XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
(Tourer) Eibach vs. H&R vs. KW (alternatywa dla Eibach)
#1
Napisano 12:05, 19.12.2011
Tuned by Cinsoft
#2
Napisano 12:14, 19.12.2011
#3
Napisano 12:18, 19.12.2011
Tuned by Cinsoft
#4
Napisano 12:23, 19.12.2011
#5
Napisano 12:29, 19.12.2011
Tuned by Cinsoft
#6
Napisano 20:52, 19.12.2011
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#7
Napisano 21:05, 19.12.2011
Tuned by Cinsoft
#8
Napisano 21:21, 19.12.2011
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#9
Napisano 23:08, 19.12.2011
[ Dodano: 2011-12-20, 13:42 ]
a wiec kapa po obdzwonieniu calego UK zajmujacego sie czesciami, oraz po wyslaniu 50 MB maili do PL nie udalo mi sie znalezc sprezyn do siebie wiec zostaje chyba tylko gwint, bo jak rozmawialem z blackfly to odradza H&R ze wzgledu ze sa twardsze i zajada mi seryjne amorki,a poza tym maly babel bedzie mial nie wygodnie na twardym zawiasie, a z innych sprezyn jest jakas Cobra z ktora nie chce eksperymentowac
Tuned by Cinsoft
#10
Napisano 19:27, 20.12.2011
No, chyba ze maja w ofercie tylko na stronie
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#11
Napisano 19:53, 20.12.2011
Brodziu, patrz, pierwszy z brzegu sklep http://www.motorspor...pex-springs.htm
No, chyba ze maja w ofercie tylko na stronie
bartoszwrc obdzwonilem cale UK, doslownie pisalem maile i dzwonilem do kilkunastu sklepow ktore wyskoczyly w googlach wszedzie gdzie maja w ofercie to sprowadzaja z Niemiec a skoro Eibach juz ich nie robi wiec ich nie ma, mialem nadzieje ze ktos ma na polce, ale niestety tak samo z Niemcami i PL tam tez odpowiedzi na maile byly takie same ze niestey nie ma i nie dadza rady ich dostac bo juz nie sa produkowane, jako alternatywe proponuja KW albo H&R ale hr za twarde a o kw za duzo sie nie doczytalem, jest jeszcze Cobra ale nie mam pojecia co to jest a nie bede robil eksperymentow. Nie mam teraz kasy na gwint a poza tym chcialm jak najtanszym kosztem obnizyc i poprawic wyglad ale wychodzi na to ze mi nie pyklo
Tuned by Cinsoft
#12
Napisano 19:59, 20.12.2011
#13
Napisano 20:03, 20.12.2011
http://web2.carparts...93279004&12=130
http://web2.carparts-cat....71241001&12=140
Dlaczeg twirdzisz ze ichnie robią?
to co podales jest do 2.2 idtec czyli od 2008
Tuned by Cinsoft
#14
Napisano 21:35, 20.12.2011
Miałem kiedyś auto na eibachach -40 mm - przelatałem na nich ponad 60 kkm i nic się nie działo. Komfort był w miarę zachowany, a opony wówczas miałem 195/50/15 więc nie za wysokie. Amortyzatory były seryjne.
Miałeś z tyłu iksa? U mnie na Pro Kitach tylne koła idą lekko na górze do środka. Na wiosne musze zmienić opony na nowe i boje się że będzie mi je ścierać od wewnątrz.
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
ex-wife: AccoVII 2.4 exe, AccoVIII 2.4 TypeS AT '11...
#15
Napisano 21:38, 20.12.2011
U nas po obniżeniu zwiększa się negatyw, taka jest geometria zawieszenia (tak jak przy obciążeniu).
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych