Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z prowadzeniem Hani


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 kendzior112

kendzior112
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CC7 IS
  • KM:131km
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:31, 28.12.2013

Witam. w listopadzie porobilem pare rzeczy w moim aucie. Wymienilem tuleje na wahaczu(to tylko wyszlo na diagnostyce) dalem nowe opony i ustawilem zbierznosc. przez pare dni bylo ok ale teraz auto zle sie prowadzi, sciąga w lewo, kierownica jak by za leeko chodzila, skrece w prawo to w prawo jedzie , wogole przy skrecaniu uklad nie powracal na prosty tor jazdy. Co to moze byc?? maglownica? cos z zawieszeniem? Prosze o pomoc.
  • 0

#2 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 16:42, 28.12.2013

skrece w prawo to w prawo jedzie


to źle? :lol:

Ciśnienie w oponach i ich zużycie równe? Nie założyli czasem z rotacją na odwrót? Nie odbija kierownica z obydwu skrętów czy tylko jednego? Jak z obydwu to faktycznie magiel, a jak tylko z jednej to pewnie związane z tym ściąganiem. Jak sprawdzisz te ciśnienie zużycie i rotację, to przejedź się tam gdzie ustawiałeś zbieżność, niech pomierzą też kąty, bo może 3 ślady zostawiasz i przez tą prawidłową zbieżność jedzie krzywo :-P
  • 0

#3 kendzior112

kendzior112
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CC7 IS
  • KM:131km
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:49, 28.12.2013

nie odbija jak skrecam w lewo, i jak jade to w lewo tez sciąga . jak na prostej drodze jade i najade prawym kolem w dziure to autem rzuca po drodze, moze cos z zawieszeniem? ale ostatnio bylen znowu na diagnostyce to niby wszystko ok jest.
  • 0

#4 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:14, 28.12.2013

Dolne sworznie dają podobne objawy zdiagnozowanie jest ciezkie czasami trzeba rozpinać zwrotnice zeby zobaczyć w jakim sa stanie.
  • 0

#5 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:27, 28.12.2013

Yyy sworznie mogą mieć luz albo skrzypieć, ale żeby przez nie auto skręcało?...
Luz na boki to na trzepakach, żeby luz góra dół sprawdzić to trudniej bo trzeba podnieść auto, a skrzypienie, to wiadomo z własnych obserwacji. Także o jakim stanie mówisz? :>

To co wcześniej wymieniłem sprawdziłeś?
  • 0

#6 kendzior112

kendzior112
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CC7 IS
  • KM:131km
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:30, 28.12.2013

Opony wszystkie takie same w b.d stanie i dobrze zalozone. cisnienie tez ok

[ Dodano: 2013-12-28, 18:34 ]
Podnioslem auto nawet i na kolach nie zauwazylem zadnego luzu
  • 0

#7 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:34, 28.12.2013

Dodam jeszcze tyle, że jak "rzuca autem po wjechaniu do dziury", a nie ma stuku, czy pisku to świadczy jedynie o źle ustawionej zbieżności. Często ustawiają tylko z przodu i mówią, że z tyłu jest ok, bo z tyłu łatwo śruby zerwać i nie chce się nikomu za to zabierać. Raz mnie tak chcieli zrobić w konia...
  • 0

#8 kendzior112

kendzior112
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CC7 IS
  • KM:131km
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:59, 28.12.2013

czyli moze to byc zbieznosc?

[ Dodano: 2013-12-28, 19:44 ]
ktos mi mowil ze moze to byc luz na maglownicy. ze jest tam sruba ktora mozna go troszke zmniejszyc.Wiecie moze gdzie jest ta sruba mniej wiecej i jak wyglada?? to bym poprubowal,
  • 0

#9 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:21, 28.12.2013

No to najpierw podnies przod i ruszaj kolami zeby w ogole zobaczyc czy jest ten luz.
  • 0

#10 kendzior112

kendzior112
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CC7 IS
  • KM:131km
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:29, 28.12.2013

Podnioslem, dalem auto na bieg. i jak ruszalem kolem do pdzodu i do tylu to byl taki dzwiek jak by ktos mlotkiem w niej stukal, to znaczy ze luz czy normalne?? bo kiedys tego nie bylo chyba
  • 0

#11 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:41, 28.12.2013

Normalne.

Ja sprawdziłbym geometrie/zbieżność tylko komputerowo
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq