Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

gorace koło tylne prawe ???


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 plotka30

plotka30
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Żagań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:57, 10.09.2011

Witam po przejechaniu ok 15 km kiedy wychodziłem z auto wyczułem zapach spalonej gumy. Tarcza z tyłu była bardzo rozgrzana ale tylko prawa strona. Po podejściu do koła poczułem że jest wszystko bardzo gorące. Czy jest to np. wina zapieczonego ręcznego czy coś innego?? Proszę o pomoc w tym tema co może być przyczyną tak gorącego wszystkiego. Dodam że podczas jazdy słyszałem tak jakby wycie szumienie z tyłu?????
  • 0

#2 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:02, 10.09.2011

Nie ma wyjścia, trzeba rozkręcić zacisk, sprawdzić czy wszystko "gładko" działa i czy klocek dobrze leży
  • 0

#3 Rafał_87

Rafał_87
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Świętoszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:21, 10.09.2011

może tłoczek Ci się zapiekł albo syf się dostał i tłoczek dobrze nie odbija :-/ ja tak miałem z kołem przednim aż klocki przegrzałem... rozebrać zacisk i sprawdzić czy tłoczek dobrze chodzi...
  • 0

#4 plotka30

plotka30
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Żagań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:14, 11.09.2011

Dziękuję panowie za podpowiedzi dzisiaj się za to musze wziąść. Napiszę co i jak. mam jeszcze pytanie czy z tylu są też bębny od ręcznego bo może tam coś ze szczękami jest ???
  • 0

#5 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:21, 11.09.2011

W kombi chyba są tarczo bębny a w sedanie same tarcze.
  • 0

#6 Baza

Baza
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Żywiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:57, 11.09.2011

Jak w każdej Hondzie...Zapieczony zacisk. Ja po każdej zimie ściągam zawsze oba tylne zaciski.Trzeba je rozruszać,przeglądnąć i ewentualnie przesmarować tłoczki.
  • 0

"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
 


#7 plotka30

plotka30
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Żagań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:27, 11.09.2011

Witam właśnie jestem po naprawie (nieudanej) tylnych zasicków. Rozkręciłem cały zacisk wyjąłem tłoczek i na tłoczku są tak jakby wżery którą może się mylę hamują tłoczek. W mojej hondzie są tarczo-bębny i po zdjęciu zacisku słychać też ocieranie czegoś o coś (nie o osłonę tarczy bo patrzyłem. Może coś się z ręcznym dzieje. Jutro oddaję do mechanika i chyba trzeba zacisk kupić cały. Po rozebraniu zacisku oraz złożeniu i wciśnięciu tłoczka do końca założeniu klocków i wciśnięciu hamulca tłoczek tak dociska że hamuje całe koło. Robiłem tak 3 razy czyli rozebranie wyczyszczenie i złożenie i efekt jest taki sam blokuje koło pomocy!!!!!

[ Dodano: 2011-09-11, 17:31 ]
Jeszcze jedno o co chodzi z tę gumą na tłoczku ma on być zaczepiona od góry za tłoczek i od dołu do zacisku. Nie mogłem sobie z tym poradzić ze wsadzeniem tej gumy w wyżłobienie w zacisku. Za co jest odpowiedzialna i jak ją założyć?????
  • 0

#8 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:44, 11.09.2011

Guma jest odpowiedzialna za to żeby syf się do środka nie dostał i ma być założona tak jak napisałeś. Trzeba było drobniutkim papierem trochę te wżery poczyścić. A poczyściłeś, przesmarowałeś i rozruszałeś mechanizm szczęk?
  • 0

#9 plotka30

plotka30
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Żagań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:11, 11.09.2011

Nie do szczęk nie dotarłem bo nie mogłem zdjąć tarczy nie miałem wiertarki aby rozwiercić te dwie śrubki bo normalnie to ani nie drgnęły. Ale co mam zrobić z tym zaciskiem i tłoczkiem aby wszystko chodziło idzie to zrobić czy trzeba kupić nowy. Klocki juz mi sie troszkę przypiekły i szkoda tarcz tak jeździć

[ Dodano: 2011-09-11, 18:28 ]
dodam że tłoczek wchodzi w zacisk bardzo opornie i jak tą gumkę założyć w zacisku- najpierw tłoczek pózniej gumkę czy odwrotnie. Wiem ze jest trochę z tym zabawy ale wszystko idzie zrobić tylko jak?? pomocy Czy tłoczek odkręczony wraz z zaciskiem i odłaczony ma chodzić swobodnie?
  • 0

#10 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 17:52, 11.09.2011

Nałóż gumę na koniec tłoczka nie do rowka - bez skojarzeń proszę :mrgreen: - osadź ją w rowku zacisku i dopiero wciskaj tłoczek. Tłoczek zawsze chodzi z oporem
  • 0

#11 plotka30

plotka30
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Żagań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:48, 11.09.2011

Wiec chłopaki (oraz panie) co proponujecie w tym temacie mogę jeszcze zrobić????
  • 0

#12 Baza

Baza
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Żywiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:54, 11.09.2011

Zakupić zestaw naprawczy i po kłopocie.
  • 0

"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
 


#13 train

train
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:17, 12.09.2011

Albo wymień cały tłoczek i sprawdź czy nie masz przypadkiem przypalonego klocka.
Niestety miałem dokładnie to samo i skończyło się na wymianie jednego i drugiego.
  • 0

#14 plotka30

plotka30
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Żagań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:35, 13.09.2011

Witam dzisiaj wymieniłem wszystkie gumki oraz uszczelki w zacisku oraz tłoczku. Tłoczek przeszlifowałem papierem wodnym 1000. Zestaw naprawczy to wydatek 24 zł ale wszystko jak należy na razie chodzi nic nie blokuje koła. Po podniesieniu auto i zakręceniu kołem ładnie się kręci a nie jak wcześniej - hamowało. Teraz wiem że na 100 % był to zacisk razem z tłoczkiem który miał opory przy powrocie. Dziekuję za pomoc chłopaki naprawdę przydatne porady. Zamykam temat
  • 0

#15 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
  • Skąd:polska
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:28, 04.10.2011

To moze ja sie podepne.
Generalnie od pewnego czasu cos ociera w prawym tylnym kole. Zapewne koncza sie klocki. Bede je wymienial ale zastanawia mnie jedna rzecz.
Przednie klocki byly wymienione przy przebiegu 35 tys (do tego czasu jezdzila inna osoba). Tylne skonczyly sie przy 65 tys. I teraz przy 120 tys znowu skonczyly sie tylne a przednie sa dosc grube. Zauwazylem rowniez, ze po kazdych 15km tarcze z tylu sa gorace a przednie ledwo letnie. Czy to normalne, ze mocniej hamuje tyl? Zaznaczam, ze glownie hamuje sinikiem wiec pedalu uzywam dosc delikatnie i rzadko.
  • 0

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq