Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

3 maglownica i Nadal stuki-proszę o jakies sugestie.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sebas82

Sebas82
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Uk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:25, 04.09.2013

Witam.
No więc tak, pierwsza rzecz od której sie to zaczęło i która ja pamietam jest wyjecie jednej rolki i założenie krotszego paska klinowego jak zalecala honda.po przejechaniu mniej wiecej 500 km stojąc w korku nagle usłyszałem buczenie w kierownicy przy kręceniu w miejscu,kierownica zaczęła ciężej przy tym pracować. Stuki w maglu zaczęły sie od bardzo delikatnych do naprawdę uciążliwych po przejechaniu następnych kilometrow.stuki są odczuwalne centralnie w kierownicy,na dolach i nierownosciach jest ok.stuki występują przy kręceniu w miejscu,przy jeździe jak np. Jak redukuje bieg, przy stawianiu w miejscu. przy ruszaniu i skrecaniu jednocześnie następują 2 stuki. Jest to już moja mozna powiedzieć 3 przekladnia.oryginalna była po rekondycji i wytrzymała jakiś tydzień,następna jakies 2 tyg i obecna moze 3tyg.sa to używane przekladnie ale wątpię żeby były wadliwe bo pierwsze tyg były ok.co moze powodować ze przekladnia tak szybko sie psuje? Moze to wina krzyzaka? Czy jest to możliwe ze po zmianie paska klinowego na mniejszy jest jakies większe obciążenie i ona sie psuje?nie mam już pomysłów co moze być przyczyna. Cos ewidentnie powoduje ze ona siada. Jeżeli ktoś miał jakiś podobny przypadek proszę o rady co mozna jeszcze wymienić(wszystkie końcówki wymienione,sworznie)
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:17, 04.09.2013

borze, weź to jakoś przeredaguj, użyj entera, dużych liter, sformatuj ten tekst jakoś bo ja poległem po 3 linijce :om:
co ty masz, dwa latka?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:25, 05.09.2013

Kolego krótszy pasek na pewno nie ma wpływu na zużycie magla (sam u siebie zakładałem i jest ok). Jeżeli zaraz po wymianie na używki nic nie stukało to spróbuj podnieść auto na podnośniku. Później przejedź się i zobacz czy coś tam stuka. Jeżeli nie to nie wina magla tylko któregoś elementu zawieszenia. Gdzieś czytałem przy okazji innego wątku (chyba chodziło o wibracje na kierownicy), że jakieś stuki czy wibracje na chwilę ustawały właśnie po podniesieniu auta na podnośniku. Wykluczysz tym samym wadliwą maglownicę, która do tanich nie należy nawet używana.
  • 0

#4 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 18:30, 15.09.2013

Kolego mi przez 3 lata coś stukało, wszystko sprawdziłem nawet jeden sworzeń wymieniłem bo minimalnie miał luz, na przeglądach nic nie mogli znaleźć.... Jadąc po brukowanej drodze nacisnąłem na hamulec i cisza ... okazało się ze kiedyś źle sprężynkę od docisku źle założyłem.. :mrgreen:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq