Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Znowu problem z maglownicą - chyba


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_NitrousNDF_*

Guest_NitrousNDF_*
  • Guests

Napisano 20:58, 12.01.2014

Hej, dwa miesiące temu oddałem do mechanika samochód na regenerację maglownicy ponieważ był luz i wyciek... ale znów mam problemy tylko nie wiem czy temu winna jest na pewno maglownica?

Ostatnio zauważyłem, że:
- w lewo mam większy promień skrętu
- dwa razy zdarzyło się, że gdy koła były skręcone na max w lewo (podczas wyjazdu z parkingu np.) kierownica tak jakby się blokowała i trzeba było użyć więcej siły.
- znów coś cieknie spod auta - filmik:

Rozmawiałem z kumplem i stwierdził, że chyba mi nie zregenerowali maglownicy tylko skręcili śrubę by nie było luzu... sam już nie wiem co o tym myśleć, a nie znam się na tym... Regeneracja sporo kosztowała

Jutro jestem umówiony z mechanikiem i ciekaw jestem co powie.
  • 0

#2 kamykFK

kamykFK
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Koszalin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:33, 13.01.2014

NitrousNDF, miałem dokładnie taką samą sytuacje. Dwa miesiące temu regenerowałem magiel i w tamtym tygodniu znów zaczął cieknąc. Nie leciało z niego tak mocno jak przed regeneracją ale objawy były podobne jak za pierwszym razem, czyli pływanie przy większych prędkościach i ciężko pracująca kiera. Jak wszedłem pod samochód to ukazala mi się pęknieta lewa gumowa osłona magla i oczywiście wszystko upaćkane :-/ Średnio widze na tym filmiku gdzie jest źródło wycieku ale tą gumową osłone też masz troche zalaną więc może i magiel. Moim zdaniem musisz reklamować, ja od razu zadzwoniłem i bez gadania powiedział, ze naprawi, na jutro jestem umówiony. Mam tylko nadzieje ze to wypadek przy pracy bo nie uśmiecha mi się co dwa miesiące oddawać auto do mechanika. Daj znać co powiedział mechanik
  • 0

#3 Sheiva

Sheiva
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance+Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:26, 13.01.2014

- w lewo mam większy promień skrętu
- dwa razy zdarzyło się, że gdy koła były skręcone na max w lewo (podczas wyjazdu z parkingu np.) kierownica tak jakby się blokowała i trzeba było użyć więcej siły.


To na pewno nie jest normalne. Ja to widzę tak: albo masz wykrzywioną listwę zębatą albo wyszczerbiony któryś ząbek albo ewentualnie kierownica kiedyś była ściągana, została założona w innym położeniu i do tego położenia ustawiona zbieżność. Lub jeśli dzieje się to dopiero po regeneracji (a przed nie miało miejsca), to sam magiel został źle założony na wieloklin w kolumnie kierowniczej.
  • 0

#4 Guest_NitrousNDF_*

Guest_NitrousNDF_*
  • Guests

Napisano 20:44, 13.01.2014

kamykFK, Z maglownicami właśnie ciężko jest, co niektórzy robią regenerację po parę razy..

U mnie okazało się, że z maglownicą jest wszystko ok, nie ma luzu, a olej leje się podobno z węża od wspomagania...
Końcówki drążka kierowniczego do wymiany
Jeśli chodzi o promień skrętu, mechanik ma mi to jakoś ustawić by promień skrętu był ten sam w obydwie strony i żeby kół nie blokowało.

albo ewentualnie kierownica kiedyś była ściągana, została założona w innym położeniu

No właśnie była kierownica zmieniana na tą z type-r, ale została założona w tym samym położeniu, a zbieżności po tym zabiegu nie robiłem, kierownica była prosto mimo wszystko podczas jazdy prosto..

Nie śpieszy mi się, niech robią.. i niech dobrze zrobią (oby tak było). :roll:

[ Dodano: 2014-01-16, 19:10 ]
Auto odebrałem wczoraj, póki co wszystko gra i póki co to jestem zadowolony :lol:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq