XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
niskie obroty biegu jałowego i el. szyby
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:51, 05.03.2011
od niedawna jestem posiadaczem hondy accord VII 2.0 i-vtec sport z 2003 rok.
autko jest super ale :
1-na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika jest ok. 650 obr/min. Wydaje mi się że są trochę za niskie bo przy ruszaniu autko delikatnie szarpie
2- przy opuszczaniu el.szyb jest takie dziwne buczenie. Zamykają się o wiele ciszej. Dotyczy to 2 szyb tylko z przodu, z tyłu jest ok. nic się nie blokuje wszystkie szyby chodzą w tym samym tempie.
czy ktoś z Was już się spotkał z takimi problemami
dzięki za wszystkie odpowiedzi
#2
Napisano 22:39, 06.03.2011
#3
Napisano 18:19, 07.03.2011
Na początek opuść szybę i nasmaruj prowadnice, po których chodzi szyba. Jeśli to nie pomoże, to konieczny będzie demontaż boczków drzwi i dostanie się do prowadnic od tej strony.2- przy opuszczaniu el.szyb jest takie dziwne buczenie. Zamykają się o wiele ciszej. Dotyczy to 2 szyb tylko z przodu, z tyłu jest ok. nic się nie blokuje wszystkie szyby chodzą w tym samym tempie.
czy ktoś z Was już się spotkał z takimi problemami
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych