Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pompa wspomagania - awaria na wakcjach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 manda

manda
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:TRN/KRK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:23, 21.08.2013

Witam mam pewien problem. Podczas podróży do Chorwacji na austrotadzie usłyszałem brzęczenie z pompy wspomagania. Po zjeździe na stacje okazało sie że pompa daje ładny koncert. Przejechałem jeszcze ze 150 km. Pewnie tym dojechałem pompę do konca:(. Niby jeszcze wspomaganie jest, ale strasznie się tłucze, wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika. Nie wiem czy przed powrotem nie ściągnąć paska i jechać bez wspomagania ?? co radzicie ?? Czy pompę da sie jeszcze odraatowac czy szukac nowej, coś czytałem ze da się srodek przlozyc od civica.
  • 0

#2 diw

diw
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:21, 21.08.2013

Miałem to samo, głośne buczenie a przy skręcie jakieś czaski.Zdecydowałem się na własnoręczną regeneracje :shock: i udało śię
Wymiana łożysk u mnie 6203Z i rolkowe symering i dwa oringi koszt to 35zł.załatwiło sprawe. :db Troche kłopotu jest ze ściągnięciem łożyska rolkowego ale troche pomysłowości i da radę.Dzisiaj to zrobiłem i po zamontowaniu cisza.
Jak będziesz potrzebował szczegółów jak się za to zabrać napisze dokładniej :ok
  • 0

#3 manda

manda
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:TRN/KRK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:39, 22.08.2013

tylko pytanie co zrobić z trasa 1200 km ? Odłączyć wspomaganie czy jechac z buczącym , ale czy w ten sposób na amen nie załatwię pompy??
  • 0

#4 Guest_Akordeon_*

Guest_Akordeon_*
  • Guests

Napisano 09:05, 22.08.2013

Sprawdziłeś poziom płynu w układzie? Bywa, że hałas spowodowany jest jego małą ilością i wystarczy uzupełnić poziom i odpowietrzyć.
Ja miałem nieszczelność w układzie, poziom płynu poniżej MIN i pompa zasysała mieszankę olejno-powietrzną, przez co hałasowała.
  • 0

#5 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 09:36, 22.08.2013

jak masz wracać to lepiej zdejmuj pasek i wracaj bez wspomagania. może być ładna sieczka w pompie już ale najpierw sprawdź dokładnie poziom płynu wspomagania
  • 0

#6 manda

manda
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:TRN/KRK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:11, 24.08.2013

Sprawdziełm poziom płynu. Na zgaszonym było pomiedzy min a max, ale po odpaleniu auta i przekreceniu kiery spadło ponizej min. Jade dziś do mechanika, mam nadzieje ze sie dogadam. Albo zadziałam z tym płynem albo sciagne pasek i bede się z tym bawił juz w polsce.
  • 0

#7 Nipto

Nipto
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:Poznań-Kiekrz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:124
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:58, 24.08.2013

Sprawdź jeszcze czy płyn w zbiorniczku się pieni podczas pracy silnika. Jeśli tak, to jest jakaś nieszczelność w układzie i zaciąga powietrze. Ja miałem mały wyciek przy maglownicy i wolałem zdjąć pasek zanim pompę zajadę. Tobie radził bym to samo.
  • 0

#8 manda

manda
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:TRN/KRK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:46, 25.08.2013

Płyn dolany i się uspokoiło. Jak będe wracał to będe monitorował poziom płynu jak cos się będzie działo to sciągnę pasek. W polsce pompa na warsztat i mała regeneracja ją czeka.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq