Jednaaak.... wczoraj z ciekawości ścignąłem się z kumplem parę razy na światłach...
Panowie, Civic 1.4 w gazie łykał mnie jak chciał za każdym razem!
![:(](https://www.accordklubpolska.pl/public/style_emoticons/default/sad.png)
![:(](https://www.accordklubpolska.pl/public/style_emoticons/default/sad.png)
![:(](https://www.accordklubpolska.pl/public/style_emoticons/default/sad.png)
Dopiero na dłuższym odcinku, przy 140 zdołałem go łyknąć i odejść...
Lekko skompromitowany posiedziałem na forum i poczytałem "co nie co" o tym jakby tu podnieść sobie trochę mocy w mojej Hani... (nawet parę dni temu z ciekawości poruszyłem temat o układzie dolotowym i kolektorze wydechowym).
I takie pytanie - Czy jest większy sens albo i szanse na "dłubnięcie/polepszenie" mocy/zbierania się przy tym silniku w miarę rozsądnych ramach cenowych?
Z tego co wyczytałem, to zmiana dolotu i całego układu wydechowego + strojenie jest przez większość osób odradzane, z tego względu że odczuwalny efekt nie idzie w rozsądku z wydanymi na to pieniędzmi. (tak czy siak zaraz czeka mnie wymiana całego wydechu).
Czy coś poza wydechem można tutaj działać? Coś w samym silniku? Jakoś zresetować komputer? Zmienić załączanie się VTEC-a? Przeczyścić przepustnice, egr-y itp.? Warto?
![:)](https://www.accordklubpolska.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:)](https://www.accordklubpolska.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:)](https://www.accordklubpolska.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)