Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

PB Falują obroty, LPG obroty na 2000


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebablack73

sebablack73
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Leśniewo
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:43, 03.01.2012

Witam,
Męczę się już z moją Hanią kawałek czasu i nadal nie mogę rozwiązać problemu,
wywala mi kod błędu 14 czyli "Zawór sterowania wolnymi obrotami" potocznie zwany silniczkiem krokowym.
Obroty na benzynie falują pomiędzy 1000 a 1500 a na gazie trzymają się wysoko na 2000,
po wymianie krokowca guzik to dało, sytuacja jest taka sama.
Przepustnica itp są wyczyszczone, zawór termiczny również wymieniony i dalej to samo, dopiero po odpięciu kostki od krokowca
obroty przestają falować ale są niskie.

Uporał się ktoś kiedyś z czymś takim? Może to jakaś usterka elektryczna?
Jest od tego jakiś czujnik?
  • 0

#2 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:52, 03.01.2012

a możesz masz jakąś nieszczelność między przepustnicą, a głowicą ?
  • 0

#3 zbrodni

zbrodni
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Wrocław/Bełchatów
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:207
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:56, 03.01.2012

Mi falowały obroty jak miałem za mało płynu w chłodnicy. W V pod przepustnicą idzie wężyk z płynem i jest tam coś ala mały termostat - automatyczne ssanie. Może to to siadło.
  • 0

To nie nadmierna prędkość zabija... tylko gwałtowna jej utrata...


#4 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3080 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 17:15, 03.01.2012

po wymianie krokowca guzik to dało

Pokaż mi zdjęcie tego "krokowca" bo normalnie nie uwierzę.
Podaj jakie podzespoły instalacji lpg.

dopiero po odpięciu kostki od krokowca
obroty przestają falować ale są niskie.

Co Ty w ogóle odłączasz? Może TPS? Pokaż na zdjęciach co odpinasz, co wymieniałeś bo chaos normalnie. Coś myślisz pojęcia. W Hondach nie ma "silnika krokowego"!!! :k
http://www.elektroda...pic1085345.html
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#5 sebablack73

sebablack73
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Leśniewo
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:52, 03.01.2012

Kostkę od zaworu IAC , (napisałem że to "krokowiec" bo wszyscy używają tego błędnego terminu no i tak wyszło :-D )
FITV też był zmieniany,
dziś odkryłem że obroty zachowują się normalnie gdy od obudowy przepustnicy delikatnie ściągnie się przewód nr. 21
od czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym (czujnik był sprawdzany i jest OK).

pablo.see, wykaż się swoją wiedzą i znajdź mi rozwiązanie
  • 0

#6 pniok76

pniok76
  • Forumowicz
  • 468 postów
  • Skąd:brzesko
  • Silnik:2,0
  • Wersja:v
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:10, 05.01.2012

witam ja mialem podobny problem. tylko u mnie falowaly obroty od 900 do 1300 , i zapalal sie chek .Terz czyscilem ten krokowiec,czujnik predkosci sprawdzalem ,zawory regulowalem i nic wkoncu wziolem i opuznilem troszke zaplon ,zrobilem kreske na aparacie coby wrazie szego wrucic go tak jak byl no i cofnolem o jakis milimetr moze 2 .Silnik zaczol odrazu tak ciszej i tak lagodnie chodzic no i falowanie ustalo
  • 0

#7 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3080 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 16:21, 05.01.2012

pablo.see, wykaż się swoją wiedzą i znajdź mi rozwiązanie

Nieszczelność w układzie dolotowym

się przewód nr. 21
od czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym

Znajdź swoje auto i pokaż rysunek z tą rurką.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#8 sebablack73

sebablack73
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Leśniewo
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:06, 06.01.2012

Dolotowy sprawdzony, uszczelki zmienione, wyczyszczony i dalej nic.

Rurka nr. 21:
Dołączona grafika

Na schemacie jest zdjęta, ale ogólnie widać o którą chodzi.
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:11, 07.01.2012

http://allegro.pl/2-...1994367392.html
Czy Ty masz taki silnik a jeżeli tak to który to jest wężyk bo mam ten sam problem co Ty i nie mogę go rozwiązać. :-(
  • 0

#10 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:44, 07.01.2012

Problem, również polecam pojechać do kogoś na lampę i sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu (w 5.genie 1.8/2.0./2.2 ustawia się na +15 st. +/- 2 st.)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#11 sebablack73

sebablack73
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Leśniewo
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:20, 07.01.2012

http://allegro.pl/2-0-f20b3-accord-v-us-93-98-silnik-kpl-osprzet-i1994367392.html
Czy Ty masz taki silnik a jeżeli tak to który to jest wężyk bo mam ten sam problem co Ty i nie mogę go rozwiązać. :-(


Ja mam F20Z1

[ Dodano: 2012-01-07, 18:22 ]

Problem, również polecam pojechać do kogoś na lampę i sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu (w 5.genie 1.8/2.0./2.2 ustawia się na +15 st. +/- 2 st.)


Zapłon chyba się nie przestawił bo jak był zaznaczony tak jest
  • 0

#12 pniok76

pniok76
  • Forumowicz
  • 468 postów
  • Skąd:brzesko
  • Silnik:2,0
  • Wersja:v
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:28, 07.01.2012

no zaplon moze i sie nie przestawil ale cos tam moze sie zurzywa albo co.Wkarzdym razie u mnie pomoglo
  • 0

#13 sebablack73

sebablack73
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Leśniewo
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:37, 09.01.2012

a może uszczelka pod głowicą?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq