XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zaciski Przod....
#1
Napisano 19:31, 13.02.2012
#2
Napisano 19:44, 13.02.2012
#3
Napisano 19:58, 13.02.2012
To jest tajemnica handlowa przyszłego właściciela,alo rzeczywiście śmieszne.Darek,potwierdź czy na 100 % podejdą,czy jak się założy np.kółka 16 to czy nie będą obcieraćjakie to sa smieszne pieniadze
#4
Napisano 20:17, 13.02.2012
#5
Napisano 20:47, 13.02.2012
#6
Napisano 21:39, 13.02.2012
#7
Napisano 08:36, 14.02.2012
1. Jaka jest średnica tarcz - legend ma z tego co pamiętam 282 mm. W hondzie 282 / 300 mm jest załatwiane tym samym zaciskiem, różnica jest w jarzmie. Tak więc może być to kwestia czy "nowy" zacisk przypasujesz do "starego" jarzma.
2. Nie każdy legend ma dwutłoczkowe zaciski - upewnij się, żeby nie było to to samo, co masz już.
3. Nie należy moim zdaniem montować dwutłoczkowych zacisków lewy na prawą stronę a prawy na lewą - chociaż są tacy, którzy twierdzą, ze to nie ma znaczenia i działa. Ale trzeba pamiętać, że tłoczki nie są tej samej średnicy i jeden jest tzw prowadzący, a drugi atakujący i z jakiś powodów honda je układa tak a nie inaczej.
4. Jak chcesz mieć 300 mm z odpowietrznikiem na górze to szukaj z accorda type - r, ale cena już nie taka wtedy.
5. Jaka jest grubość tarcz - legend / accord type - r ma 28 mm, w accordzie VII (chyba) jest 25 mm. Między jarzmem a tarczą jest jakiśtam odstęp. Przy sytuacji design na 28 mm a tarcza 25, przy nowej tarczy masz zwiększony o 1,5 mm ten odstęp. Przy zużytej jeszcze bardziej. To stwarzać może niebezpieczeństwo wpadnięcia blachy klocka przy całkowitym jego zużyciu między tarcze a jarzmo, a to jest średnio ciekawy efekt BTW na jarzmie jest zawsze w hondzie oznaczenie do jakiej grubości tarczy jest ono przewidziane - na przykład legend ma oznaczenie 28T (bo do 28 mm), prelude 23T (bo do 23 mm).
[ Dodano: 2012-02-14, 08:39 ]
...numery zaciskow sa inne w type-R i Legendzie...
Różnica między nimi to umiejscowienie odpowietrznika z drugiej strony właśnie.
#8
Napisano 12:24, 14.02.2012
Tuned by Cinsoft
#9
Napisano 21:06, 14.02.2012
#10
Napisano 21:40, 14.02.2012
Ja mam zaciski ATRowe i jako kol zimowych uzywam standardowych accordowych 16-tek, takze wchodza. Jest blisko do felgi, ale sie mieszcza. Jezeli chcesz zobaczyc, to w profilu mojego Acco jest gdzies zdjecie.mam za to pytanie ATR fabrycznie jest na 17 czy wchodza na te zaciski 16??Pozdrawiam wszystkich ambitnych i czekamy na newsy......
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#11
Napisano 22:36, 14.02.2012
#12
Napisano 23:08, 14.02.2012
nie wiem jak w 2.4 ale w 2.2 tourer i bartoszwrc tez pewnie potwierdzi ze w sedanie ATRowe zaciski robia roboteATR czytałem na forach brytyjskich ze zamiana na zacisko od ATR w przypadku 2,4 nie wprowadziła strasznych rewelacjiii
Tuned by Cinsoft
#13
Napisano 20:32, 15.02.2012
Pewnie, ze potwierdzi, roznica jest i to sporabartoszwrc tez pewnie potwierdzi ze w sedanie ATRowe zaciski robia robote
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#14
Napisano 22:36, 15.02.2012
#15
Napisano 20:18, 16.02.2012
Oj blackfly, szukasz dziury w calym Ferodo Premier z jednymi i drugimi zaciskami.a jakie mieliscie klocki w serii i w tych z ATR? bo moze ta roznica wynika wlasnie z tego?
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych