![Dołączona grafika](http://images38.fotosik.pl/972/b3ea7f7e4b5f08d3m.jpg)
Po wymianie filtra powietrza i zamontowaniu nowego przepływomierza, oraz zmodyfikowaniu programu sterującego:
![Dołączona grafika](http://images49.fotosik.pl/971/8be785b64636734bm.jpg)
Po wykonaniu korekty oprogramowania, finalny wynik 182KM i 420NM
![Dołączona grafika](http://images37.fotosik.pl/944/156ce2e913c63cdbm.jpg)
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 19:22, 17.07.2011
Napisano 19:32, 17.07.2011
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
Napisano 19:37, 17.07.2011
Napisano 20:22, 17.07.2011
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
Napisano 20:59, 17.07.2011
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
Napisano 21:10, 17.07.2011
Napisano 21:14, 17.07.2011
Ładny moment ale ciekawi mnie ile wytrzyma sprzęgło z takimi modyfikacjami? W civicu z silnikiem 2,2 ictdi są już poslizgi sprzęgła powyżej 400 NM
Z ciekawości jaka mieliście temperaturę w dolocie?
Napisano 21:20, 17.07.2011
Napisano 21:23, 17.07.2011
Napisano 21:24, 17.07.2011
200 tyś na jednym sprzęgle
do miesiąca może dwóch prognozuje wymianę
![]()
Ile??
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
??
ja mam ok 180KM i 400Nm i 105'C (temp. otoczenia ok 25'C) więc jestem ciekawy jak to u Was wyszło :-/
ile trwa taka modyfikacja u Was ?
powoli sie przymierzam do zrobienia w swoim aucie
Napisano 21:33, 17.07.2011
Napisano 21:48, 17.07.2011
To twoje 44'C mnie dziwią
![]()
Przeczytaj 3 post od góry 120'C:
http://forum.tdi-tun...ighlight=i-ctdi
Więc nie jestem odosobnionym przypadkiem.
Co do pomiaru to był podpięty komp podczas jazdy
Napisano 21:50, 17.07.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
Napisano 21:51, 17.07.2011
Możliwie jest więc chyba, że to auto wcale nie ma realnie takich osiągów jak na wykresie.
Napisano 21:55, 17.07.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych