XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
luz w tuleji przy maglownicy
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:42, 20.05.2009
Mam taki problem, że mam delikatny luz na tulei przy maglownicy, czego efektem jest luz układu kierowniczego. Luz jest nieduży i wyczuwalny na równej drodze dopiero przy prędkościach >130. Jednak sam fakt że jest, irytuje mnie i mimo że jest naprawde niewielki odejmuje troche przyjemnosci płynącej z szybkiej jazdy.
Problem w tym, że w ASO mi powiedziano, iż producent nie przewidział takiej części w produkcji, a wiec jedyne co można zrobić, ponoć, to wymiana całej maglownicy, lub wizyta w firmie zajmującej sie regeneracją maglownic, z tym ze to tez trzeba liczyc kolo 3 tysięcy.
Spotkał się ktoś z takim problemem i wie czy jest jakieś inne wyjście?
Czy jesli bym szukał czesci na szrocie, to trzeba kupić całą maglownice, bo zakładam że skoro nie ma samej tej tulejki w produkcji, to jest ona jakoś "twardo" połączona z reszta układu.
Pozdr.
Kuba
#2
Napisano 07:50, 20.05.2009
P.S. Off topic -czy ten mgr przed nazwiskiem w dodatku z kropką po "r" to prowokacja Mam takie "zboczenie", że zwracam niestety mocno uwagę na polską pisownię-sorki jeśli uraziłem
Pozdrawiam
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:07, 20.05.2009
Dzięki;)
A wiesz coś o tej firmie? W sensie wiesz, nie zawsze sie najtańsza opcja opłaca;)
A co do wspomnianego magistratu, to jak najpoważniej! Jestem absolwentem Harvardu ulicznego!
Nie no, to jeszcze z czasów liceum, kiedy z takiego maila z nauczycielami korespondowałem. W sumie sie przyzwyczaiłem, wiec dopóki naprawde nie zrobie magisterki, to pewnie przy tym zostane;)
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:42, 20.05.2009
Probowales regulowac listwe zembata?
..czy ktos bez patrzenia powiedzial ci co jest nie tak ?
#5
Napisano 12:38, 20.05.2009
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:16, 20.05.2009
Sprawdzales na kolumnie kierwoniczej czy nie ma luzow, na krzyzakach?
Probowales regulowac listwe zembata?
..czy ktos bez patrzenia powiedzial ci co jest nie tak ?
Osobiście nie sprawdzałem, w ramach przeglądu to wyszło, bo poprosiłem by specjalnie sie przyjrzeli ukł. kierowniczemu.
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:25, 08.09.2009
Sprawdzales na kolumnie kierwoniczej czy nie ma luzow, na krzyzakach?
Probowales regulowac listwe zembata?
..czy ktos bez patrzenia powiedzial ci co jest nie tak ?
ja mam taki problem i dziś po wymianie kolumny kierowniczej na b.dobrą stwierdziłem że stuka w maglu, jak jest z tą regulacją bo słyszałem że nie można przesadzić z dokręcaniem.
#8
Napisano 17:00, 09.09.2009
Sprawdzales na kolumnie kierwoniczej czy nie ma luzow, na krzyzakach?
Probowales regulowac listwe zembata?
..czy ktos bez patrzenia powiedzial ci co jest nie tak ?
ja mam taki problem i dziś po wymianie kolumny kierowniczej na b.dobrą stwierdziłem że stuka w maglu, jak jest z tą regulacją bo słyszałem że nie można przesadzić z dokręcaniem.
regenerację robi się jak coś cieknie, a nie jak się zęby po prostu powycierają, głównie na środku i jak skręcisz za mocno to na skrajnych położeniach kierownicy, przy maksymalnych skrętach w prawo i lewo będziesz ją zarzynał
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:33, 09.09.2009
#10
Napisano 16:31, 10.09.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#11
Napisano 21:20, 25.11.2009
Honda... szybsza niż wygląda.......
#12
Napisano 21:49, 25.11.2009
A ja się dowiedziałem, że nie musze wymieniać całej maglownicy jeśli stuka, mechanik z Hondy regeneruje to stukanie na oryginalnych częściach Hondy z serwisu i koszt regeneracji to 1500 zł (ale nie w serwisie) :P Mówił, że w VI gen sciaganie malgownicy to full roboty i nie takie proste. Ale i tak mnie pocieszył, że nie musze wymieniać całej maglownicy za ok 4 tyś zł a po regeneracji na częściach Hondy tak samo długo mi to wytrzyma - ok 100 tyś km :P ale przyznam się, że straznie mnie wkurza to stukanie, wymieniłem łączniki stabilizatora z przodu myśląc, że one sa jedyna przyczyna stukania a tu jest mała róznica
maglownica w 6gen, jest europejskim produktem firmy TRW, nie wiem jakie części hondy będzie używał ten mechanik w trakcie jej regeneracji...?
#13
Napisano 10:03, 26.11.2009
Honda... szybsza niż wygląda.......