![:-(](https://www.accordklubpolska.pl/public/style_emoticons/default/icon_sad.gif)
Jeśli temat się bardzo powtórzył, to zrozumiem jego przeniesienie w inne miejsce, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi dotyczącej VII gen.
Przegub wewnętrzny porusza się dość znacznie góra - dół (chyba na wieloklinie półośki wewnętrznej) i oczywiście drżenie auta przy przyspieszaniu, jakby ktoś szarpał za błotniki.
Z uwagi na cenę w ASO i brak zamienników chciałem Was zapytać:
1. czy do wymiany mam również tę półośkę, czy tylko sam przegub?
2. czy da się to regenerować i jaki to daje długotrwały efekt, czy lepiej może szukać używanego w dobrym stanie?
3. czy możecie polecić jakiś zakład co regeneruje, najlepiej w woj. łódzkim (chyba że wysyłkowo), ale żeby to robili z tzw. "jajem"
Bardzo proszę o pomoc, bo przed urlopem pasowałby go wymienić tymbardziej, że zamierzam pociągnąć camping.