XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
3 maglownica i Nadal stuki-proszę o jakies sugestie.
#1
Napisano 18:25, 04.09.2013
No więc tak, pierwsza rzecz od której sie to zaczęło i która ja pamietam jest wyjecie jednej rolki i założenie krotszego paska klinowego jak zalecala honda.po przejechaniu mniej wiecej 500 km stojąc w korku nagle usłyszałem buczenie w kierownicy przy kręceniu w miejscu,kierownica zaczęła ciężej przy tym pracować. Stuki w maglu zaczęły sie od bardzo delikatnych do naprawdę uciążliwych po przejechaniu następnych kilometrow.stuki są odczuwalne centralnie w kierownicy,na dolach i nierownosciach jest ok.stuki występują przy kręceniu w miejscu,przy jeździe jak np. Jak redukuje bieg, przy stawianiu w miejscu. przy ruszaniu i skrecaniu jednocześnie następują 2 stuki. Jest to już moja mozna powiedzieć 3 przekladnia.oryginalna była po rekondycji i wytrzymała jakiś tydzień,następna jakies 2 tyg i obecna moze 3tyg.sa to używane przekladnie ale wątpię żeby były wadliwe bo pierwsze tyg były ok.co moze powodować ze przekladnia tak szybko sie psuje? Moze to wina krzyzaka? Czy jest to możliwe ze po zmianie paska klinowego na mniejszy jest jakies większe obciążenie i ona sie psuje?nie mam już pomysłów co moze być przyczyna. Cos ewidentnie powoduje ze ona siada. Jeżeli ktoś miał jakiś podobny przypadek proszę o rady co mozna jeszcze wymienić(wszystkie końcówki wymienione,sworznie)
#2
Napisano 21:17, 04.09.2013
co ty masz, dwa latka?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 08:25, 05.09.2013
#4
Napisano 18:30, 15.09.2013
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych