XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Silnik nie odpala
#1
Napisano 19:46, 30.01.2013
mam accorda 1.8. Przedwczoraj zaparkowałem,nic sie nie działo, wszysto było ok. Dzis chce odpalic i sie nie da. Rozrusznik kręci, kontrolki normalnie się świecą, ale silnik nie zaskakuje. Dolalem benzyny bo była juz rezerwa, ale dalej to samo. Próbowałem odpalić na gazie(Lovato smart), ale tez nic z tego. Macie pomysły co to może byc??Wiem, że pasowało by sprawdzić iskre, czy paliwo dochodzi, (nie jestem u siebie w domu i nawet nie mam żadnych narzędzi żeby sprawdzic)ale może macie jakies typy. Może kostka stacyjki
Z góry dzieki za odp.
#2
Napisano 09:56, 31.01.2013
#3
Napisano 11:20, 31.01.2013
#4
Napisano 12:03, 31.01.2013
BRC Genius Sequent 24, BRC Rail Sequent 24, BRC River, BRC Europa, STAKO tor.
#5
Napisano 12:34, 31.01.2013
przed odpalaniem kilka razy przepchnij paliwo uruchamiając pompę paliwa (kluczyk w pozycję II, bez odpalania),
to pomoże
jeśli filtr paliwa nie był wymieniany - wymienić, koszt niewielki
nie jeździć na rezerwie bo jak pisałem na początku, w powietrzu duża wilgoć, duże różnice temperatur - to wszystko ma wpływ na takie stare
auta
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#6
Napisano 17:42, 31.01.2013
Pochwal się swoim nabytkiem
#7
Napisano 21:16, 31.01.2013
dodo23 spoko pochwale sie, ale teraz zywcem nie ma na nic czasu bo System Eliminacji Studentów Jest Aktywny = SESJA
#8
Napisano 21:26, 31.01.2013
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#9
Napisano 21:47, 31.01.2013
#10
Napisano 09:20, 01.02.2013
#11
Napisano 20:15, 01.02.2013
#12
Napisano 22:44, 01.02.2013
#13
Napisano 11:03, 02.02.2013
#14
Napisano 11:02, 04.02.2013
U mnie tez kręcił rozrusznik a nie odpalał - winna kostka stacyjki...pawpor kręci rozrusznik,więc to nie kostka stacyjki.
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#15
Napisano 07:53, 05.02.2013
Panowie u mnie to samo. Zawsze pali na dotyk a raz w miesiącu można kręcic do usranej śmierci. Po jakiejś godzinie takiej zabawy zaczyna łapac i w końcu zapali. Swiece nowe, na rezerwie nie jeżdże. Co to może byc??
Miałem podobny problem w poprzednim samochodzie (Astra F). Później zdarzało mu się to coraz częściej. Okazało się, że czujnik położenia wału świrował. Po wymianie kilka dni było ok, ale dalej coś było nie tak. Ostatecznym rozwiązaniem była wymiana czujnika temperatury silnika.
Nie twierdze, że to coś pomoże, ale zawsze jedna rzecz do sprawdzenia więcej, jeśli reszta będzie ok.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych