XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
![Zdjęcie](https://www.accordklubpolska.pl/uploads/profile/photo-thumb-64208.jpg?_r=1416260056)
Powtarzająca się usterka maglownicy
#1
Napisano 08:01, 06.08.2013
Mam ostatnio cholerny problem z maglownicą. Jakieś 1.5 mieś temu zaobserwowałem jakieś dziwne stuki na kierownicy. Myślałem, że to jakiś element zawieszenia ale niestety diagnoza padła na magiel. Dodam, że autko nie ma nawet 100 tyś km przebiegu.
Wyglądało to tak, że stojąc w miejscu i wykonując dynamiczny obrót kierownicy najpierw w lewo a potem od razu w prawo słychać i czuć wyraźne stuknięcie. W odwrotnym kierunku sytuacja nie występowała.
Wyjąłem i oddałem magiel do regeneracji. Po włożeniu z powrotem wszystko wróciło do normy i było idealnie... przez całe dwa tygodnie. Teraz znowu mam to samo i musze po raz kolejny wyjąc maglownice żeby oddać ją na gwarancję po regeneracji.
Zastanawiam się tylko czy może jakiś inny element układu bądź też zawieszenia nie wpływa na uszkodzenie maglownicy? To dziwne, że tak szybko padła ogólnie (poniżej 100k km) jak i od razu po regeneracji. Macie może jakieś pomysły?
Pozdr
Piotrek
Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17
#2
Napisano 08:17, 06.08.2013
![:-)](https://www.accordklubpolska.pl/public/style_emoticons/default/icon_smile.gif)
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#3
Napisano 19:19, 04.09.2013
#4
Napisano 21:02, 13.09.2013
Oczywiście usterka nie ustąpiła...
Przy okazji jednak zauważyliśmy, że gdzieś płyn od wspomagania leci i poci się zbiorniczek. Wygląda na to, że coś z ciśnieniem tego płynu jest gdzieś nie tak tylko niestety póki co brak czasu na dalsze analizy... Sprawdz czy u Ciebie nie wybija ze zbiorniczka płynu
Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych