XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Swap Maski z Type R
#1
Napisano 19:26, 25.04.2012
Uszkodziłem sobie maskę w swoim Accordeonie. Szkoda parkingowa i powstało wgniecenie na które nie mogę patrzeć. Szanowny kolega z forum TomaszW sprzedaje w tej chwili maskę z TypeR (anglik). Czy ta maska podejdzie do zwykłej Acco z EU na zasadzie Plug&Play? Czy raczej są jakieś różnice o których nie wiem....
Z góry dziękuję.
#2
Napisano 19:31, 25.04.2012
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 19:42, 25.04.2012
#4
Napisano 19:43, 25.04.2012
#5
Napisano 19:46, 25.04.2012
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#6
Napisano 09:17, 26.04.2012
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#7
Napisano 11:20, 26.04.2012
Tu nie do końca masz rację kolego
Bo ja aktualnie mam grill poliftowy w masce przedliftowej i....nie do końca pasuje. Przy czym grill przedliftowy wchodził jak ulał. Póki co nie miałem czasu zgłębić w czym dokładnie tkwi problem (ale stawiam, że w wyprofilowaniu tej blachy pod grillem). Może po majówce w końcu się za to wezmę.
Nie zmienia to jednak faktu, że poza miejscem montażu grilla - maski są identyczne w wersji przed- i poliftowej. Ale nie o to chodziło koledze. Kolega ma przedlifta i pytanie wg mnie miało kierować w stronę tego, czy z przedliftowego TypeRa podejdzie maska - TAK, NA 100% podejdzie bez przeróbek.
#8
Napisano 11:36, 26.04.2012
Różnią się natomiast te blachy co wzmacniają grill od spodu.
Dla polifta jest to: 75135-S1A-E02
Dla przedlifta jest to: 75135-S1A-E01
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#9
Napisano 11:49, 26.04.2012
Tu nie do końca masz rację kolego
czyli co? w EPC źle i ASO się myli?
bo jak
? bo Tobie krzywo wchodzi mocowanie w otwory, a tak się składa że to normalne,nie do końca
u mnie jest tak że pod złym kątem wkładam grill i już te śrubki nie pasują ładnie, a czasem się zablokuje
często miałem tak że go w ogóle wyjąć nie mogłem, jakoś się blokował
po prostu ma być to odpowiednio włożone (jeśli chodzi o szczegóły)
znów rozbijamy gów.o na atomy - maski są takie same, do końca.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10
Napisano 12:43, 26.04.2012
bo Tobie krzywo wchodzi mocowanie w otwory, a tak się składa że to normalne,
u mnie jest tak że pod złym kątem wkładam grill i już te śrubki nie pasują ładnie, a czasem się zablokuje
często miałem tak że go w ogóle wyjąć nie mogłem, jakoś się blokował
Nigdy nie miałem takiego problemu, a wielokrotnie demontowałem i montowałem grill.
Nie kłócę się, bo EPC mówi jasno..U mnie jednak jest jakiś problem i nie jest to kwestia "odpowiedniego włożenia". Wcześniejszy grill - ATRowy - wskakiwał i wyskakiwał bez zająknięcia, tak samo jak zwykły. Z tym - poliftowym - chwilę walczyłem i nie wszedł jak powinien. Takie są fakty. Niebawem zdejmę go jeszcze raz i popróbuję akrobatyki - zobaczymy co z tego wyjdzie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych