XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
silnik drzy przy wydaje sie prawidlowych obrotach
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:14, 01.04.2011
Co to moze byc, po wymianie sondy lambda jest ok nie ma checku, nie gasie jest git. Ale jakos na biegu jalowym (obroty wydja sie byc stabilne i dobre) silnik strasznie drzy. Co to moze byc, no to jest odczuwalne w srodku.
Pozdrawiam serdecznie
Darek
#2
Napisano 14:20, 01.04.2011
Elementy układu zapłonowego do sprawdzenia.
-świece, kable
oraz zawory do regulacji
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:23, 01.04.2011
[ Dodano: 2011-04-01, 15:25 ]
niedawno ustawialem zawory ale pierwszy raz u mechaniora co ma ponoc 2o lat w pzmocie przeprcowane no i w sumioe moze sie czepiam ale chyba nei powienien tak drzec juz sam nie wiem....
#4
Napisano 14:29, 01.04.2011
Kabelki dobrze połączone, według instrukcji NTK?
Najlepiej jak pogadasz z kimś z Twojej okolicy i da Ci sondę na chwilke na testy.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:36, 01.04.2011
[ Dodano: 2011-04-04, 07:13 ]
no i stalo sie kilka dni pojezdzilem bez wiekszych problemow no poza wyjatkiem dziuwnych drgan, ale silnik nie gasl juz po wymianie tej sondy lamda na nowa i wydawalos ie byc ok. A tu terza znowu check engine sie pjawil i orboty spadaja do zera. Chyba padla nowa sonda. Czy to mozliwe?
pozdro
daro
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych