XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z prowadzeniem Hani
#1
Napisano 16:31, 28.12.2013
#2
Napisano 16:42, 28.12.2013
skrece w prawo to w prawo jedzie
to źle?
Ciśnienie w oponach i ich zużycie równe? Nie założyli czasem z rotacją na odwrót? Nie odbija kierownica z obydwu skrętów czy tylko jednego? Jak z obydwu to faktycznie magiel, a jak tylko z jednej to pewnie związane z tym ściąganiem. Jak sprawdzisz te ciśnienie zużycie i rotację, to przejedź się tam gdzie ustawiałeś zbieżność, niech pomierzą też kąty, bo może 3 ślady zostawiasz i przez tą prawidłową zbieżność jedzie krzywo
#3
Napisano 16:49, 28.12.2013
#4
Napisano 18:14, 28.12.2013
#5
Napisano 18:27, 28.12.2013
Luz na boki to na trzepakach, żeby luz góra dół sprawdzić to trudniej bo trzeba podnieść auto, a skrzypienie, to wiadomo z własnych obserwacji. Także o jakim stanie mówisz? :>
To co wcześniej wymieniłem sprawdziłeś?
#6
Napisano 18:30, 28.12.2013
[ Dodano: 2013-12-28, 18:34 ]
Podnioslem auto nawet i na kolach nie zauwazylem zadnego luzu
#7
Napisano 18:34, 28.12.2013
#8
Napisano 18:59, 28.12.2013
[ Dodano: 2013-12-28, 19:44 ]
ktos mi mowil ze moze to byc luz na maglownicy. ze jest tam sruba ktora mozna go troszke zmniejszyc.Wiecie moze gdzie jest ta sruba mniej wiecej i jak wyglada?? to bym poprubowal,
#9
Napisano 20:21, 28.12.2013
#10
Napisano 20:29, 28.12.2013
#11
Napisano 20:41, 28.12.2013
Ja sprawdziłbym geometrie/zbieżność tylko komputerowo
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych