XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
półoś, przegub wewnętrzny i problem mechanika
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:08, 17.02.2009
Mam dziwną sprawę, której mój mechanik nie jest wstanie rozwiązać a przynajmniej rozwiązanie może być kosztowne.
Problem ujawnia się przy startowaniu, gdzie występuje drganie. Z tego co mi tłumaczył mechanik to, że przyczyną może być półoś a w zasadzie przegłub wewnętrzny. W sklepie się pytałem i podobno nie ma przegłubów.
Pytanie do użytkowników czy ktoś miał problemy z półosiami ale z takim zachowaniem.
pozdrawiam
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:01, 17.02.2009
Jezeli przy ruszaniu to moze sprzeglo? Czesto kiepski stan sprezynek na tarczy objawia sie duzymi drganiami. Teorie o przegubach ja bym odzucil. Niepowoduja one drgan. Raczej pukanie w zakrecie lub male stukniecie przy dodatniu lub ujeciu gazu.Problem ujawnia się przy startowaniu, gdzie występuje drganie.
#4
Napisano 20:48, 17.02.2009
Całe forum pozdrawia Cię Siwy.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:57, 17.02.2009
A ząbkowanie opon może mieć na to wpływ
Nie wiem co masz na myśli, ale jeśli chodzi o co drugą kostkę bieżnika niższą to objawia się to buczeniem przy pewnej predkości, tak jak np łożysko lecz bardziej basowo.
Pozdro!
#6
Napisano 12:20, 21.02.2009
za wysokie cisnienie w oponie
za słabe amortyzatory(ale to już zadkośc przy szerokich oponach-mozna pominąć)
za słaba opona lub stara
szarpanie przy ruszaniu 100% sprzęgło było juz o tym wielokrotnie.
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:19, 09.03.2009
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:13, 11.03.2009
Be_free wiem ze troche minelo wiec nie wiem czy juz rozwiazales sprawe - ja mialem problem z przegubem w mondeo - czy problem wystepuje przede wszystkim przy rozpedzaniu sie(znaczy przyspieszaniu) a powyzej 90km/h znika?
raczej prędkosc tutaj nie ma znaczenia. Raczej przyspieszanie. Problem nie jest rozwiazany i chyba juz tak zostanie
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:17, 12.03.2009
Powiem tak - pojechalem do znajomego na warsztat i po prostu w ciagu moze 20 minut odkrecil przegub i tam sa takie rolki w ukladzie jak znaczek merca - 120 stopni wzgledem kolejnego. 2 sie trzymaly a 3 po prostu wypadl. Jesli masz to od niedawna to jest duza szansa ze sie nic nie wypaczylo. Mechanik mi to po prostu wlozyl na miejsce i auto smiga do tej pory bez zadnych problemow.
Wiem, ze opis to lekka abstrakcja, ale mam nadzieje ze da sie zrozumiec.
Jak cos to daj pm - postaram sie obszerniej
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 01:09, 13.03.2009
[ Dodano: 2009-03-13, 01:11 ]
porada
seat ,vw
przeguby wewnetrzne pasuja od CLIo
#11
Napisano 18:05, 14.03.2009
bardzo szybko robią i dobrze polecam firme
miałem wyrobiony wieloklin przy podporze i dodatkowo przeczyścili przeguby oraz wymienili smar i osłony
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:55, 14.03.2009
poprostu odwruc koczyk przegubu czli ta zwwnetrzna czesc o jeden lub 2 razy i sprawdz luz .
honda kocha rovera
[ Dodano: 2009-03-14, 21:56 ]
takze masz wiele mozliwosci
tylko chetny mechanik
[ Dodano: 2009-03-14, 21:58 ]
pomoge kazdemu jesli chodzi o wielokiln na polosi
#13
Napisano 12:56, 20.03.2009
[ Dodano: 2009-03-23, 19:08 ]
no i jestem po robocie
diagnoza jest taka:
przy ruszaniu słychać "klik" ale jest to wina mechanizmu różnicowego (nie będę tego naprawiał ma mały luz i niestety już tak zostanie).
pod czas przyśpieszania miałem drgania budy, ale tylko przy dosyć dynamicznym przyśpieszaniu.
Okazało się że winne temu są dolne wahacze a dokładniej tuleje gumowe, te pod amorkiem i przy mocowaniu z budą oraz lekkie luzy w sworzniach dolnych.
Wymieniłem te części + drążki i końcówki kierownicze oraz gumy stabilizatora przedniego i teraz mogę sobie elegancko przyśpieszać bez turbulencji w przednim zawiasie
było CB7 2.2i 90r.->.CG2 3.0 V6 00r.->CH1 Type-R 2.2 99r.-> CL9 Type-S 2.4 03r.-> Legend KB1 3.5 V6 07r.
#14
Napisano 18:14, 26.03.2009
Jak cos to dzwoń 888107012
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl