Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

nawalił automat.Pomocy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 leon

leon
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Myszków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:12, 19.03.2011

Mam problem,znikł drugi bieg w automacie.W tiptroniku też go niema.Jestem załamany :-( .
rocznik 2000,230000 przebiegu w czerwcu wymieniłem olej,było wszystko ok a tu taki numer.
Pomóżcie!!!
  • 0
leon

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:23, 21.03.2011

Witam nie znam odpowiedzi,ale u mnie pojawil sie podobny problem,a dokladnie godzine temu!!!zostawilem na biegu P i nie moglem zbic go z powrotem?stanolem na gorce no i problem z ruszeniem(dopiero na sile zszedl na D4)a teraz po drodze zaowazylem ze nie moge wbic na 1,2 i P reszta ok.Sprawdzalem poziom oleju w skrzeni i mu raczej nie brakuje,jezdze honda dopiero miesiac i jak do tej pory nie moglem narzekac...nie wiem co jest grane ale chyba dobrze to nie jest...jutro mam przeglad techniczny i raczej dupa!moze ktos wie co moglo sie stac???pzdr Michal
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:59, 21.03.2011

Witam, nie umiem wam raczej pomóc ale jeśli kiedyś byście nie mogli zrzucić wajchy z P to zdaje się że czytałem kiedyś w instrukcji, że w takich przypadkach istnieje coś takiego jak awaryjne odblokowanie. Polega to na tym, że: po ustawieniu kluczyka w położeniu "0" zdejmujemy taką małą pokrywkę (zaślepkę) umieszczoną na obudowie tuż przy drązku, tam wsuwamy wkrętak i naciskają go w dół przesówamy dźwignią powtarzam dźwignią w inne położenie, np. na N.
  • 0

#4 leon

leon
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Myszków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:17, 21.03.2011

Nie miałem prawie żadnych problemów ze skrzynią przez 2,5 roku.W tamtą zimę przy dużych mrozach na początku jazdy czasami nie wrzuciła 2 biegu ale to była rzadkość.
  • 0
leon

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:26, 21.03.2011

Wiedzialem o tym przycisku z boku drazka!probowalem i nic? nie zadzialal bo zabek byl zlamany,ale sciaglem oslone i dostalem sie tam od gory,bylem ciekawy co tam jest porobione,nigdy wczesniej nie grzebalem przy tym,ale doszedlem do tego co sie zjebalo:)))a mianowicie zmiane biegow blokowal mi mechanizm ktory sie tam znajduje(plastikowe czesci cos jak zaczepy...cos w tym rodzaju)nie odbijaly z powrotem i blokowaly drazek nie umie wytlumaczyc konkretnie bo to trzeba samemu zobaczyc,ale nie ma z tym problemu zeby poskladac go z powrotem....a teraz smiga jak burza
  • 0

#6 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1,426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:33, 21.03.2011

Pamiętaj żeby zawsze na wzniesieniach zostawiać samochód na ręcznym,zostawianie automatu na samym P na wzniesieniach jest dla niego 'niezdrowe'.(to taka uwaga poza tematem)
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:41, 21.03.2011

dokladnie jak mowisz!wszystko przez to sie stalo ze na gorce zostawilem na P!!!Kara musiala byc...pozdrawiam
  • 0

#8 sanczo81

sanczo81
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Chełmno
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:55, 20.06.2011

ja mam też nietypowy problem bo skrzynia mi chodzi normalnie a czasem nie wybija mi podświetlenia biegów na kompie wyskoczył błąd jakiegoś przekaźnika ułożenia dźwigni zmiany biegów gdzie tego szukać czy jest on na zewnątrz skrzyni czy zatopiony w niej ?
  • 0
sanczo

#9 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1,706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 21:06, 20.06.2011

W konsoli, tam gdzie dźwignia zmiany przełożeń.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#10 sanczo81

sanczo81
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Chełmno
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:44, 21.06.2011

też tak myślałem odnośnie tego przekaźnika ale on podobno jest gdzieś w obudowie skrzyni tak mnie pokierował fachowiec od automatów

[ Dodano: 2011-06-21, 22:45 ]
miał ktoś może styczność z takim problemem ?
  • 0
sanczo

#11 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1,706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:06, 21.06.2011

Masz rację, byłem w błędzie. Spojrzałem na rysunki i faktycznie to jest przy skrzyni. Cześć numer 18 z rysunku.

RYSUNEK - KLIKNIJ

Na zewnątrz skrzyni pod jakąś osłoną. Ciekawe czy rozbieralne. Jeśli tak to pewnie można wyczyścić styki. Jeżeli nie to nowa część pewnie nietania.

Ktoś na forum miał problem z lampkami i też go zdezinformowałem :-( A sorry, to byłeś Ty chyba :-)
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq