XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Silnik wycieraczki tylnej szyby
#1
Napisano 20:02, 30.11.2012
#2
Napisano 00:09, 01.12.2012
Jesteś pewien, że to silniczek ?
W naszej wersji nadwozia, bardzo często zdarza się, iż rdzewiejącą ośka blokuje się w obudowie - pomaga rozebranie, wyczyszczenie i zakonserwowanie/nasmarowanie.
Sam to przerabiałem - nagle pewnego dnia tylna wycieraczka po prostu przestała pracować, bez żadnych wcześniejszych objawów. Przyczyna opisana wyżej (zresztą było już sporo takich przypadków u klubowiczów, ot taka wada fabryczna).
Pozdrawiam
Tomek
#3
Napisano 17:06, 01.12.2012
#4
Napisano 22:34, 01.12.2012
Niestety, wówczas jeszcze nie utrwalałem swojej pracy przy Acco, ale znalazłem takie jedno zdjęcie
.
Trzeba by spojrzeć w ESM, ale z tego co pamietam to musisz odkręcić tylną wycieraczkę (podważasz ta plastikową osłonkę i masz dostęp do nakrętki), później zdjąć wewnętrzną osłonę klapy (być może wcześniej trzeba zdemontować boczne plastiki, a następnie wyjmujesz spinki przy zamku, reszta jest na zwykłych spinkach także trzeba energicznie, ale z wyczuciem pociagnąć i zejdzie).
Znalazłem jeszcze zdjęcie tapicerki i plastików, gdzie widać miejsca umieszczenia spinek:
Później już powinno być wszystko widać, co i jak.
Odkręcasz te trzy śruby co je widać na zdjęciu, rozłączasz silnik i wyciągasz wszystko na wierzch.
Wszystkie tryby i przekładnie są bezpośrednio pod tą dużą blachą przykręconą na 6 śrub z łbami na śrubokręt krzyżakowy, dlatego trzeba to odkręcać w takiej pozycji, aby ośka, która idzie do wycieraczki była skierowana w dół.
Pamiętam jeszcze, że trochę się 'nabarowałem' z wyciągnięciem jej później z obudowy, ale trzeba do tego użyć brutalnej siły...
Zanim zaczniesz dalej się bawić to po zdjęciu tej pokrywy (albo i wczesniej - już nie pamiętam czy się da) możesz odkręcić i sprawdzić sam silnik - u mnie działał, natomiast ośka była tak zapieczona, że za nic nie można jej było ruszyć...
Pozdrawiam
Tomek
#5
Napisano 08:51, 02.12.2012
#6
Napisano 08:45, 16.01.2022
Odgrzeje temat.
W silniczku skończyła się szczotka, można gdzieś je kupić czy trzeba cały silnik? Można kupić używkę ale nie ma gwarancji, że za rok w niej też szczotki się nie skończą.
#7
Napisano 22:05, 18.01.2022
Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
#8
Napisano 16:53, 28.07.2022
Szczotki najlepiej w sklepach gdzie naprawiają elektronarzędzia, jak przyjdziesz z nimi i trafisz na pomocnego sprzedawcę to jest szansa że poszuka-pobawi się i znajdzie podobne chociaż trochę (zawsze można za duże podszlifować).
Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
No i tak zrobiłem, znaczy się podszlifowałem. Działało ale znowu się zatrzymała więc czeka mnie rozkręcanie wycieraczki )
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych