XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Montaż tempomatu
#1
Napisano 16:38, 23.07.2012
#2
Napisano 19:58, 23.07.2012
W 2.0 dość skomplikowana sprawa (inaczej niż w 2.4 i dieslu) bo to jest zupełnie oddzielny układ (jak w HA VI) - siłownik/serwo, druga linka gazu , sterownik, przyciski na kierownicy, okablowanie, czujnik pedału sprzęgła (przy skrzyni manualnej)...
Co do ceny to nie mam pojęcia.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#3
Napisano 20:02, 23.07.2012
#4
Napisano 20:23, 23.07.2012
Tempomatu często i gęsto używałem za to na litewskich drogach.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#5
Napisano 21:45, 23.07.2012
#6
Napisano 21:59, 23.07.2012
Zastanawiam się czy w dieslu i 2.4 w ogóle można było nie mieć tempomatu - jego obecność sprowadza się w zasadzie do przycisków w kierownicy, lampek na desce i czujnika pedału sprzęgła. Cała reszta jest z definicji.
A może zacznijmy od tego - zakładał ktoś tempomat w VII 2.0 ?
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#7
Napisano 07:57, 24.07.2012
Może nie taki diabeł straszny i warto tym się zająć.
#8
Napisano 10:06, 24.07.2012
trzeba sprawdzić na ile tempomat ingeruje w ECU - czy tylko będzie to czysta mechanika powiązana z doprowadzeniem zasilania do włączników
#9
Napisano 22:19, 24.07.2012
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#10
Napisano 08:26, 25.07.2012
Na pewno są potrzebne poniższe rzeczy:
- mechanizm (zwany także siłownikiem lub potencjometrem) wraz z linką
- moduł (sterownik)
- kierownica z przełącznikami
#11
Napisano 09:56, 25.07.2012
Pedał gazu też nie bo nic nie ma do tempomatu - tempomat podłącza się drugą linką do przepustnicy a przepustnica też jest taka sama.
Natomiast co do tego, że instalacja jest przygotowana to właśnie miałbym największe zastrzeżenia. Z poprzednich doświadczeń wynika dla mnie, że Honda ma n rodzajów wiązek do n kombinacji wyposażenia danego modelu. Innymi słowy jeżeli czegoś w aucie fabrycznie nie ma to raczej nie można liczyć na to, że wszystkie przewody są i wtyczki czekają na podłączenie. Co więcej w aucie z obecnym danym wyposażeniem nie będą to zwykle oddzielne wiązki które można wyjąć i przełożyć do innego auta. Raczej wszystko idzie głównymi traktami. W sumie słusznie - robienie 10 oddzielnych wiązek dla 10 elementów wyposażenia zrobiło by wielką pajęczynę w aucie. Lepiej zrobić 10 rodzajów tylko jednej wiązki.
Tak, że w przypadku samodzielnego montażu czeka nas raczej żmudne sztukowanie kabli a niestety instalacja elektryczna tempomatu w 2.0 jest dość skomplikowana.
Wydaje mi się, że nawet w przypadku tak trywialnego upgrade jak założenie podświetlanych przycisków na kierownicy trzeba coś rzeźbić, żeby dociągnąć zasilanie.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#12
Napisano 11:52, 25.07.2012
dziwną politykę prowadza koncerny - najprościej byłoby robić wiązkę przygotowaną pod pełne wyposażenie z kostkami (wtykami) - moim zdaniem ASO miało by duży przemiał w sprzedaży takich dodatków jak np: tempomat, halogeny itp. gdyby ich montaż nie przysparzał większych problemów - takie P&P
#13
Napisano 21:49, 25.07.2012
#14
Napisano 18:01, 02.08.2012
daj znać co powiedzieli w ASO , mnie powiedzieli 190 zł za reg zaworów + koszt uszczelki jeśli trzeba będzie wymienić 70 złi ja mam niestety silnik 2.0 , czyli mogą być z tym problemy , spytam się w ASO zobaczymy co powiedzą na temat montażu no i oczywiście ceny
#15
Napisano 07:46, 03.08.2012
Każda kostka kosztuje, każdy metr dodatkowego kabelka też. Dziennie zaoszczędzają kilka kilometrów kabla.dziwną politykę prowadza koncerny - najprościej byłoby robić wiązkę przygotowaną pod pełne wyposażenie z kostkami (wtykami) - moim zdaniem ASO miało by duży przemiał w sprzedaży takich dodatków jak np: tempomat, halogeny itp. gdyby ich montaż nie przysparzał większych problemów - takie P&P
W 2,4 przepustnica jest elektroniczna i jedyna linka jest od pedału gazu do przetwornika. Nie ma rozwiązania w postaci dwóch linek przy przepustnicy. Trzeba by było przełożyć przepustnicę, wiązkę silnika, wiązkę pod deską , skrzynkę bezpieczników, licznik, taśmę pod kierownicą przełączniki na kierownicy, czujniki przy pedałach, przetwornik położenia pedału gazu, moduł sterowania elektronicznego przepustnicą. Jednym słowem wszystko.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych