Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

ciężko chodzi wspomaganie - pomocy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 mackry

mackry
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 11:53, 18.11.2013

mam problem ze wspomaganiem, a mianowicie ciężko chodzi - wczoraj porównałem z innym acco i u mnie jest dramat. Brak wycieków, płyn w normie- co może się dziać. Przebieg oryginalny auta 116 tys. km/ Czy wymiana płynu coś pomoże. Byłbym zapomniał czy jak skręcacie na max kierownicą to bardzo słychać pompę - u mnie np. ledwo co słychać jak pracuje, brak również ruchu płynu w zbiorniku płynu - czy to normalne.
  • 0

#2 bono

bono
  • Forumowicz
  • 296 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:215 KM / 446 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V III
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:16, 20.11.2013

U mnie w 6 gen, też wspoma chodzi troszkę ciężej, ale tylko jak spadają temp. W ASO powiedzieli, że to olej od wspomy gęstnieje przy niższych temperaturach... może to i prawda, bo w lecie chodzi lepiej :)
  • 0

#3 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:19, 20.11.2013

a jakie masz opony ? może jakieś szerokie gumy założone ?
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#4 mackry

mackry
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 07:54, 23.11.2013

no właśnie 16 na 205 więc opony odpadają - zauważyłem, że w zbiorniczku (po ruchach kierownicą) zaczyna się pienić płyn od wspomagania - to raczej nie jest normalne zjawisko prawda. co może się dziać z pompą - auto ma oryginalny przebieg 118 tys. - czy to już przyszła pora na pompę? nie jestem pierwszym właścicielem więc ciężko mi powiedzieć co było tam robione - może ktoś dolał jakiegoś innego płynu. kupiłem 2 litry PSF i chyba zrobię płukanie - myślicie że pomoże?
  • 0

#5 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:40, 23.11.2013

tylko mi się tak źle czcionka wyświetla?

płyn na pracować widocznie cały czas, jak tak nie masz to jest źle. pompa jest na pasku i cały czas działa wspomaganie.

może zapchane przewody albo pompa niesprawna.
  • 0

#6 mackry

mackry
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 08:59, 25.11.2013

poczytałem trochę forum i wydaje mi się że to może być wina zatartego sworznia wahacza dolnego - czy ktoś miał już doświadczenia z was jeśli chodzi o takie objawy. Dodatkowo wydaje mi się że kiera nie odbija prawidłowo - przy cofaniu na skręconych kołach samochód jeździ w koło - kiera powinna się chyba prostować powoli prawda?
  • 0

#7 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:47, 25.11.2013

nieprawda

do przodu się prostuje, do tyłu przeciwnie
  • 0

#8 mackry

mackry
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 12:56, 25.11.2013

czyli co zacząć od sworznia wahacza dolnego - tylko jak to zdiagnozować,
  • 0

#9 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:36, 25.11.2013

na trzepaku raczej nie wyjdzie, nie trzeszczy Ci ten sworzeń dolny ? diagnoza to łycha w zawiechę i naginanie, powinien być luz lub będzie ciężko chodził.
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#10 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:11, 25.11.2013

czyli co zacząć od sworznia wahacza dolnego - tylko jak to zdiagnozować,

w ostateczności rozpiąć i sprawdziś łapkami :)
pozdr
  • 0

#11 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:07, 28.11.2013

zauważyłem, że w zbiorniczku (po ruchach kierownicą) zaczyna się pienić płyn od wspomagania - to raczej nie jest normalne zjawisko prawda.

Masz zapowietrzony układ lub pompa Ci pada powoli.
Ja miałem podobnie, przy ruszaniu kierownicą płyn w zbiorniczku mi się pienił.
Do tego przy odpalonym silniku na postoju ciężko kiera chodziła, jak tylko ruszyłem i sie toczyłem chodziła lżej (im szybciej jechałem tym lżej chodziła)
Kupiłem nowy płyn z ASO, wylałem stary płyn (nie tylko ze zbiorniczka ale z całego układu) i zalałem nowy + odpowietrzyłem.
Do dziś mam spokój i kiera chodzi leciutko.
Jeżeli to nie pomoże to pompa Ci siada i albo ją regeneruj albo używkę kup.
Na moje oko pewnie masz stary płyn jak ja miałem (po zlaniu wyglądał jak błoto) i nigdy nie zmieniany, co równa sie pozbawiony swoich właściwości.


tylko mi się tak źle czcionka wyświetla?


Loot ja też mam krzaki na monitorze :mrgreen: :r
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq