Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

jakie osłony na przekładnie kierownicy?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukaschu

lukaschu
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:?
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:41, 31.10.2013

zamawiam osłony układu kierowniczego w InterCarsie ale natknąłem się na dwa rozmiary
pierwszy to: dł 156, średnica1- 10, średnica2 - 43 HERTH+BUSS JAKOPARTS J4104011
drugi: dł. 169, śred.1 - 9,6, śred.2- 39,6 PASCAL I64001PC

oba spełniają kryteria wyszukiwania. Będzie pasował ten drugi bo tylko taki jest na stanie w LBN?
  • 0

#2 Kolczyk

Kolczyk
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:35, 31.10.2013

Nie wiem jak te HERTH+BUSS JAKOPARTS ale jeśli chodzi o PASCALA to odradzam, osłony sa plastikowe maja inna średnice nie wiem czy wogole idzie to zamontować, jak je zobaczyłem na żywo to od razu z nich zrezygnowałem i kupiłem używkę OEM w dobrym stanie od Wołka
  • 0

Kołcz -------> Accord VI 99r.   http://www.accordklu...wa-jedna-fotka/


#3 lukaschu

lukaschu
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:?
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:38, 31.10.2013

nic to, już kupiłem te pascale i zobaczymy co to warte. Z tego co wyszukałem to wymiary tych osłon powinny wynosić 156/10/43. Pascale mają wymiary 160/9,5/44. Trochę się różnią ale to guma a nie metal- dopasuje się;)
  • 0

#4 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:48, 31.10.2013

kupiłem używkę OEM w dobrym stanie


Te gumowe osłony pracują przy każdym skręcie kierownicy tak więc zakup 10-letniej używki to jest średni pomysł ;-)

Pascale są spoko i tanie jak barszcz, zrobione z grubszej gumy niż OEM stąd sztywniejsze ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#5 lukaschu

lukaschu
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:?
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:59, 31.10.2013

Dla informacji 20zl sztuka ;-)
  • 0

#6 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 22:17, 04.11.2013

Ja kupiłem w IC gume za 17 zł, nie wiem co to było, ale prawdopodobnie wymiarów tego Pascala (dziwne oznaczenia były na opakowaniu, podane był Accord 94-97). Polecali mi brać OEM nówkę, ale nie dam 230 zł za kawałek gumy :k Półtora miesiąca jeździ, mam nadzieje, że wytrzyma jeszcze parę "lat", a jak nie to znowu kupie takie coś choćbym miał co pół roku zmieniać...
  • 0

#7 lukaschu

lukaschu
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:?
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:30, 06.11.2013

mi w IC też mówili coś około 15zł ale wymiary podawali mi bardziej rozbieżne z tymi jakie są w katalogu (156/10/43) więc wziąłem z innego sklepu bardziej zbliżone.
  • 0

#8 lukasz 3

lukasz 3
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Syców
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ce2
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:33, 16.11.2013

Witam, przy zmianie kół na zimowe zauważyłem że też mam uszkodzoną osłonę przekładni, kupię pewnie tą tanią z IC ale mam pytanie, bo w starej pękniętej jest jakiś smar-olej... czy jak będę zakładał nową to muszę do tej nowej nałożyć jakiegoś specjalnego smaru?, tak jak do przegubu na półosi napędowej ???
  • 0

#9 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:56, 23.11.2013

Witam, przy zmianie kół na zimowe zauważyłem że też mam uszkodzoną osłonę przekładni, kupię pewnie tą tanią z IC ale mam pytanie, bo w starej pękniętej jest jakiś smar-olej... czy jak będę zakładał nową to muszę do tej nowej nałożyć jakiegoś specjalnego smaru?, tak jak do przegubu na półosi napędowej ???


Jeżeli zanieczyszczenia/piasek dostaną się do przekładni to może zacząć cieknąć, musisz wyczyścić okolice wejścia do maglownicy i przesmarować.
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq