XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Tryb serwisowy a Check Engine
#1
Napisano 22:31, 21.04.2009
Pojawił się u mnie problem i poszukuję pomocy. Od jakiegoś czasu świeci mi się check engine, w zasadzie od wymiany katalizatora. Wcześniej też się to zdarzało, prawdopodobnie przez listwę zaworową Valtec przy LPG - nie wyrabia, mapy się rozjeżdżają itp. Ale to mnie aż tak nie przeraża. Bardziej martwi mnie problem, że w ostatnim czasie już 2-krotnie włączył mi się tryb serwisowy - obroty nie chcą iść ponad 3tys a na biegu jałowym spadają do mniej niż 500.
Oczywiście odłączenie na jakiś czas klemy z aku pomaga - komp się resetuje i wszystko wraca do normy.......prawie. Niestety po odrobinie zabawy VTECiem znowu pojawia się check, a za jakiś czas - jak się dalej bawię na VTECu - włącza mi się tryb serwisowy. Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny. Po wypłacie mam w planie kupić listwę zaworową Matrixa lub MagicJeta żeby ten gaz lepiej działał, ale....nie wiem czy to dobry kierunek, czy nie szukać gdzieś indziej. Proszę o pomoc i z góry dziękuję
ps. w książce serwisowej wyczytałem, że jak się dłużej jeździ na checku, to silnik może uznać że to jakiś poważny problem i przełączyć kompa w tryb serwisowy, żeby nie uszkodzić samochodu. Czy to rzeczywiście może mieć wpływ na sytuację aż tak bardzo ? Poza tymi sprawami, autko spisuje się znakomicie.
#2
Napisano 07:33, 22.04.2009
#3
Napisano 21:13, 22.04.2009
#4
Napisano 07:20, 23.04.2009
#5
Napisano 21:10, 23.04.2009