Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z którym walcze bardzo długo...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karolek

Karolek
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:29, 16.07.2013

Drodzy Państwo :mrgreen:

Już nie mam siły...

Krotko mowiac... w zawieszeniu wszystko sztywno, nie ma do czego sie przyczepic a jezdzi sie.... jezdzi sie dziwnie. A dokladniej raz kierownica jest bardziej w prawo, raz skreca sie malo plynnie raz bardzo plynnie. Ogolem nie jest tak jak powinno byc ;)

Wiekszosc osob takie rzeczy olewa. Ja jednak nie

Oponom nic nie mozna zarzucic bo nie mozliwe zeby to samo dzialo sie na nowych zimowkach yokohamy i na nowych falkenach. Zawieszenie tak jak opisywalem wczesniej, wszystko sztywne. Sprawdzane w wielu miejscach czy aby na pewno ;) Luzow jako luzow w maglu nie ma (samochod reaguje na kazde lekkie przekrecenie kierownicy),

Jednak nie rozumiem faktu, iz raz samochod ma kierownice troche w prawo, raz prosto.... tak jakby na czyms sie przestawiala i tak zostawalo na jakis okres czasu.

Dodam, iz po kazdej zbieznosci, wywazaniu kol mam fun z jazdy (jezdze wtedy spokojnie bo boje sie zeby czegos nie naruszyc) przez jakas godzine - dwie. Czasami troche dluzej. A potem znowu jakies drobne problemy ;) Zbieznosc robie na Augustowki 4/6 (osoby z Warszawy na pewno kojarza miejsce), wiec odpada opcja gdzie Pan Mietek robi wszystko na sile i nie wiadomo czy dobrze :D

Panowie, pomocy.... Nie wiem. moze to wina krzyzaka? Moze magiel (nic nie cieknie)? Nie wiem... nie chce tez ruszac przykladowo magla nie bedac pewnym, iz to wlasnie to, wydac 600-800 zl i moze nie uzyskac zadnego efektu :/

Mechanicy rozkladaja rece i Ci lepsi i Ci gorsi. Wszyscy jednoglosnie potwierdzaja, ze nie ma do czego sie przyczepic, wszystko jest tak jak byc powinno ;]
  • 0

#2 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:23, 16.07.2013

drogi karolu, poraz kolejny zastanawiasz sie nad tym samym
przyzwyczaj sie do tego wkoncu i tyle
jak się jeździ samochodem to patrzy się na drogę, a nie jak skrecona jest kierownica! ;)

a tak na serio, nie oraj tematu bo nie warto, wyrzucisz kase i dalej bedzie to samo
moje samochody tez maja pare tematow ktore moga draznic, to tak jak z kobitą - musisz niektóre rzeczy przetrawic :mrgreen:
97 rok to nie mlodziak i nigdy idealnie juz nie bedzie

co do tej zbieznosci to moze efekt placebo :P nie zastanawiales sie nad tym?

ps. jaka masz szerokosc kapcia? accordy 5 wiecej jak 205 nie lubia na przodzie
  • 0

#3 Karolek

Karolek
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 16.07.2013

No wlasnie 205. Ale jak mialem 195 to przy wiekszych predkosciach np. na autostradzie czy w zakretach bylo bardzooo slabo :P
  • 0

#4 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:35, 16.07.2013

Na moje to zalozyles opone ktora lepiej sie lepiej klei i ma sztywniejsze scianki, niż ma to zwiazek z szerokoscia kapcia..

zaloz chociaż felge 16 a opone 205/50, zobaczysz co sie w koleinach bedzie działo :)

skoro nie widzisz przyczyny z przodu to sprawdź tył
  • 0

#5 fortyfikator

fortyfikator
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LX
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:24, 17.07.2013

Karol u mnie występuje to samo, mam CD5, raz kiera chodzi ciężej raz leciutko, raz samochód odpycha się ładnie raz jakby miał w bagażniku ze 200 kg ołowiu, przed wymianą sworzni i różnych innych gum jeździłem i było ok nawet sztywno po wymianie samochód zrobił się miękki a tył na poprzecznych nierównościach potrafi uciekać, chyba taki urok i trzeba się do tego przyzwyczaić
  • 0

#6 Karolek

Karolek
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:35, 18.07.2013

A i tu Was panowie zaskocze bo wlasnie uporalem sie z problemem :))) Winowajca okazaly sie dolne sworznie.

marcoaccord mi podsunal wlasnie taka mysl a wczesniej frajcik

Panowie w motogajdy tez o tym pomysleli biorac pod uwage ze zostal tylko magiel + krzyzak i wlasnie te swoznie. :))

Po wymianie i zbieznosci auto zupelnie inaczej sie zachowuje :D W koncu jest mega przyjemnosc z jazdy, auto prowadzi sie jakby mialo 5-6 lat max. Tyle pierniczenia sie z tematem no ale niestety, trzeba bylo wyjac dolny wahacz zeby dopiero zobaczyc, ze jest cos nie tak.
  • 0

#7 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:40, 20.07.2013

gratulacje, wkoncu! :)
  • 0

#8 KamilM

KamilM
  • Forumowicz
  • 511 postów
  • Skąd:Wieś Radom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:28, 20.07.2013

tył na poprzecznych nierównościach potrafi uciekać

górne wachacze do wymiany :mrgreen: ;-)
  • 0

#9 fortyfikator

fortyfikator
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LX
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:46, 20.07.2013

górne wachacze do wymiany

hmmmm a kasy mało :mrgreen:
  • 0

#10 mexta

mexta
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:wagon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:45, 02.10.2013

Zdechnięte amorki.

pzdr
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq