XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wymiana węża maglownicy
#1
Napisano 07:18, 26.03.2012
Czy ktoś wymieniał/zna jakiś sposób jak wykręcić wąż z maglownicy ten co idzie do pompy (jest mocowany na pompie z góry) bez ściągania sanek itp?
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#2
Napisano 16:08, 27.03.2012
#3
Napisano 06:01, 28.03.2012
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#4
Napisano 17:03, 28.03.2012
oto taki naprawde schematyczny obrazek
a sa takie specjalne klucze ot takie
http://t2.gstatic.co...5ea-zwb_SxO0-EE
inaczej niz od strony kola przy pomocy takich kluczy nie da rady niestety
#5
Napisano 18:48, 28.03.2012
#6
Napisano 21:09, 29.03.2012
Wszystko się zgadza tylę mi sie wydaje że to nie problem włożyć klucz na nakrętkę tylko nim później ruszać/kręcić chyba że jestem w błędzie, i tak pewnie skończy sie na częściowym odkręceniu sanek, ale dzięki za sugestie.Kup klucz oczkowy do hamulców.Ma on specjalne nacięcie aby włożyć go jak śruba ma rurkę.
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#7
Napisano 05:28, 30.03.2012
#8
Napisano 14:27, 06.04.2012
Problemem nie jest włożenie klucza lecz nim kręcenie bo nie ma tam miejsca.U mnie jakoś udało się odkręcić bez zdejmowania sanek a miałem strasznie zapieczoną tą śrubę.Zwykły klucz zaczął się ślizgać a ten do hamulców ma większą powierzchnię styku z nakrętką
No to się pochwal jak to zrobiłeś.
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#9
Napisano 20:53, 06.04.2012
#10
Napisano 08:30, 02.08.2012
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych