tez nie...)
Na klimie wylączonej jezdze bo po pierwsze, ze wzgledu na juz i tak duze spalanie, po drugie na kliemie to zapomnij o jakimkolwiek wyprzedzaniu czegokolwiek :-/ ma odejscie jak moj stary poldek...
I co z tym katem moze byc tak, ze z moim przebiegiem jest poprostu zapchany
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:33, 03.08.2009
#13
Napisano 16:43, 03.08.2009
- EGR - zawor recyrkulacji spalin - jezeli masz to najlepiej go zaslepic.
- ustaw luzy zaworowe
- sprawdz stan kopulki i palca
- katalizator jesli jest to wstaw zamiast niego rurke lub tlumik (mozna znalezc na allegro za 50 zl a katalizator sprzedac za jakies 170 zl)
- jak masz gdzie to sprawdz jeszcze kompresje
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:01, 04.08.2009
- ustawienie zaplonu bo moze jakis domorosly mechanik na sluch ustawil
- przyspieszenie od 0-100, jezeli wyjdzie okolo 10-12sec to norma w Vgen 2.0
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:06, 05.08.2009