Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

ATR cieknąca maglownica, stuki, regeneracja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 staa42

staa42
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:h22
  • Wersja:type-r
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:cg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:04, 13.09.2013

Witam. Panowie od pewnego czasu miałem pewne stuki w maglownicy, po skręceniu śruby dociskającej listwę miałem spokój, ostatnimi dniami znowu zaczęło stukać, do tego jeszcze dziś maglownica się rozszczelniła totalnie, całe podwozie zalane płynem, zarówno z jednej jak i drugiej strony leje spod oslon drążków kierowniczych. Teraz już wiem, że koniecznie będę musiał wyciągnąć magiel i spróbować to jakoś ogarnąć. Nasuwa się pytanie, czy jest jakaś opcja by to samemu uszczelnić ? Może wystarczy tylko zimmeringi wymienić ?
Czy tylko regeneracja ?
Dzwoniłem do Rzeszowa gdzie renegerują magle, gość powiedział, że on takich maglownic nie robi.
Pomóżcie..
  • 0

#2 Baza

Baza
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Żywiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:26, 13.09.2013

Dzwoniłem do Rzeszowa gdzie renegerują magle, gość powiedział, że on takich maglownic nie robi

A czym się ona niby różni od innych?
  • 0

"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
 


#3 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:14, 13.09.2013

podejrzewam że regeneracja pole na tym samym co i w innych accordach.
  • 0

#4 staa42

staa42
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:h22
  • Wersja:type-r
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:cg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:22, 14.09.2013

chodzi tu o listwę, jeśli będzie wytarta to podobno nic z tym nie da się wskórać ;/
Dodam, że atr ma mniejszy skręt niż w cyliwilnej wersji, co właśnie skutkuje inna maglownicą.
  • 0

#5 Baza

Baza
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Żywiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:00, 14.09.2013

Oczywiście że magiel jest inny ale poza przełożeniem właśnie nie różni się kompletnie niczym od zwykłej cywilnej.
  • 0

"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
 


#6 staa42

staa42
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:h22
  • Wersja:type-r
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:cg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:01, 14.09.2013

czyli magiel od cywila pasuje defakto ?
  • 0

#7 Baza

Baza
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Żywiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:57, 14.09.2013

Myślę że tak tylko obrotów więcej.
  • 0

"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
 


#8 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:53, 15.09.2013

magiel podpasuje, ale fakt, że nie będzie się zachowywał jak ten OEM ATRowy
  • 0

#9 staa42

staa42
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:h22
  • Wersja:type-r
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:cg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:47, 15.09.2013

tarjei86, co masz na myśli mówiąc ,, nie będzie sie zachowywał,, ?
  • 0

#10 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 16:04, 15.09.2013

w sensie, że układ kierowniczy w ATRze jest bardziej precyzyjny i sztywniejszy niż w cywilu. Czyli jak zamontujesz z cywila, to stracisz trochę na tych kwestiach ;-)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq