XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Przerywa/szarpie/gaśnie na gazie!!! HELP
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:16, 11.05.2009
OD czasu kupna auta przerywa mi na gazie, tzn przy ok. 2000 oborotw potrafi szarpnąc (ale tylko, kiedy powoli przyspieszam, przy gazie wcisnietym mocniej tego problemu nie ma), czasami potrafi kangurka odstawic.
myslalem ze to zaplon, mialem swiece zalane olejem, wiec wymianilem odpowiednio:
Całą listwę wtryskową... wszystkie filtry od gazu...
kable, kopułkę + palec, świece, ustawiłem zapłon, wyregulowałem zawory, wyczyściłem krokowy.
Problem jest nadal, mało tego dzisiaj jak po całej nocy odpaliłem autko na benzynie, włączyłem odrazu gaz, to miałem takie objawy jakby mi palil na 3 gary, wciaskajac gaz w ogole obroty sie nie podnosily, tak jakby byl moooocno zadlawiony... po paru sekundach zgasł... odpalilem znowu na benzynie i znowu na gazie sie sytuacja powtorzyla. przelaczylem na benzynie, przejechalem moze na niej z 2 km, wrocilem na LPG i OK.
dodam oczywiscie, ze obydwa objawy pojawiaja sie tylko na LPG, benzyna działa elegancko.
Magicy od LPG poszukiwani HELP !!
#2
Napisano 17:43, 11.05.2009
Kup na allegro kabelek do staga i będziemy działać.
- od LPG? Jaki model?Całą listwę wtryskową...
Do zobaczenia na trasie.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:43, 12.05.2009
co masz na mysli kabelek do staga? jakas serwisówka czy co??
dzieki za zainteresowanie tematem...
#4
Napisano 14:56, 12.05.2009
co masz na mysli kabelek do staga? jakas serwisówka czy co??
Koledze chodziło o interface do połączenia elektroniki LPG z komputerem.
np. taki http://moto.allegro....00_4_diego.html
Wtedy uruchamiasz program do obsługi LPG i zamieszczasz tu screeny z ustawieniami a my postaramy się podpowiedzieć co dolega LPG.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:05, 13.05.2009
hmmm fotki robione na szybko, nie bylem w stanie odczytac co to za wtryski ale chyba to są Vatlek 30 ohm.
a tu baaardzo ciekawe poglady na forum accord-strefa. Jak to się okaże prawdą to szlag mnie trafi.
Witam .U mnie również szarpało w okolicach 2000-2500 obr.na gazie .Okazało się , że mam złą listwę wtryskową firmy Valtec 3 ohm ,którą trzeba często kalibrować i ogólnie nie nadaje się do mojej instalacji. Wymieniłem listwę na Magic Jet i jak ręką odjął .Tak na marginesie
wymieniając listwę trzeba w sterowniku przestawić jaką listwę mamy zamontowaną ,ale chyba wszyscy o tym wiedzą.Pozdrawiam.
Listwy Valtek są za wolne do silników Hondy .
co powiecie
#6
Napisano 16:13, 13.05.2009
Nie napisałeś jaki masz reduktor.
Teraz pytanie. Chcesz instalację poprawić tanio czy dobrze?
Do zobaczenia na trasie.
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:16, 13.05.2009
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:26, 13.05.2009
Te "waldemary" możesz śmiało wyrzucić. Na wolnych obrotach czas wtrysku jest na tyle krótki, że jest poza zasięgiem tych wtryskiwaczy.
Nie napisałeś jaki masz reduktor.
Teraz pytanie. Chcesz instalację poprawić tanio czy dobrze?
możesz rozwinąć swoją myśl ?
twierdzisz, że co się będzie działo na biegu jałowym po zastosowaniu tej listwy?
#9
Napisano 16:49, 13.05.2009
_drobny,
taniej:
-reduktor Europegas EG200 235zł
-wtryskiwacze Magic Jet 220zł
dobrze:
-reduktor Europegas EG200 235zł
-wtryskiwacze Matrix Hd344 385zł
Sterownik można zostawić. Do sprawdzenia średnica dysz, powinna być 2,8mm. Przeniesienie trójnika pomiarowego za filtr fazy lotnej. Potem autoadaptacja ECU silnika, zrobienie nowych map gazu oraz ustawienie mnożnika. Się zdziwisz jak Ci auto będzie śmigać, a spalanie zmaleje.
Do zobaczenia na trasie.
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:53, 13.05.2009
ok, rozumiem, ze zestaw nr 1 gorszy? skarzyl sie ktos? pod jakim wzgledem opcja nr 2 lepsza?_drobny,
taniej:
-reduktor Europegas EG200 235zł
-wtryskiwacze Magic Jet 220zł
dobrze:
-reduktor Europegas EG200 235zł
-wtryskiwacze Matrix Hd344 385zł
Sterownik można zostawić. Do sprawdzenia średnica dysz, powinna być 2,8mm. Przeniesienie trójnika pomiarowego za filtr fazy lotnej. Potem autoadaptacja ECU silnika, zrobienie nowych map gazu oraz ustawienie mnożnika. Się zdziwisz jak Ci auto będzie śmigać, a spalanie zmaleje.
pzdr
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:58, 13.05.2009
powiedz mi jeszcze jedną rzecz, jaki mnożnik jest optymalny?
dysze mam 2,9mm, było 2,7 ale mi na 2,9 zrobili bo stwierdzili, że za mało... może mieć to na coś jeszcze wpływ ?
na gazie jeździ podobnie jak na benzynie, lekko zamulony jest (bez względu na rodzaj zasilania) ale wydaje mi się, że to przez strumienice naddzwiękową w miejscu kata (wymysł poprzedniego właściciela) i dziurawy wydech..
aa auto to accord CD7 f22b5
pozdr
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:26, 13.05.2009
cos takiego bedzie jeszcze potrzebne przy montazu ewentualnym?
oreitnuje sie ktos moze jaka mniej wiecej bedzie cena montazu?
#13
Napisano 20:05, 13.05.2009
Przy zastosowaniu listwy Matrix i sterownika Stag naturalnie,że będzie to potrzebne bo inaczej tych elementów nie połączysz,a co do samej ceny za montaż to jest taka różnorodność,że to trudno zdefiniować.Dużo zależy od województwa,a w szczególności od instalatora.Można sobie orientacyjnie obliczyć:cos takiego bedzie jeszcze potrzebne przy montazu ewentualnym?
-sterownik Stag ok.600-700 zł
-
a przyjmijmy,że instalator weźmie za całość ok.2800-3000 zł to różnica wyniesie.......zł.-reduktor Europegas EG200 235zł
-wtryskiwacze Matrix Hd344 385zł
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:19, 13.05.2009
#15
Napisano 20:30, 13.05.2009
Skąd wiesz,że komponenty instalacji miałeś poprawnie dobrane i zestrojone.Przy poprawnie założonej instalacji i użytych do niej gratach nie ma prawa dojść do tak poważnej awarii.szczerze mówiąc doradzam wymontowanie gazu w mojej hani miałem gaz jechałem sobie spokojnie jeszcze na nie rozgrzanym silniku potrzebowałem troche depnac i .... panewki poszły.
Bo instalację Lpg trzeba umieć tuningować-prawda Siwy