Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

luz na maglownicy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kendzior112

kendzior112
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CC7 IS
  • KM:131km
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 28.12.2013

Do tematu wczesniejszego...
ktos mi mowil ze moge miec luz na maglownicy. ze jest tam sruba ktora mozna go troszke zmniejszyc.Wiecie moze gdzie jest ta sruba mniej wiecej i jak wyglada, jakies obrazki?? to bym poprubowal,
  • 0

#2 Radek0684

Radek0684
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:WLKP.
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:15, 29.12.2013

Jeśli jest luz to na listwie i nie wiem jak jest w acco, ale w vw golfie była śruba do kasowania luzu na listwie, ale nie za wiele to dawało. Zęby na listwie wytarte są najbardziej na środku. Na chłopski rozum podczas jazdy najwięcej wykonujemy delikatnych ruchów kierą prawo-lewo, niż przy maksymalnym skręcie prawo-lewo. Po skasowaniu luzu w vw pojawiał się problem, a mianowicie nie wracała kierownica do pozycji na wprost kiedy wykonywało się skręt max. w lewo lub prawo. Także kolego chyba najlepszym rozwiązaniem będzie regeneracja maglownicy. Pzdr.

[ Dodano: 2013-12-29, 17:26 ]
Zobacz tutaj masz wszystko:
http://pl.scribd.com...98-Suplement-PL
  • 0

#3 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:44, 30.12.2013

jest śruba na maglu na dole, z dołu ładnie widać. można dokręcić, ale będzie kierownica chodziła ciężko i ogólnie problemu to nie rozwiąże.

musisz mieć do tego odpowiedni klucz, taki do włożenia w środek gwintu, nie wiem jak to się nazywa.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq