XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dziwne zachowanie kierownicy na rondzie lub długich łukach
#1
Napisano 23:12, 01.06.2013
Chciałbym się dowiedzieć czy lekkie odbijania na kierownicy to norma czy jest jakiś problem. Występuje tylko przy jeździe na rondzie lub długich ostrych łukach. Pompa wspomagania ma lekkie stare zapocenie pomiędzy obudową a pokrywą, płyn brązowy. Przesiadłem się parę dni temu na Accorda z Vectry CDTI i widzę dużą różnice w pracy wspomagania i pedału sprzęgła.
#2
Napisano 23:17, 01.06.2013
bardziej poetycko z rozmachem bo ni huhu nie mogę sobie w 100% uzmysłowić co poeta miał na myśli
#3
Napisano 21:15, 06.06.2013
Podejrzewam ,że jest to efekt podcinania się opon na łuku i pracy samych opon co przenosi się na układ kierowniczy ,a w acco jest on dość czuły .
Mam tak samo tym bardziej ,że mam 215/50/17 i ET38 co pewnie też ma wpływ na siły przenoszone na "zwrotnice" w porównaniu z fabrycznie wyliczonym ET 55 .......przy niższym profilu i twardszej oponie może tego nie być lub będzie dużo mniej wyczuwalne
a propo
przy ET 38 11g niedoważenia na jednym kole robi różnice w jeździe i jest wyczuwalne na kierownicy
(własne doświadczenia)
#4
Napisano 09:55, 07.06.2013
Moze ktos sie jeszcze wypowie?
Ostatnio wymienialem tulejki na wahaczach i laczniki stabilizatora - zawiecha zostala sprawdzona i wszystko podobno ok.
Opony mam 225/45/17
#5
Napisano 22:40, 18.06.2013
#6
Napisano 07:46, 30.06.2013
Na letnich asymetrycznych czuc na lukach "nerwowość" kierownicy, natomiast na zimowówkach kierunkowych ten efekt nie wystepuje.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych