XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Tarcze hamulcowe CL3 na 5 śrób
#1
Napisano 19:17, 17.01.2012
Czy ktoś posiada numery OE tych tarcz?
TecDoc wywala mi tylko te na 4 śruby a te od ATR są chyba większe.
HONDA ACCORD CL3
HONDA ACCORD CL7
#2
Napisano 19:20, 17.01.2012
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#4
Napisano 19:44, 17.01.2012
Swap wychodzi cenowo to samo jak przeliczyłem, a problem znika raz na zawsze.
Cena zacisków 600 zł + tarcze zimmermann 340 zł około + klocki ATE 180 zł.
Tarcze do CL3 cena około 800 zł wyszło mi za 2 sztuki + klocki ATE 180 zł.
Hamowanie na atr-owych bez porównania
#5
Napisano 12:41, 18.01.2012
#6
Napisano 13:03, 18.01.2012
pawpor masz coś na tył do CL3? - podobno podejdą od ATRa
Niestety, nic w normalnych cenach.. Pejot ma blueprinty, podobno dają rade
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#7
Napisano 13:10, 18.01.2012
pawpor masz coś na tył do CL3? - podobno podejdą od ATRa
Niestety, nic w normalnych cenach.. Pejot ma blueprinty, podobno dają rade
Czy CL3 czasami nie ma takich samych tarcz na tyle jak pozostałe 1.8, 2.0 i ATR - VI gen?
#8
Napisano 13:13, 18.01.2012
1.8, 2.0
te mają 4 śruby (oprócz SPORTa)
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#9
Napisano 13:15, 18.01.2012
pozatym tył od ATR'a jest taki sam jak u nas tylko piasta na 5 śrub jest...
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#10
Napisano 13:22, 18.01.2012
SPORT ma na 4 śruby felgi... czyli ma piasty i tarcze też na 4 - wiem miałem sporta
pozatym tył od ATR'a jest taki sam jak u nas tylko piasta na 5 śrub jest...
No włąsnie zapomniałem o drobnym szczególe... 5 śrub w atr i CL3
Klocki na tył jednak na.... 99% sa takie same, czyż tak
#11
Napisano 13:24, 18.01.2012
SPORT ma na 4 śruby felgi... czyli ma piasty i tarcze też na 4 - wiem miałem sporta
pozatym tył od ATR'a jest taki sam jak u nas tylko piasta na 5 śrub jest...
No włąsnie zapomniałem o drobnym szczególe... 5 śrub w atr i CL3
Klocki na tył jednak na.... 99% sa takie same, czyż tak
Na 100% takie same
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#12
Napisano 13:26, 18.01.2012
SPORT ma na 4 śruby felgi
racja
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#13
Napisano 13:42, 18.01.2012
SPORT ma na 4 śruby felgi... czyli ma piasty i tarcze też na 4 - wiem miałem sporta
pozatym tył od ATR'a jest taki sam jak u nas tylko piasta na 5 śrub jest...
No włąsnie zapomniałem o drobnym szczególe... 5 śrub w atr i CL3
Klocki na tył jednak na.... 99% sa takie same, czyż tak
Na 100% takie same
No właśnie zagalopowałem się z tym stwierdzeniem "takie same", gdyż ja wymieniałem tylko klocki w CL3 na tyle i szukając dowiedziałem się, że klocki w tym mod. są identyczne na tyle, bez wzgledu na silnik.
Nie wiem jak Wy Panowie, ale ja bym koledze wierzba radził zrobić z przodu swap hamulców. Ja jak wymieniłem zacisk jarzmo itd. hamulec zrobił sie po dotarciu tarcz "kozacki". Jedyny problem, o ile tak mozna to nazwać, jest dotoczenie pierścienia, gdyż CL3 ma na piaście 64 mm, a ATR ma 70 mm.
#14
Napisano 13:49, 18.01.2012
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#15
Napisano 15:11, 18.01.2012
HONDA ACCORD CL3
HONDA ACCORD CL7
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych