Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Opony - Continental ContiSportContact 3 - opinie

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 navaja

navaja
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:08, 26.09.2011

Dzien dobry,
poszukuje opini na temat opon ContiSportContact 3. Jeździ ktoś na nich? Jak wygląda sprawa z ząbkowaniem?
U mnie seryjnie zamontowane Yokohamy DB w rozmiarze 225/50 17 padły po 100.000 km (używane na zmianę z zimówkami)- wewnetrzny rant zząbkowało prawie na zero.
Myślałem o Michelinach ale w tym rozmiarze nie ma nic ciekawego, tylko ten Primacy, który jest przeciętną gumą. W poprzednim aucie miałem Michelin Pilot Sport i były naprawdę przyzwoite.
Z góry dziękuję za informację.
Pozdrawiam
  • 0

#2 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:20, 26.09.2011

navaja, szwagier ma w skodzie 205/55R16 i wyzabkowaly. przebieg 70kkm (4lata) jezdzone przemiennie z zimowkami. wyzabkowaly i zrobily sie bardzo glosne.

osobiscie moge polecic goodyear eagle f1 symetryczna lepsza niz pilot sport. vredestein ultrac sessanta tez jest bardzo dobra - trzyma sie nawet lepiej niz GY.

michelia ogolnie bym nie polecal... yokohama advan sport tez jest dobra ale nie mialem u siebie tylko z opinii znajomych i z krotkich przejazdzek.
  • 0

#3 navaja

navaja
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:17, 26.09.2011

blackfly
dzięki za oddzew.
O eagle F1 nie myślałem. Ale ja znam tylko eagle F1 asymmetric a Ty piszesz, że jest symetryczna. :shock:
Ile przejechały u Ciebie? I czy są podatne na ząbkowanie?

Vredestein ultrac sessanta jest kosmiczna i lans w niej zapewniony ale nie ma rozmiaru, który potrzebuję.

Z Yokohamy już się wyleczyłem. Fabryka fortepianów nie może robić dobrych opon. :mrgreen:
  • 0

#4 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:25, 26.09.2011

navaja, nie zrobilem na nich duzo bo jakies 7kkm ale nic nie zabkuje a michelin primacy pilot juz po 5 wyzabkowaly na glebie... w sessancie nie chodzi o lans, zreszta mam je na przedniej osi wiec ich w ogole nie widac. efekt jest taki ze ta opona jest naprawde bardzo dobra i kosztuje mniej niz inne.

ten GY o ktorym mowie to bieznik jodelka i ja jestem z tej opony zadowolony i wyglada tez dobrze, jak nie lepiej niz sessanta.

jeszcze mozesz zobaczyc gumy falkena bo sa naprawde ok i cenowo wypadaja jeszcze lepiej.
  • 0

#5 navaja

navaja
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:17, 26.09.2011

blackfly
Ten lans to z przymrużeniem oka.:-)

zapytałem generalnie o ContiSport 3, bo mają duże bloki na zewnątrz to może nie wyząbkuje tak szybko.
Sprawdź u szwagra, bo ContiSport 3 to w miarę nowa guma i nie wiem czy 4 lata temy już były w ofercie.

GY F1 już namierzyłem, ma końcówkę GSD3.
Dla mnie na pierwszym miejscu stoi trzymanie się drogi na suchym i podatność na ząbkowanie. Robię na letnich gumach 30 tys. km w sezonie i jak mam w drugim sezonie słuchać tego wycia to mi się słabo robi.
Ewentualnie trzeba by pamiętać by zamieniać gumy co 10 tys. miejscami.

Może ktoś się jeszcze wypowie, kto np. VII (VIII to za młoda jest by coś się dowiedzieć) robi duże przebiegi na letnich gumach i może coś polecić.
  • 0

#6 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:25, 26.09.2011

a jezzisz mocno zaladowany? moze to jest problemem?

na pewno ma conti sporty 3, bo ostatnio sam sprawdzalem. mowil ze ma od nowosci ale wiem ze kupowal samochod jakos w tym samym czasie co moj tylko rok pozniej wiec koniec lata 07 to moze przejezdzil na fabrycznych a potem zmienil na te od wiosny 08. w kazdym razie bardzo wyja i jak ostatnio z nim jechalem to byla tragedia. zreszta slyszalem wiele opinii na temat conti sportow ze to dobre opony ale na sezon gora dwa pozniej robia sie glosne i srednio sie trzymaja.
  • 0

#7 Gilotyn@

Gilotyn@
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Łochów
  • Silnik:K20
  • Wersja:Custom-R
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:38, 26.09.2011

Za mało jeszcze przejechałem na tych gumach żeby powiedzieć czy będą ząbkować, ale to jak te gumy kleją w ciepłe dni na suchym asfalcie może naprawdę zadziwić. Trzeba uważać w deszcz i na nieczysty asfalt tam już takiej pewności nie ma przy szybszej jeździe.

Rozmiar to 17' 225/45

Może jak kolega wyżej pisze, może przez mocno załadowany bagażnik występuje taki objaw.
  • 0

#8 tafun

tafun
  • Forumowicz
  • 340 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:09, 26.09.2011

ja mam takie cs3 od okolo 20tys km. Staram sie rotowac prawa z lewa co 5tys km i jak na razie nie wyzabkowaly. Sa ciche i miekkie, u mnie nieostrozne dodanie gazu skutkuje piskiem. Piszcza rowniez przy szybkich lukach i na szybszych rondach :-). Zuzycie w normie, po tych 20tys km moze ok 1,5mm. Ja jestem zadowolony ale nastepne kupie chyba potenzy bo mam subiektywne odczucia, ze sa twardsze a ja takie chyba wole..
  • 0

#9 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:52, 26.09.2011

no wlasnie to piszczenie u mnie skresla opone:) GY w ogole nie piszcza a sessanta tylko przy ostrym ruszaniu, na zakretach itp nie ma zadnego piszczenia jedynie szuranie jak sie slizga.
  • 0

#10 senior

senior
  • Klubowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 10:11, 27.09.2011

Dzien dobry,
poszukuje opini na temat opon ContiSportContact 3. Jeździ ktoś na nich? Jak wygląda sprawa z ząbkowaniem?
U mnie seryjnie zamontowane Yokohamy DB w rozmiarze 225/50 17 padły po 100.000 km (używane na zmianę z zimówkami)- wewnetrzny rant zząbkowało prawie na zero.
Myślałem o Michelinach ale w tym rozmiarze nie ma nic ciekawego, tylko ten Primacy, który jest przeciętną gumą. W poprzednim aucie miałem Michelin Pilot Sport i były naprawdę przyzwoite.
Z góry dziękuję za informację.
Pozdrawiam


A nie pomyślałeś o Bridgestone Turanza ER300. W temacie ząbkowania mają znaczną odporność :j . Wewnętrzny pas klocków (ten ząbkujący) jest zamknięty. Problem na forum był szeroko dyskutowany. Oprócz tego przed wymianą opon weryfikacji wymaga ustawienie zbieżności tylnych kół w funkcji wartości ich kąta nachylenia
  • 0

Z pozdrowieniami,
Senior

HA CU1 Lifestyle  2015


#11 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:20, 27.09.2011

senior, przeciez nie da sie regulowac PK w naszych acco:)
  • 0

#12 senior

senior
  • Klubowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 10:25, 27.09.2011

Oczywiście, że PK jest stały. Ale dla każdego egzemplarza ma w ramach tolerancji nieco inną wartość. I właśnie do tej konkretnej wartości należy dobrać odpowiednio zbieżność ;-) . Ja mam tak ustawione i odpukać - tył mi już nie ząbkuje :-)
  • 0

Z pozdrowieniami,
Senior

HA CU1 Lifestyle  2015


#13 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:36, 27.09.2011

senior, jak mozna dobieraz zbieznosc do PK? zabkuje jak sa zle dobrane amortyzatory do sprezyn albo wywalone amortyzatory no i przy mocno zaladowanym samochodzie. mi zabkowalo na sprezynach eibacha, po zalozeniu sportowych amortyzatorow nie zabkje. teraz na gwincie mimo ze PK dawno poza norma to nadal nic nie zabkuje.
  • 0

#14 senior

senior
  • Klubowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 15:38, 27.09.2011

Problem ząbkowania to temat rzeka przerabiany globalnie na wielu forach. Dotyczy on naturalnie nie tylko Hań.
Moją story o ząbkowaniu CL7 opisałem na naszym forum dosyć dokładnie. Na szczęście wygląda na to - że się z tą bolączką uporałem :j
A tutaj wyraźnie chodzi o nasze opinie nt wyboru opon :-/
  • 0

Z pozdrowieniami,
Senior

HA CU1 Lifestyle  2015


#15 Baza

Baza
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Żywiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:03, 27.09.2011

Senior daj link do tego tematu.
  • 0

"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq