Oczywiście wiem ze pytań o to jakie klocki i tarcze wybrać do naszych samochodów była już masa i nie zamierzam stawiać broń boże takiego pytania. Oczywiście temat wiąże się z tym wątkiem ale w nieco innym kontekście. Poczytałem, poszukałem i w końcu już się zdecydowałem. W porywie decyzyjności stwierdziłem, ze na przód w accordzie 2.4 201 KM IX gen. z 2008 będę miał klocki EBC Green Stuuf (oznaczenie: DP21999: 285 PLN/kmpl.) i tarcze tez EBC (nr katalogowy: D1682: 400/szt.) TU: http://www.brakeparts.pl można wyszukać po tych numerach. Duzo dobrego słyszałem, czytałem etc. Jeżdżę dość szybko, dużo w trasie chce mieć pewność w hamulcach i na bezpieczeństwie, nie tylko moim nie chcę oszczędzać.. I dzwonie szukając dobrej oferty do: http://www.otoebc.pl/ i Pan w zasadzie..odradza mi EBC mówiąc żeby brać po prostu TRW (różnica w cenie bardzo mala co do EBC - nie pamiętam dokładnie ale chyba z 40 zł raptem taniej) a co do tarcz niestety nie potrafił od razu nic zaoferować. Czekam na informacje. Ale będąc zaskoczony taka sugestia pytam dlaczego właściwie odradza mi EBC - w końcu uznane dobre klocki i tarcze. I usłyszałem coś w co mi ciężko uwierzyć: "tarcz EBC nikt w procesie produkcyjnym nie wyważa, co już nawet Chińczycy robią a do tarcz powyżej 300 mm to już w ogóle jest problem. Nie bardzo klocek z tarcza, zwłaszcza gładką, dobrze się ma etc etc. EBC jest niewyważoną tarczą
![??](https://www.accordklubpolska.pl/public/style_emoticons/default/pytanie.gif)
Zdębiałem i teraz mam zagwozdkę. Co sądzicie o tych wywodach i czy jednak trzymać się pierwotnej decyzji czy coś jest na rzeczy? Cena tarcz "pospolitych" pewnie będzie znacząco niższa. Chociaż EBC Polska twierdzi ze do innych tarcz można spokojnie zakładać ich klocki (tu byłbym ostrożny osobiście). I jak tu zadecydować
![;)](https://www.accordklubpolska.pl/public/style_emoticons/default/wink.png)
Pozdrawiam wszystkich.