Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Modyfikacje B18A2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:37, 08.05.2011

Niecały miesiąc temu kupiłem Hankę 1.8 iS. Jestem super zadowolony itd.

Jednaaak.... wczoraj z ciekawości ścignąłem się z kumplem parę razy na światłach...
Panowie, Civic 1.4 w gazie łykał mnie jak chciał za każdym razem! :( :( :(
Dopiero na dłuższym odcinku, przy 140 zdołałem go łyknąć i odejść...

Lekko skompromitowany posiedziałem na forum i poczytałem "co nie co" o tym jakby tu podnieść sobie trochę mocy w mojej Hani... (nawet parę dni temu z ciekawości poruszyłem temat o układzie dolotowym i kolektorze wydechowym).

I takie pytanie - Czy jest większy sens albo i szanse na "dłubnięcie/polepszenie" mocy/zbierania się przy tym silniku w miarę rozsądnych ramach cenowych?

Z tego co wyczytałem, to zmiana dolotu i całego układu wydechowego + strojenie jest przez większość osób odradzane, z tego względu że odczuwalny efekt nie idzie w rozsądku z wydanymi na to pieniędzmi. (tak czy siak zaraz czeka mnie wymiana całego wydechu).

Czy coś poza wydechem można tutaj działać? Coś w samym silniku? Jakoś zresetować komputer? Zmienić załączanie się VTEC-a? Przeczyścić przepustnice, egr-y itp.? Warto? :) :) :)
  • 0

#2 [H]

[H]
  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:4.4
  • Wersja:Sport+/Exe+
  • KM:356
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:CL7_CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:42, 08.05.2011

Panowie, Civic 1.4 w gazie łykał mnie jak chciał za każdym razem! :( :( :(


:shock: lepiej sprawdź czy wszystko jest z twoim silnikiem ok.

Czy coś poza wydechem można tutaj działać? Coś w samym silniku? Jakoś zresetować komputer? Zmienić załączanie się VTEC-a? Przeczyścić przepustnice, egr-y itp.? Warto? :) :) :)


Nie warto.
  • 0

Accord CH6--> Accord CL7--> Accord CL7, Prelude BB2--> Accord CL7, Accord CG8--> Accord CL7, Civic EP1--> Accord CL7, Accord CU2


#3 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:13, 08.05.2011

po pierwsze, powolniak, to w Twoim aucie sieci F18b2, który nawet nie stał koło B serii.
Po drugie tamten cif to pewnie 90KM, stosunek masy do mocy najwyraźniej ma lepszy i dlatego byłeś z tylu.
fajnie że poczytales, bo generalnie jest tak jak sam wywnioskowales - mocno nieopłacalnie, jedyny sens to swap, koszt 6-10k
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#4 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:19, 08.05.2011

jesli to byl civic VI z d14 to niemodzony ma 90KM i przy swojej masie calkiem ladnie idzie. pamietaj ze nasze Accordy to ciezkie samochody. ponadto wiele zalezy od kierowcy ;-) jednakze nic nie zrobisz sensownego w malych pieniadzach ze swoim F18. Zrobienie dolotu i wydechu poprawi co nieco ale nie licz na cuda. samochod na pewno sie odetka i bedzie bardziej zwawy. jednak koszta beda niewspolmierne do efektu
  • 0

#5 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3080 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 11:32, 08.05.2011

Polecam wyrzucić tyną kanapę, koło zapasowe, fotel pasażera, wygłuszenia. Kilogramów ubędzie, to silnik będzie miał lżej. Civic 6gen na pusto waży niecałe 1100kg. Z silnikiem D14A2 nie jest źle mimo, że nie ma VTEC. Miałem civica i mam porównanie.

Kolego zacznij od podstaw. Zalej dobry olej syntetyczny, wymień filtr powietrza (żaden stożek tylko MANN czy Knecht), wymień świece, ustaw zawory, wyczyść EGR. Sprawdź na hamowni ile jeszcze silnik ma mocy. To już 12-letnie auto, więc trochę mu ubyło na bank.

Tak poza tym Accord to nie auto do ścigania, tylko do wygodnego wożenia własnej dupy.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:05, 08.05.2011

Kolego zacznij od podstaw. Zalej dobry olej syntetyczny, wymień filtr powietrza (żaden stożek tylko MANN czy Knecht), wymień świece, ustaw zawory, wyczyść EGR. Sprawdź na hamowni ile jeszcze silnik ma mocy. To już 12-letnie auto, więc trochę mu ubyło na bank.



I tak zrobię na początek jak doradzacie :)

A co do stwierdzenia, że Accord jest do wożenia dupy a nie ścigania, to powiedz to osobie, która przesiadła się z Astry I 60 KM :D :D :D :D :) Po takiej przesiadce, myślałem, że Accord to potwór :D :)

Ale wystarczyło 2 tygodnie i już braknie mocy pod pedałem.... :)
  • 0

#7 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:10, 08.05.2011

na początek wywal rezonator
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#8 Zigi

Zigi
  • Forumowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:22, 10.05.2011

wszystko sie da - ale koszta w przypadku acco bardzo duże :)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#9 bikuss

bikuss
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:52, 12.05.2011

kardas, a co da wywalenie puszki rezonansowej? bo chyba o to Ci chodzi?
gripek, j.w filtry, płyny, świece, zawory a potem wydech, dolot i to na tyle ;)
a własnie, tak szukałem z ciekawości.... dlaczego nikt jeszcze nie u-turbił f18? tłoki takie słabe czy co? nie wytrzyma to z 0,4-0,6 bara? Miejsca pod maska sporo, IC też by wlazł, na kolektor miejsca jest....
  • 0
www.poTURBOwani.pl - zapraszam!!! dla Forumowiczów Gratisy.

#10 Zigi

Zigi
  • Forumowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:03, 12.05.2011

bylo jedno uturbione F20 na allegro nikt tego nie robi bo taniej wsadzic H22 :) a F20/F18 na dluższa mete nie wytrzyma nawet slabego dmuchania bez zakucia polec :-P pozatym zakucie silnika do ktorego jest deficyt cześci to cieżka zabawa
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#11 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3080 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 23:12, 12.05.2011

Tak naprawdę, "mit" modowania silników Hondy opiera się na B16, B18 oraz swapach mini-me (civic). Można wsadzić "suszarkę", ale da się pojeździć 30-40tys km, co potem nie wiadomo. W przypadku Accorda jest jeszcze weselej. Swap na H22 lub seria J (V6), ale to już ciężka kasa.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#12 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:10, 15.05.2011

chesz go lykac tak jak on Ciebie :r :r kup sobie jakies VTI, wtedy masz spore szanse lykac duuuuzo fur ale rowniez nie licz na cuda. zeby łoić co poniektorych to rowniez trzeba pomodzic ale B seria juz bardziej podatna na mody
  • 0

wahaczoszuracz accord CW 3

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq