XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sposób na zapieczone prowadnice tylnego jarzma / zacisku
#1
Napisano 18:53, 18.07.2013
Z tego co przeczytałem do tej pory, to lać co chwilę WD40 lub innym specyfikiem i walczyć lub spróbować zrobić to na rozgrzanym wcześniej palnikiem jarzmie. Może jakieś jeszcze inne sugestie?
#2
Napisano 19:49, 18.07.2013
Miałem podobny problem - nie szło jej wyjąć. Więc weź jakiś cx-80 czy wd-40 napsikaj do środka. poczekaj chwilę, a później spróbuj rozruszać prowadnicę łapiąc za łepek kombinerkami. Jak nie pójdzie to popsikaj jeszcze raz i poczekaj godzinę. Ponownie spróbuj to rozruszać. Jak nie pomoże to weź gruby śrubokręt czy przecinak i walnij w niego młotkiem tak jakbyś chciał wybić tą prowadnicę.
Jak to nie pomoże to już ciężko;) pewnie grzanie zostanie. U mnie wydawało się że się nie uda, ale w końcu poszły.
nie zapomnij po wszystkim dobrze oczyścić jarzma, np. zmywaczem do hamulców.
pozdr
#3
Napisano 19:58, 18.07.2013
jeśli tak, to kiedyś u kumpla w toledo (w zeszłym roku) też mieliśmy z tym problem i też na tyle. stanęło na tym że wywierciliśmy dziurkę od zewnętrznej strony jarzma i przez nią cienkim wybijakiem wybiliśmy trzpień. rzecz jasna dziurkę trzeba potem jakoś zalepić.
no ale to już ostateczność. w tym przypadku wd40 nie dało rady.a laliśmy je z 3 godziny, oczywiście nie non stop
#4
Napisano 20:06, 18.07.2013
prowadnice/ tuleje pływające? o to chossi?
Tak, dokładnie o to chodzi. Przy pierwszej próbie nie psikałem niczym - ale próbowałem bardzo mocno wybić to właśnie olbrzymim śrubokrętem, ale nawet nie drgnęło. Do drugiej próby postanowiłem zaciągnąć opinii tutaj przed ewentualnie błędnym działaniem z mojej strony
#5
Napisano 20:13, 18.07.2013
#6
Napisano 20:14, 18.07.2013
Jak masz dostęp do palnika to polecam bardzo. Ruszy na bank Oczywiście wd40 i z wyczuciem, pójdzie bez problemu. Już nie jeden zapieczony hebel tak uratowałem
I o taką odpowiedź mi chodziło! Dzięki bardzo! Dostępu do palnika nie mam, ale mam kolegę, który takowy ma i mi pomoże.
#7
Napisano 20:50, 18.07.2013
#8
Napisano 21:05, 18.07.2013
Wkręć jarzmo w imadło najlepiej
Problem w tym, że jarzma też nie mogę odkręcić...przynajmniej płaskim kluczem. Bo grzechotka mi tam nie wchodzi.
#9
Napisano 08:36, 19.07.2013
Wkręć jarzmo w imadło najlepiej
Problem w tym, że jarzma też nie mogę odkręcić...przynajmniej płaskim kluczem. Bo grzechotka mi tam nie wchodzi.
Nasadka z cieńszymi ściankami i grzechotka + jakaś przedłużka, lub grzechotka z mniejszą główką
Ja kiedyś w mojej Hani rozwierciłem i wybiłłem, później zakleiłem otwór czarnym silikonem i tak jeździłem przez jakiś rok, a potem kupiłem sobie od Wołka używkę i teraz jest pięknie
Powodzenia
Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM
#10
Napisano 11:50, 25.08.2013
MAM PROBLEM Z TŁOCZKIEM BO GO NIE MOGE WCISNĄĆ DO SRODKABY ZAŁOŻYĆ KLOCKI
I teraz pytanie czy jak wezmę popuszczę linkę recznego to powinien wejs
PORADZCIE COS NA TEN TEMAT
ACCORD V COUPE CD7
#11
Napisano 11:53, 25.08.2013
#12
Napisano 12:01, 25.08.2013
ACCORD V COUPE CD7
#13
Napisano 12:06, 25.08.2013
#14
Napisano 12:15, 25.08.2013
no ja wiem po co to zrobić, chodzi mi o to jak to robisz, bo tylne tłoczki trzeba jednocześnie obracać i wciskać
robiłem tak i nic
nawet specjalnym przyrządem nie poszło do konca tylko jakis 1 cm sie wcisną ja mam 5 gene coupe i sie tak zastanawia czy nie popuscic linki od recznego
[ Dodano: 2013-08-25, 13:28 ]
chodzi mi o to by ten tłoczek wcisnąć do srodka ze jak założe klocki to zebym mógł nałożyć na tarcze ten cały zacisk
ACCORD V COUPE CD7
#15
Napisano 14:00, 25.08.2013
Czym smarowałeś tłoczek - chodzi mi o wnętrze tłoczka, pod gumką osłaniającą przed syfem?
Tłoczek się kręci ale nie wsuwać, czy ani się nie chce kręcić ani wsuwać do środka?
Ja używałem tego smaru
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych