XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
3 stage VTEC - F18B2/F20B6
#1
Napisano 16:31, 10.08.2011
tego czegoś żeby udowodnić że tak jest na prawdę w tym silniku.
Czyli mamy trzy krzywki, tak jak twierdził zdaje się kolega pawpor(?)
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#2
Napisano 17:04, 10.08.2011
dwie mniejsze krzywki odpowiedalnie sa za otwieranie jednego zaworu na srednie wychylenie a drugiego praktycznie na 1% wychylenia , czyli auto pracuje praktycznie na 1 zaworze ssacym i mieszanka zostaje zawirowana w celu lepszego spalenia, za to odpowiedzailne sa dwie boczne krzywki na walku.
po przekroczeniu VTECA aktywuje sie najdluzsza trzeica srodkowa krzywka i oba zawory otwierane sa na maksa.
a rysunek to w cale nie taka trudna do zdobycia rzecz, przeciez jest ESM i tam wszystko ladnie jest narysowane.
#3
Napisano 18:30, 10.08.2011
a rysunek to w cale nie taka trudna do zdobycia rzecz
więc nie pitol, bo nikt wcześniej tego nie wrzucał
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#5
Napisano 21:04, 10.08.2011
#6
Napisano 21:38, 10.08.2011
#7
Napisano 21:43, 25.04.2014
Odgrzewam kotleta!! Próbowałem znaleźć info ale nie mogłem, a chodzi mi o to czy wlasnie próbował ktoś do F18B2 wrzucić wałek od F20B6?? Wg katalogu głowice w jednym i w drugim silniku są takie same, a roznica jest właśnie w wałku rozrządu. Myślę nad takim modem civicu d serii taki mod dał odczuwalne efekty (chociaż nie ma co porównywać d do f serii) ciekawe czy tu tez? Ma ktoś jakeiś doświadczenia z tym związane?
Użytkownik wojti edytował ten post 21:43, 25.04.2014
#8 Guest_NitrousNDF_*
Napisano 21:46, 25.04.2014
Jak odróżnić głowicę f18b2 od f20b6? Są jakieś oznaczenia?
#9
Napisano 22:00, 25.04.2014
sprawdzałem w katalogu epc, wg numerów katalogowych hondy to takie same głowice
#10 Guest_NitrousNDF_*
Napisano 22:02, 25.04.2014
A jakieś fotki wałka f18b2 i f20b6?
#11
Napisano 22:08, 25.04.2014
niestety nie mam,
#12
Napisano 20:01, 26.04.2014
Odgrzewam kotleta!! Próbowałem znaleźć info ale nie mogłem, a chodzi mi o to czy wlasnie próbował ktoś do F18B2 wrzucić wałek od F20B6?? Wg katalogu głowice w jednym i w drugim silniku są takie same, a roznica jest właśnie w wałku rozrządu. Myślę nad takim modem civicu d serii taki mod dał odczuwalne efekty (chociaż nie ma co porównywać d do f serii) ciekawe czy tu tez? Ma ktoś jakeiś doświadczenia z tym związane?
Podpinam się do pytania . A jak wygląda sprawa z wałkiem od f23z5 i adaptacją do f18b2 ?
#13
Napisano 20:18, 26.04.2014
kierując się numerami katalogowymi z EPC Hondy to F23 ma już inną czapkę. Ja jestem bardzo ciekaw tego F20 bo tak jak wspominałem wcześniej w civicu miałem D14A8 a czapka była taka sama jak w D16B2 (odpowiednik accordowego D16B6) i efekty zamiany takiego wałka były bardzo odczuwalne nawet bez zmiany kompa i strojenia. Myśle, że przejdzie to i w accordzie ale chciałbym mieć pewność to jedno a drugie to pytanie, gdzie kupić sam wałek od F20B6? Tutaj nawet koła rozrządu mają tyle samo zębów więc chyba poszperam za samym wałkiem i pobawię się w zmiane
#14
Napisano 08:25, 27.04.2014
To rób , rób jestem ciekaw efektu . Oczywiście daj znać na forum . Kolego w civicu do d14a4 włożył wałek z d16y7 i była odczuwalna różnica.
#15
Napisano 18:31, 27.04.2014
Tyle że największy problem będzie z kupnem samego wałka bo na allegro nie widziałem a i u Nas na forum nikt samego wałka nie sprzedaje, chyba, że z samą głowicą a to też ciężko...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych