XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Znowu problem z maglownicą - chyba
#1 Guest_NitrousNDF_*
Napisano 20:58, 12.01.2014
Ostatnio zauważyłem, że:
- w lewo mam większy promień skrętu
- dwa razy zdarzyło się, że gdy koła były skręcone na max w lewo (podczas wyjazdu z parkingu np.) kierownica tak jakby się blokowała i trzeba było użyć więcej siły.
- znów coś cieknie spod auta - filmik:
Rozmawiałem z kumplem i stwierdził, że chyba mi nie zregenerowali maglownicy tylko skręcili śrubę by nie było luzu... sam już nie wiem co o tym myśleć, a nie znam się na tym... Regeneracja sporo kosztowała
Jutro jestem umówiony z mechanikiem i ciekaw jestem co powie.
#2
Napisano 07:33, 13.01.2014
#3
Napisano 11:26, 13.01.2014
- w lewo mam większy promień skrętu
- dwa razy zdarzyło się, że gdy koła były skręcone na max w lewo (podczas wyjazdu z parkingu np.) kierownica tak jakby się blokowała i trzeba było użyć więcej siły.
To na pewno nie jest normalne. Ja to widzę tak: albo masz wykrzywioną listwę zębatą albo wyszczerbiony któryś ząbek albo ewentualnie kierownica kiedyś była ściągana, została założona w innym położeniu i do tego położenia ustawiona zbieżność. Lub jeśli dzieje się to dopiero po regeneracji (a przed nie miało miejsca), to sam magiel został źle założony na wieloklin w kolumnie kierowniczej.
#4 Guest_NitrousNDF_*
Napisano 20:44, 13.01.2014
U mnie okazało się, że z maglownicą jest wszystko ok, nie ma luzu, a olej leje się podobno z węża od wspomagania...
Końcówki drążka kierowniczego do wymiany
Jeśli chodzi o promień skrętu, mechanik ma mi to jakoś ustawić by promień skrętu był ten sam w obydwie strony i żeby kół nie blokowało.
No właśnie była kierownica zmieniana na tą z type-r, ale została założona w tym samym położeniu, a zbieżności po tym zabiegu nie robiłem, kierownica była prosto mimo wszystko podczas jazdy prosto..albo ewentualnie kierownica kiedyś była ściągana, została założona w innym położeniu
Nie śpieszy mi się, niech robią.. i niech dobrze zrobią (oby tak było).
[ Dodano: 2014-01-16, 19:10 ]
Auto odebrałem wczoraj, póki co wszystko gra i póki co to jestem zadowolony
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych