XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Osłona kolektora wydechowego - zdjęta
#1
Napisano 18:01, 07.02.2009
Wydaje mi się że z osłoną czy bez to nie ma żadnej różnicy poza wyglądem? Jak uważacie?
A wygląda całkiem ciekawie teraz, jakby miał +50KM
Kupić inna osłone czy zostawić bez?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#2
Napisano 18:47, 07.02.2009
#4
Napisano 19:34, 07.02.2009
#5
Napisano 20:57, 07.02.2009
Tak masz rację ale w ATR w takim razie kolektory muszą być wzmocnione i odporne.
Ale po co mają być wzmocnione i odporne? Przecież osłona kolektora, oslania
to co pod maską przed temperaturą, a nie kolektor przed.... no właśnie czym?
W ATR to jednak rasowy wygląd silnika skłania do braku osłony.
@Seth
Jak dla mnie to fajnie byloby odświerzyć kolektor, pomalować jakąś
odporną na wysokie tempy farbą/ sprayem i masz naparwdę fajny look
Ja jakiś czas temu chciałem się za to zabrać, ale nie mogę odkręcić osłony.
Dolna śuba wyraźnie skorodowana i jest tam coś zrobione. Wydaje mi się że poprzedni
właściciel zrobił to na sztywno. Znaczy jest pospawane. Dlatego odświerzyłem tylko
osłonę kolektora papierem ściernym i srebrzanką.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#6
Napisano 21:19, 07.02.2009
Jak dla mnie to fajnie byloby odświerzyć kolektor, pomalować jakąś
odporną na wysokie tempy farbą/ sprayem i masz naparwdę fajny look
Czyli go czymś wypolerować? I potem dać jakiś bezbarwy wysokotemperaturowy?
Coś jak Trujson tutaj?
Swoją drogą nasz kolektor też jest 4-2-1 i naprawdę ładnie się prezentuje bez tej osłony.Wygląda identycznie jak ten z ATRa na fotce
I tak nie wiem po co dali tą osłone. Chyba tylko dla wyglądu. No chyba że ktoś konkretniej wie czy faktycznie ta osłona jest potrzebna?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#7
Napisano 21:20, 07.02.2009
Skoro osłony montowane są seryjnie to do czegoś służą.Kolektor jednak mocno się nagrzewa więc nie ryzykuj i albo zregeneruj starą,albo zdobądź inną.
Powiem tak
Bez tej osłony można jeździć, tylko po co ? To jest osłona termiczna, aby kolektor trzymał temperaturę i nie nagrzewał zbytnio komory silnika - to po pierwsze.
A po drugie - zobaczycie jak bez tej osłony kolektor szybko będzie się niszczył (starzał)
#8
Napisano 21:27, 07.02.2009
To jest osłona termiczna, aby kolektor trzymał temperaturę i nie nagrzewał zbytnio komory silnika - to po pierwsze.
Znaczy co, kolektor teraz będzie za zimny?? TEż mi się wydaje że on ma obniżyć temp w komorze silnika tylko tak jak mówie w ATRze co bardziej się nagrzewa komora silnika, to i tak niczego nie zmienia.
A po drugie - zobaczycie jak bez tej osłony kolektor szybko będzie się niszczył (starzał)
A to niby czemu? Od dołu silnik jest osłonięty nieźle tak że nie wali woda po silniku i kolektorze. Zresztą czy z osłoną czy bez to cokolwiek ma chlapać to chlapie od dołu na kolektor gdzie i tak nie ma tam osłony.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#9
Napisano 21:32, 07.02.2009
Chodzi ci o wygląd Przecież pod maskę tak często ci chyba nie zaglądają, co
#10
Napisano 21:34, 07.02.2009
Przetestuj skoro tak bardzo ci zalezy, ale co to zmieni powiedz
Chodzi ci o wygląd Przecież pod maskę tak często ci chyba nie zaglądają, co
Niby racja, ale jak mówie moja osłona i tak jest skorodowana bardzo i trzeba ją wymienić.
Zastanawiam się tylko czy bez niej nie ma żadnych skutków ubocznych, bo jeśli nie ma to zaoszczędzę parę groszy na osłonie
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#11
Napisano 21:38, 07.02.2009
#12
Napisano 22:36, 07.02.2009
znajomi pozakladali sobie 4-2-1 i wszyscy jezdza bez oslon kolektora i nie widac zeby cos im sie dzialo, a swoja droga tez mam zamiar zalozyc 4-2-1 i napewno nie bedzie tam oslony
#13
Napisano 23:02, 07.02.2009
Niby racja, ale jak mówie moja osłona i tak jest skorodowana bardzo i trzeba ją wymienić.
Zastanawiam się tylko czy bez niej nie ma żadnych skutków ubocznych, bo jeśli nie ma to zaoszczędzę parę groszy na osłonie
Ja radził bym założyć osłonę (może od jakiegoś anglika), dlatego że jak przyjdzie Ci kiedyś do głowy sprzedać autko/wymienić na nowszą gen. i trafisz na kupującego accordziarza to od razu będzie się zastanawiał dlaczego nie ma osłony,czy może był przód puknięty albo może było coś z silnikiem nie tak. Mamy taki kraj i ludzi, że jak się widzi brak jakiejś części/śrubki to zaraz daje do myślenia ...
A osłona wg mnie jest tylko i wyłącznie dla bezpieczeństwa posiadacza, coby się nie poparzył gorącym kolektorem - nawet na osłonie jest wybita przekreślona dłoń, że osłona też się nagrzewa.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#14
Napisano 23:12, 07.02.2009
Ja radził bym założyć osłonę (może od jakiegoś anglika), dlatego że jak przyjdzie Ci kiedyś do głowy sprzedać autko/wymienić na nowszą gen. i trafisz na kupującego accordziarza to od razu będzie się zastanawiał dlaczego nie ma osłony,
A to to wiem doskonale, dlatego jakbym sprzedawał to bym spowrotem założył tą stara osłonę. Dlatego jej nie wyrzucam tylko leży sobie w piwnicy
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#15
Napisano 08:51, 08.02.2009
Tak dokladnie o cos takiego jak zrobił Trujson mi chodzilo.
Bardzo fajnie to wyglada, a koszty raczej niewielkie.
@kiziol111
To raczej mit z tym wkręcaniem i to dosyć głupi.
A co do estetyki pod maską, to nawet jeśli tam często nikt nie zagląda (a to nie do końca
dobrze świadczy) to ja np. lubie mieć tam dobrze/ ładnie zrobione. Środek auta mam
czysty i pod maską również może być ładnie. A nie tylko olej, kurz i liście.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?