Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Maglownica czy drazek?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 dominik86x

dominik86x
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:28, 21.10.2013

Witam. Ogladalem dzis auto i sa stuki z zawieszenia a raczej w czasie jazdy jakby z zawiechy ale jednak okazuje sie ze skrecajac kierownica prawo lewo stuka wiec chwycilem za drazek kierowniczy i ewidentnie czyc stuki stad wiec zastanawia mnie czy magiel pada czy moze sam drazek kierowniczy do wymiany. Dodam ze magiel jest suchy nic sie nie leje a wspomaganie chodzi dobrze
  • 0

#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2947 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:18, 22.10.2013

jeżeli zauważyłeś luz na przegubie drążka i stuka to wiadomo że do wymiany ale w jaki sposób szarpałeś drążek że wyczułeś luz ?
  • 0

#3 dominik86x

dominik86x
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 22.10.2013

Gosc rusza energicznie kierownica na zgaszonym silniku prawo lewo a ja wsdzilem reke za kolo i hmm macalem(bez skojarzen ;p) i wlasnie jak zlapalem za drazek kierowniczy to ewidentnie bylo czuc ze to tutaj lezy problem
  • 0

#4 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:58, 22.10.2013

Powinieneś sprawdzać na włączonym silniku z działającym wspomaganiem.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq