XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Geometria
#1
Napisano 10:05, 30.09.2011
LPG BRC
#2
Napisano 10:27, 30.09.2011
#3
Napisano 10:33, 30.09.2011
To że wielowahacz w VIg ząbkuje opony z tyłu to norma. (choć u mnie po obniżeniu i zmianie opon na Kumho proceder jakby ustał, bo opony
po ~15kkm już tak nie huczą)
A jakie masz wyniki teraz, przed zmianami?
Daj wydruk z ustawień.
aha, co do śrub to masz na necie masę pordaników jak je odkręcać.
Można podgrzać ale jest tam tuleja gumowa więc pewnie ją zniszczysz, co równa się wymiana wahacza)
, można stukać, można psikać, ale przede wszystkim tłuc pnęmatem ile wlezie, broń
Cię borze przed długą dźwignią, bo ukręcisz.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4
Napisano 10:51, 30.09.2011
LPG BRC
#6
Napisano 13:21, 30.09.2011
Taaa ale to musze mieć wtedy zapasowy zestaw wachaczy wraz ze śrubami:)Ostatecznym rozwiązaniem pozostaje szlifierka i mlotek.
LPG BRC
#7
Napisano 16:09, 30.09.2011
Powodzenia, trzymam kciuki, ze uda Ci sie jednak to odkrecic
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#8
Napisano 20:59, 30.09.2011
LPG BRC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych