XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Podpora półosi
#1
Napisano 17:45, 21.10.2013
Mam jak zauwazyłem dosyć popularny problem, czyli trzęsie cała buda w zakresie 2-2,5k RPM na 2 biegu, a później drga cała budą w prędkościach 80-120 km/h.
Diagnoza, przegub wewnętrzny prawy, został wymieniony i co ? nic może troszkę słabsze drgania były przy tych 80-120, ale budą dalej trzęsło.
Kolejna wizyta u mechanika i okazało się, że bardzo duży luz jest na podporze prawej półosi ? (chyba tak to się nazywa ) Chodzi o nr18:
http://www.lingshond...mge/B__2100.jpg
Chce kupić używaną bo jak wiadomo nowa kosztuje dosyć dużo, ale teraz problem bo jest bardzo dużo różnych tych podpór.
Czy były różnice pomiędzy dieslem, benzyna 2.4 a 2.0 przed liftem i po ?
Wizualnie oceniając wygląda tak samo jak w VI genie, ale w rękach niestety nie miałem.
Jedną już kupiłem od VII, ale po przymiarkach okazało się, żę są inne :-/
Jak by ktoś mógł odpowiedzieć czy były różne montowany w wyżej wymienionych to będę bardzo wdzięczny
Pozdrawiam
#2
Napisano 18:30, 21.10.2013
Metalowo-gumowy uszczelniacz podpory 40x55,5x9 jest ciężej kupić, sam dorwałem firmy Corteco nr 19027832B.
A nie było też luzu w przegubie wewnętrznym obok podpory ? Może warto kupić używaną kompletna półoś z przegubami z młodszego rocznika ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#3
Napisano 21:50, 21.10.2013
W podporze jest łożysko, które można łatwo dostać już od 60 zł (google - łożysko podpory accord 91057-SR3-008 33X55X15).
A nie było też luzu w przegubie wewnętrznym obok podpory ? Może warto kupić używaną kompletna półoś z przegubami z młodszego rocznika ...
No właśnie ta podpora miała luz na przegubie, ale przegub był nówka, więc to wieloklin na podporze musi być wypracowany
#4
Napisano 07:05, 22.10.2013
Happy Owner Never Drives Anything else.
#5
Napisano 07:42, 22.10.2013
Raczej wielowpust w przegubie wewnętrznym jest uszkodzony, szukaj kompletnej półosi w bdb stanie ...
Nie wydaje mi się, bo to był nowy oryginalny przegub od Hondy, chyba by takiej lipy nie odstawili...ale w sumie chyba masz racje, żeby poszukać kompletnej półosi, a ten przegub ew. sobie zostawić jako zapasowy.
A no i jeszcze to moje pytanie, czy w ctdi, 2.4 i po FL jest to samo cco przed w 2.0 ?
#6
Napisano 18:32, 25.01.2020
Cześć. Mam takie pytanie do wtajemniczonych... jak trzymam sztywno ręką przegub wewnętrzny lewy a drugą ręką trzymam podporę półosi i nią ruszam jest luz i taki przeskok przód, tył. Nie wiem co się wyrobiło, czy łożysko podpory czy wielowpust w przegubie wewnętrznym. Na logikę chyba to drugie. Czasem są drgania od 80km/h w górę i jak ruszam gwałtownie na wstecznym słychać puknięcie, pewnie z tych rejonów. Będę to rozkręcał a pytam bo nie wiem na co się bardziej nastawiać...miał ktoś może podobnie i byłby w stanie coś rzec...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych