XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
![Zdjęcie](https://www.accordklubpolska.pl/uploads/profile/photo-thumb-65013.jpg?_r=0)
PB Falują obroty, LPG obroty na 2000
#1
Napisano 09:43, 03.01.2012
Męczę się już z moją Hanią kawałek czasu i nadal nie mogę rozwiązać problemu,
wywala mi kod błędu 14 czyli "Zawór sterowania wolnymi obrotami" potocznie zwany silniczkiem krokowym.
Obroty na benzynie falują pomiędzy 1000 a 1500 a na gazie trzymają się wysoko na 2000,
po wymianie krokowca guzik to dało, sytuacja jest taka sama.
Przepustnica itp są wyczyszczone, zawór termiczny również wymieniony i dalej to samo, dopiero po odpięciu kostki od krokowca
obroty przestają falować ale są niskie.
Uporał się ktoś kiedyś z czymś takim? Może to jakaś usterka elektryczna?
Jest od tego jakiś czujnik?
#2
Napisano 10:52, 03.01.2012
#3
Napisano 10:56, 03.01.2012
To nie nadmierna prędkość zabija... tylko gwałtowna jej utrata...
#4
Napisano 17:15, 03.01.2012
Pokaż mi zdjęcie tego "krokowca" bo normalnie nie uwierzę.po wymianie krokowca guzik to dało
Podaj jakie podzespoły instalacji lpg.
Co Ty w ogóle odłączasz? Może TPS? Pokaż na zdjęciach co odpinasz, co wymieniałeś bo chaos normalnie. Coś myślisz pojęcia. W Hondach nie ma "silnika krokowego"!dopiero po odpięciu kostki od krokowca
obroty przestają falować ale są niskie.
![!!](https://www.accordklubpolska.pl/public/style_emoticons/default/wykrzyknik.gif)
![:k](https://www.accordklubpolska.pl/public/style_emoticons/default/azz.gif)
http://www.elektroda...pic1085345.html
Do zobaczenia na trasie.
#5
Napisano 17:52, 03.01.2012
![:-D](https://www.accordklubpolska.pl/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
FITV też był zmieniany,
dziś odkryłem że obroty zachowują się normalnie gdy od obudowy przepustnicy delikatnie ściągnie się przewód nr. 21
od czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym (czujnik był sprawdzany i jest OK).
pablo.see, wykaż się swoją wiedzą i znajdź mi rozwiązanie
#6
Napisano 08:10, 05.01.2012
#7
Napisano 16:21, 05.01.2012
Nieszczelność w układzie dolotowympablo.see, wykaż się swoją wiedzą i znajdź mi rozwiązanie
Znajdź swoje auto i pokaż rysunek z tą rurką.się przewód nr. 21
od czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym
Do zobaczenia na trasie.
#8
Napisano 11:06, 06.01.2012
Rurka nr. 21:
![Dołączona grafika](http://img6.imageshack.us/img6/4460/nr21x.jpg)
Na schemacie jest zdjęta, ale ogólnie widać o którą chodzi.
#9
Guest_Anonymous_*
Napisano 00:11, 07.01.2012
Czy Ty masz taki silnik a jeżeli tak to który to jest wężyk bo mam ten sam problem co Ty i nie mogę go rozwiązać.
![:-(](https://www.accordklubpolska.pl/public/style_emoticons/default/icon_sad.gif)
#10
Napisano 12:44, 07.01.2012
Happy Owner Never Drives Anything else.
#11
Napisano 18:20, 07.01.2012
http://allegro.pl/2-0-f20b3-accord-v-us-93-98-silnik-kpl-osprzet-i1994367392.html
Czy Ty masz taki silnik a jeżeli tak to który to jest wężyk bo mam ten sam problem co Ty i nie mogę go rozwiązać.
Ja mam F20Z1
[ Dodano: 2012-01-07, 18:22 ]
Problem, również polecam pojechać do kogoś na lampę i sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu (w 5.genie 1.8/2.0./2.2 ustawia się na +15 st. +/- 2 st.)
Zapłon chyba się nie przestawił bo jak był zaznaczony tak jest
#12
Napisano 19:28, 07.01.2012
#13
Napisano 07:37, 09.01.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych