Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pytanie o 1.8...???????


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 dawid312

dawid312
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Strzyżów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie::)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:43, 14.01.2012

Witam!
Nie jestem specem z mechaniki dlatego postanowilem napisac tutaj. Od dawna nurtuje mnie pytanie czym sie rozni silnik w moim acco 1.8 136 hp od 1.8 z civica VTI 169 hp ??? jaka jest roznica miedzy nimi ze az taka roznica w mocy... ?? jesli ktos sie orientuje to prosze o wyjasnienie :) POZDRAWIAM!!!!
  • 0
Honda Accord 1.8 iS

#2 luk2103

luk2103
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:52, 14.01.2012

W twoim accordzie siedzi SOHC a VTI ma DOHC
:B
  • 0

#3 dawid312

dawid312
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Strzyżów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie::)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:57, 14.01.2012

ok ale czym sie rozni w srodku??? :> jakby chcial z mojego zrobic VTI to co trzeba powymieniac??:>
  • 0
Honda Accord 1.8 iS

#4 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:04, 14.01.2012

ok ale czym sie rozni w srodku???


wszystkim, chodź działają na tej samej zasadzie - silnika spalinowego

widać braki elementarnej wiedzy - proponuję poczytać, poszukać bo stworzyłeś temat bardzo nie na temat, na który ciężko odpowiedzieć
inaczej niż sarkazmem, ironią i wyśmiewaniem

jakby chcial z mojego zrobic VTI to co trzeba powymieniac??:>


silnik 8-)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#5 dawid312

dawid312
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Strzyżów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie::)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:14, 14.01.2012

OK TO ZE TY MASZ TAK OBSZERNA WIEDZE I JESTES SPECJALISTA W DZIEDZINIE SILNIKOW HONDY A JA NIE TO NIE POWOD ABY TAK KOMENTOWAC... NIEWIDZE SENSU TWOJEGO KOMENTA... JESLI CIE TO OBURZYLO TO TRZEBABYLO NIE KOMENTOWAC... SORY !!!!!!
  • 0
Honda Accord 1.8 iS

#6 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:35, 14.01.2012

SORY


nic się nie stało


poza tym nie pisz tak bo się czytać nie da i w reg o tym piszą

Regulamin - art. 2 §1



NIEWIDZE SENSU TWOJEGO KOMENTA


jeżeli ktoś z moderacji nie widzi też tego sesnu to śmiało kasować, a wątek autorstwa dawid312, podwiesić - b. ważny :!:

dostałeś już odpowiedź, wydaje mi się że konkretniejszej już tu nie będzie

jakby chcial z mojego zrobic VTI to co trzeba powymieniac??:>


silnik


radzę to zamknąć, bo się zaraz zacznie :lol:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#7 marcin90-70

marcin90-70
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Radomsko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:121
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:sedan CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:38, 14.01.2012

OK TO ZE TY MASZ TAK OBSZERNA WIEDZE I JESTES SPECJALISTA W DZIEDZINIE SILNIKOW HONDY A JA NIE TO NIE POWOD ABY TAK KOMENTOWAC... NIEWIDZE SENSU TWOJEGO KOMENTA... JESLI CIE TO OBURZYLO TO TRZEBABYLO NIE KOMENTOWAC... SORY !!!!!!


ja widzę sens. ktoś Ci napisał że jeden to SOHC, drugi DOHC- poczytaj o różnicach o nich, to się dowiesz co i jak. sam sobie rozjaśnij nieco sprawę na podstawie tego co już ktoś Ci podpowiedział. i nie trzeba być wcale specjalistą w dziedzinie silników hondy tylko mieć JAKIEKOLWIEK pojęcie o silnikach aby dostrzec różnicę.

Poczytaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/DOHC
http://pl.wikipedia....ika_spalinowego
http://pl.wikipedia.org/wiki/SOHC
http://odpowiedz.pl/...62/kontakt.html
http://hondateam.pho...topic.php?t=203
http://www.honda-crx...57ed60b127339b8


Poczytaj, popatrz, pooglądaj.
  • 0

#8 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:03, 14.01.2012

a żeby jeszcze bardziej rozjaśnić - w skrócie:

1.8 w Accordzie to cywilna F-seria SOHC - jeden wałek, zero sportu
1.8 w Civicu to już B-seria w DOHC - jedne z najlepszych silników Hondy, Japońska legenda lat 90-tych. Dwa wałki, duża moc z niewielkiej pojemności (choć i tak gorzej wypada od silników B16A2, B16A etc) - wysokie obroty i kop na VTECu.

Wrzucenie B18C4 i pochodnych do Accorda to sztuka, której chyba jak dotąd nikt nie wykonał, więc nie sądzę, aby Tobie się udało ;-) inne wiązki, inny osprzęt itp. Poza tym - B-seria jest na tyle droga, że nie ma sensu taka rzeźba, o ile jest ona w ogóle możliwa. Lepiej iść w H-serię jeśli chcesz mieć swoje własne "VTI" ;-)

Zamykam.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq