XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
plyn do wspomagania
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:16, 26.07.2011
1 Musze dolac plyn do wspomagania kierownicy a Honda zaleca zeby lac hondowskie czy mozna lac zwykle tak jak to robilem w poprzednich autach
2 Slyszalem ze nie wszystkie plyny mozna ze soba mieszac ? to prawda ? ze na oppakowaniu musi byc napisane ze ten plyn mozna mieszac ze starym lub dolewac do starego ? To w takim wypadu trzeba by bylo spuscic stary i wlac nowy ?
#2
Napisano 21:17, 26.07.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#3
Napisano 07:31, 27.07.2011
I tak się zastanawiam co?? Musi być original Honda??
pozdrawiam
Robert
#4
Napisano 08:45, 27.07.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#5
Napisano 10:21, 27.07.2011
lej tylko PSF-S od Hondy
no własnie nie do końca to prawda, ja miałem regeneracje magla i mam zalany zwykły do układów wspomagania- i wręcz zalanie orginalnego pozbawia gwarancji na magiel. Zrobiłem jakieś 6tys i wszystko działa, pompa pracuje jak pracowała.
Więc myślę że można zalewać normalne do wpsomagania, ale czy możńa mieszać orginalny ze zwykłym - tak- bo zaraz po zakupie czyli 42tys km temu mechanik mi dolał 150ml zwykłego płynu do wspomagania do ori i jakoś nic się nie dzieje. Więc to mit aby lać tylko ori Hondy
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#6
Napisano 10:33, 27.07.2011
pozdrawiam
Robert
#7
Napisano 10:41, 27.07.2011
Więc to mit aby lać tylko ori Hondy
ciekawe co na to kolega wrc
to jakaś dziwna ta regeneracja, skoro zalanie dedykowanego płynu pozbawia nas praw do roszczeń?
może oni zalewają jakiś gęstszy? tak by nie puszczała?
nie mieszaj ludziom w głowach bo zaczną zalewać jakieś wynalazki ze stacji benzynowych po 15pln 0,5l
i dopiero się zacznie wysyp padłych pomp i układów
poza tym twój układ to już nie OEM, a regenerowany więc też inny
chyba że bierzesz odpowiedzialność za swoje słowa i w razie roszczeń kolegi, pokrywasz wydatki
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#8
Napisano 11:27, 27.07.2011
poza tym jak mówie ok 40tys km zrobiłem po dolaniu 150ml dextrona do układu i nic sie nie rozszczelnilo i pompa nie padła
chyba że bierzesz odpowiedzialność za swoje słowa i w razie roszczeń kolegi, pokrywasz wydatki
heheh kardas dobrze się dzis czujesz ?
Ja napisałem jak u mnie było i jest, każdy niech sobie zalewa nawet i kujawskim.
Nie snuje teorii, nie gdybam tylko podaje twarde fakty, co nie zmienia może i faktu że u mnie ok a w innym padnie nawet i silnik
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:56, 27.07.2011
#10
Napisano 17:33, 27.07.2011
#11
Napisano 17:38, 27.07.2011
jak ktos wyzej napisal, lejcie nawet rosol, tylko nie z torebki...Seth napisał/a:
Więc to mit aby lać tylko ori Hondy
ciekawe co na to kolega wrc
nalezy wlac PSF ktory ma inna lepkosc niz standardowe plyny
nie pada pompa tylko przekladnia...i z pompa nic sie nie dzieje itp...
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#12
Napisano 12:44, 29.07.2011
#13
Napisano 13:02, 29.07.2011
mieszalny z innymi produktami typu DOT 3, DOT 4 i DOT 5.1 NON SILICONE BASE. Nie mieszalny z produktami silikonowymi (DOT 5 silicone base) lub mineralnymi (LHM).
#14
Napisano 21:51, 01.08.2011
Ja także uważam, że z PSF-S to mit. Także regenerowałem przekładnię w czwartek w tamtym tygodniu i właściciel warsztatu powiedział, że przecież to zwykła przekładnia TRW a nie jakieś specjalne cudo. Uszczelnienia nie są z innej planety więc czemu nie stosować zamienników PSF-S? Polecił mi olej do przekładni Febi ATF czerwony nr 08971 zgodny z Dexron II D. Taki kupiłem i zalałem po założeniu przekładni. Przy okazji wymieniłem wszystkie uszczelki, uszczelniacz i łożysko w pompie wspomagania na oryginalne z serwisu (oprócz łożyska). Robię już i tak za "królika doświadczalnego" więc napiszę po jakimś czasie jak to wygląda ale nie sądzę, żeby coś zaszwankowało..
Przekładnia zaczęła mi cieknąć jakieś pół roku temu od strony kierownicy. Ponieważ wyciek nie był mały po skończeniu butelki PSF-S kupiłem Mobila ATF220 czerwonego i taki stosowałem na dolewki. Nic złego się nie działo, pompa wspomagania się nie rozszczelniła, uszczelniacze na listwie nie przeciekały, wyciek nie powiększył się.
Pozdrawiam
#15
Napisano 09:29, 08.03.2018
heja,
ciagle walcze z pompa w acc Vi 2.0 99'.
akcja taka ze zostaly juz wymienione uszczelnienia i lozysko na oryginalne. o ile przestala cieknac to niestety wydaje dzwiek ktory mnie teraz wkurza.takie delikatne brzeczenie i buczenie ktore ustaje po przejechaniu mniej wiecej 5km (czyli troche wiecej niz potrzeba zeby nagrzac silnik). potem dziala praktycznie normalnie, jest w miare cicha i nie przeszkadza. zalana zostala oryginalnym PSF ale moj mechanik mowi ze płyny od hondy to juz troche urban legend ze takie świetne bo jakis czas temu honda cos przy nich pomajstrowala. wspomnial ze jeżeli to nie ustanie a bedzie mnie wkurzac to zalalby jakims normlanym plynem dobrej jakosci (niestety nie pamietam marki).
dodam tylko ze plyn sie nie pieni (doslownie moze ze dwa pecherzyki powietrza od czasu do czasu).
macie jakies swoje opinie na ten temat?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych